Wat heb je nog meer (in de schuur) staan?

Gestart door crd, 12-12-2005 21:15:32

Vorige topic - Volgende topic

breakman

Citaat van: Joenes T-5 op 17-05-2006 14:46:24
Citaat van: breakman op 17-05-2006 14:18:16
niets in de schuur maar vanalles op de oprit  ;D

uiteraard 850 estate 2.5 10v
dan nog  Caddilac SRX 4.6 V8
en           land rover defender 110 300 Tdi
en           porsche 996 targa (2002)  8)
foto`s??

M a r c

Echte Belg of een fiscaal vluchteling?  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

breakman

RonnieDuck

VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

breakman

ja ma als 19 jarige zijt ge niet in staat om zo een wagenpark te genereren maar zolang ik daar woon is het ook mijn oprit en mag ik met alles rijden !!! 8) het liefst van al met men eigen roffel  ;D

PaulBroere

Mijn vader heeft thuis een garage waar ik en mijn broer dankbaar onze cross-motortjes mogen stallen.

Zelf heeft hij er altijd zijn Porsche 993 Carrera 4 staan (jawel, de laatste echte luchtgekoelde Porsche).
Met een redelijk lage kilometerstand van 85.000, altijd door Porsche dealer onderhouden, orgineel nederlands geleverd, altijd binnen gestaan)

Af en toe mag ik er eens in rijden.  ;D ;D

fotootje:

Oh ja, en dit staat er voor de deur, van mijn vader:

(een handgeschalkelde  :-\ v70 t5 uit 2001)
Hier heeft hij net zijn half-jaarlijkse poetsbeurt gehad

Paul

en ... nog steeds geen fatsoenlijke foto's van mijn 850  :-[  sorry
Auto's:
- Porsche taycan Sport Turismo (2023)
- BMW Z4M Roadster
- Mazda MX-5

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Zippo

Citaat van: PaulBroere op 18-05-2006 23:03:42

Je hebt deze toch niet in de zee gedrukt of wel!?? ;D

Mooie porsche ;)

PaulBroere

nee hoor, dankzij de 4-wheel drive weer netjes achteruit terug  :). Jammer dat de buis en de container in de weg stonden, maar ach, weinig aan te doen.

Trouwens, als ik uit mijn standaard 850 t-5 in de Porsche stap, merk ik dat hij toch echt nog wel een stap sneller is, zeker boven de 200.

Ik heb mijn vader uitgenodigd voor een wedstrijdje, als die van mij getuned is, volgens mij durft hij het niet aan  ;)

Auto's:
- BMW Z4M Roadster
- Mazda MX-5

breakman

ook zeer meer gerief !!! en net een zeer mooi model en zalig die AWD maar heb toch een zwak voor zalige plezier van een targa dak 8)

PaulBroere

en de targa's zijn vanaf de 993 ook zeer mooi! De mooie coupélijn blijft behouden, en toch de voordelen van een targa.

Oh ja, en daar andere constructies geloof ik zelfs meer stijfheid dan een coupé!!
Auto's:
- BMW Z4M Roadster
- Mazda MX-5

Eugene

Citaat van: PaulBroere op 19-05-2006 00:13:08
Oh ja, en daar andere constructies geloof ik zelfs meer stijfheid dan een coupé!!

Meer stijfheid zonder dak is niet echt voor de hand liggend, en zeker niet logisch. Meer gewicht daarintegen wel ;)

If it's not blown, it sucks...

Turbobiker

Targa heeft een behoorlijk dikke rolbeugel en daarmee zou de Targa best wel eens stijver kunnen zijn. Of dat echt zo is weet ik niet. Maar als Porsche (mede) eigenaren dat beweren zou het zo kunnen zijn...
De Tussenpaus

PaulBroere

ik dacht gehoord te hebben dat de targa's (de nieuwere dan, bijvoorbeeld 996) in basis het zelfde chassis als de cabrio hebben (dus sterker), dat in combinatie met de glazen contructie zou uiteindelijk een stijvere auto tot gevolg hebben, in hoeverre dit waar is weet ik eigenlijk niet.

Trouwens zelf ook een 944 gehad, maar ik vind de 850 toch echt lekkerder!!  ;D
Auto's:
- BMW Z4M Roadster
- Mazda MX-5

Vulk

Jammer van de 4wd imo. Voor de rest wel een prachtige machine.