Nieuwe lid

Gestart door Peer ke, 08-09-2006 20:50:53

Vorige topic - Volgende topic

Peer ke

Oke, ik zal de behandeling nog eens herhalen. Tjonge jonge wat een fun z'n roffel lekker roffelen, kan er geen genoeg van krijgen ;D

b0nkolok

Citaat van: Peer ke op 16-09-2006 22:38:08
Oke, ik zal de behandeling nog eens herhalen. Tjonge jonge wat een fun z'n roffel lekker roffelen, kan er geen genoeg van krijgen ;D

Heer Peer (Mijn beste vriend met wie ik al meer dan 40 jaar optrek heet ook Peer!), lampkes achter met lijnolie heeft weinig nut. Nix heeft nut met die doffe zooi daar, alleen vernieuwen.

Je grijze plastic deeltjes (bumpers etc.) kleuren wel aardig bij denk ik. Om de 3 mnd. idd ffe bijwerken. Overigens werkt GEKOOKTE lijnolie het best.

Zo te lezen geniet je echt van je roffel.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Niek

Tis verslavend he, roffelen! ;D ;D
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

b0nkolok

Misschien ben ik de oudste op het forum  :eusa_shifty:, maar ik begon met Volvo in 1971 (144S) en ben er nooit meer vanaf gekomen  :eusa_whistle:. Mijn twee broers zijn ook besmet ...  ;D
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Peer ke

Tja gekookte lijnolie kon ik niet vinden, wel ruwe lijnolie gevonden en dit gaat goed. Ik ben idd roffelverslaafd. De laatste ergernisjes (beetje vibratie en beetje onregelmatig stationiar) en ik ben helemaal tevreden.  ;D