Voorstellen

Gestart door Frank Selen, 03-01-2006 16:57:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

V70D

Hoi Frank,

Onze combi staat daar ook op, bij het kopje "even voorstellen"

Frank Selen

Heey Egbert, super!!

Groetjes, Frank


V70D

Precies Frank, dit is onze combi. :eusa_dance:

Eugene

Mooie auto Frank, beel plezier ermee!

If it's not blown, it sucks...

Frank Selen

Nou, schade opgelopen. Klik hier!

Over een paar dagen wordtie bekeken door de expert. Er is een kans dat de 850 total loss wordt verklaard.
Groetjes, Frank


rogerV701998

Citaat van: Frank Selen op 12-02-2010 21:42:42
Nou, schade opgelopen. Klik hier!

Over een paar dagen wordtie bekeken door de expert. Er is een kans dat de 850 total loss wordt verklaard.

Balen! Succes met de afhandeling.

Gr. roger

Frank Selen

Citaat van: rogerV701998 op 12-02-2010 22:05:44
Balen! Succes met de afhandeling.
Gr. roger

Dank je! Beetje lastig om te bepalen wat te doen. Alleen de spoorstang laten repareren en de deuken zelf doen, alles laten doen, indien hij total loss is een andere 850 zoeken voor 2 of 3000 euro? Ik neem aan dat onze 850 zo'n 2000 of 2500 euro waard is? Ik heb een tijdje geleden al eens gekeken naar een XC70, maar die zijn echt nog te duur...
Groetjes, Frank


rogerV701998

Wat is precies de schade? De spoorstang en de deuken of is er "onderhuids" nog meer schade?

Gr. roger

Frank Selen

Deuken in voorscherm en deur. Ik denk dat het niet heel hard is gegaan, maar dat de klap precies op een kant van het wiel is gekomen waardoor de spoorstang is gebroken. Verdere schade vermoed ik niet.
Trouwens wel heel dun zo'n spoorstang.
Gr, Frank
Groetjes, Frank


rogerV701998

Ik heb gezien dat je best veel aan de auto hebt gedaan en dat ie er erg netjes bijstaat. Ik hoop oprecht dat de schade meevalt en dat je nog van de auto kunt genieten.

Gr. roger

Frank Selen

Citaat van: Frank Selen op 12-02-2010 21:42:42
Over een paar dagen wordtie bekeken door de expert. Er is een kans dat de 850 total loss wordt verklaard.

We krijgen slechts duizend euro... Aangezien er op de aangrenzende panelen al krassen zaten worden deze niet meegespoten. Normaal wordt het beschadigde deel met de aangrenzende delen gespoten.  In dit geval wordt dus alleen het beschadigde voorspatbord vergoed. Samen met de spoorstang krijgen we daar dus 1000 euro voor. 
Groetjes, Frank


elianmars

Vreemd dat alleen het spatbord wordt vergoed.

Normaal moet je met de lak uitwaaieren om kleurverschil te voorkomen.

Frank Selen

Citaat van: elianmars op 20-02-2010 17:21:04
Vreemd dat alleen het spatbord wordt vergoed.
Normaal moet je met de lak uitwaaieren om kleurverschil te voorkomen.

Dat klopt. Maar de redenering is dat dat niet vergoed wordt, omdat die panelen al schade (krassen) hebben.
Groetjes, Frank


thuur

Citaat van: Frank Selen op 20-02-2010 22:00:29
Citaat van: elianmars op 20-02-2010 17:21:04
Vreemd dat alleen het spatbord wordt vergoed.
Normaal moet je met de lak uitwaaieren om kleurverschil te voorkomen.

Dat klopt. Maar de redenering is dat dat niet vergoed wordt, omdat die panelen al schade (krassen) hebben.

Heb je de verzekeringsmeneer gevraagd of hij daar mee akkoord was gegaan als het zijn auto was?


Gr :eusa_think:

elianmars

Citaat van: thuur op 21-02-2010 14:01:33
Citaat van: Frank Selen op 20-02-2010 22:00:29
Citaat van: elianmars op 20-02-2010 17:21:04
Vreemd dat alleen het spatbord wordt vergoed.
Normaal moet je met de lak uitwaaieren om kleurverschil te voorkomen.

Dat klopt. Maar de redenering is dat dat niet vergoed wordt, omdat die panelen al schade (krassen) hebben.

Heb je de verzekeringsmeneer gevraagd of hij daar mee akkoord was gegaan als het zijn auto was?


Gr :eusa_think:

Ik vind de redenering nergens op slaan. Wat hebben die krassen er nou mee te maken? Silversand moet uitgewaaierd worden, anders ga je geheid kleurverschil zien.

Ik heb schade gehad aan hetzelfde spatbord bij m'n silversand 850. Daar is een nieuw spatbord op gegaan, waarbij er is uitgewaaierd op deur en motorkap. Zelfs het binnenscherm is er toen nieuw op gegaan. De schade bedroeg toen 1100 euro. Voor alleen de spatbordschade, dus.
Nu heb jij ook spoorstangschade erbij.

Ik vind het schadebedrag veel te laag getaxeerd. Was de schade expert van de tegenpartij soms?  :eusa_snooty: