Aangenaam Franklin

Gestart door T5RRRR, 08-12-2005 14:04:40

Vorige topic - Volgende topic

T5RRRR

Citaat van: The Saint op 18-12-2005 20:47:04
Mooie wagen, maar volgende x ff je cameraatje gebruiken hoor  ;)

Oke , ik heb je raad opgevolgt alhoewel het wel donker was , maar goed , alles of niets  8) ;D

[img=http://img465.imageshack.us/img465/1048/pc1901161jh.jpg]

[img=http://img465.imageshack.us/img465/4259/pc1901140cd.jpg]

Nogmaals , tis donker maar ja..........wel betere kwaliteit foto ahah late-R

Press the pedal on the right and money leaves your wallet.... Magic!!

T5RRRR

Ging niet goed nu wel dan...........

T5RRRR

Jezus das wel ERG groot , ik snap het effe niet want bij die andere foto's gaf ie gewoon een soort thumbnail weer en nu doe ik deze precies op dezelfde mnanier en dan geeft ie zulke bizar grote pics...................pffffffff

Esveldt

Hahahaha, lekker groot hoor! Hahahaha.

Paul

thuur

2592x1944 pixels... hahahahahaha

Gr ;D

elianmars

Even m'n vergrootglas er bij pakken, hoor. Ik zie niks op die kleine plaatjes...  ;D ;D ;D

Turbobiker

De Tussenpaus

mehn

Zoiets?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

)()()sT

Goedzo Maikel... en dat op zo'n tijdstip....  :o  ;D

Ow ja... vergeet nog te zeggen dat het een strakke wagen is!

Vulk

Prachtige wagen, maar staat hij niet wat te hoog op zijn sloffen?

Emiel

Mooi hoor! Zie dat ik niet de enige ben met vocht in de mistlampen.... :P

Emiel.... ;D

Gmid

Volvo C30 '12

T5RRRR

Dank u dank u , voor de toffe en aardige reacties !

Ik ben net terug van een ritje Lyon , dus vandaar dat ik effe wat late-R reageer , hij staat idd wat hoog op zijn sloffen , dat zag ik iemand typen ergens , dat vind ik zelf ook , daarom zit ik effe te kijken voor een setje Intrax veren ofzo?

Ik weet niet wat echt mooi en of goed of beter or whatever is , aangezien ik nogmaals.......van de Fjord club afkom , ik weet dat we bij de Fjordjes gele kni's hadden op de Cosworths en dat was echt wel goed spul , maar goed wat doet het en is een eventuele betere of kwalitatief gezien goedkopere bij de Volvo?"

I haven't got a clue , ik doe wel effe zoeken hierzo en anders open ik er wel een topic over kwa vering , want vooral die voorste wielen moeten een stuk naar benee , de achterkant valt nog wel mee , late-R

T5RRRR

Dank u dank u , voor de toffe en aardige reacties !

Ik ben net terug van een ritje Lyon , dus vandaar dat ik effe wat late-R reageer , hij staat idd wat hoog op zijn sloffen , dat zag ik iemand typen ergens , dat vind ik zelf ook , daarom zit ik effe te kijken voor een setje Intrax veren ofzo?

Ik weet niet wat echt mooi en of goed of beter or whatever is , aangezien ik nogmaals.......van de Fjord club afkom , ik weet dat we bij de Fjordjes gele kni's hadden op de Cosworths en dat was echt wel goed spul , maar goed wat doet het en is een eventuele betere of kwalitatief gezien goedkopere bij de Volvo?"

I haven't got a clue , ik doe wel effe zoeken hierzo en anders open ik er wel een topic over kwa vering , want vooral die voorste wielen moeten een stuk naar benee , de achterkant valt nog wel mee , late-R

Hylco

Stoere bak hoor. Zou bijna jaloers worden als ik geen groot voorstander van Estates was :). Waarschuw ff als je eruit bent qua veren, want die van mij staat voor ook nogal hoog (hoger dan achter, geloof je het).