Voorstellen

Gestart door Frank Selen, 03-01-2006 16:57:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

)()()sT

Hmmmm enorm balen zeg... Maarre.. heeft Eugène niet nog een silversand in de wei staan? ;)

elianmars

Citaat van: )()()sT op 21-02-2010 15:16:17
Hmmmm enorm balen zeg... Maarre.. heeft Eugène niet nog een silversand in de wei staan? ;)


Die gaat toch niet (nog verder) uit elkaar gehaald worden, hè?  :'(

Frank Selen

Citaat van: thuur op 21-02-2010 14:01:33
Heb je de verzekeringsmeneer gevraagd of hij daar mee akkoord was gegaan als het zijn auto was?
Gr :eusa_think:

Citaat van: elianmars op 21-02-2010 14:51:30
Ik vind de redenering nergens op slaan. Wat hebben die krassen er nou mee te maken? Silversand moet uitgewaaierd worden, anders ga je geheid kleurverschil zien.
Ik heb schade gehad aan hetzelfde spatbord bij m'n silversand 850. Daar is een nieuw spatbord op gegaan, waarbij er is uitgewaaierd op deur en motorkap. Zelfs het binnenscherm is er toen nieuw op gegaan. De schade bedroeg toen 1100 euro. Voor alleen de spatbordschade, dus.
Nu heb jij ook spoorstangschade erbij.
Ik vind het schadebedrag veel te laag getaxeerd. Was de schade expert van de tegenpartij soms?  :eusa_snooty:

De 850 staat nu bij het autoschadeherstelbedrijf. De eigenaar ken ik redelijk goed, hij heeft van het eerste bedrag (800,-) nog 1000 kunnen maken. De expert was van een onafhankelijk bedrijf.
Stel de auto zou nu zonder krassen of wat dat ook 2.500 euro waard zijn. Dan trekken ze daar 1.500 vanaf, omdat er op drie of vier panelen (motorkap, spatbord, deuren) al schade (krassen) aanwezig is. Dan blijft 1000 euro over en dat is dan in geval van schade het maximale wat je kunt krijgen.
Toevallig sprak ik de schadehersteller vanmorgen. Ze hebben het spatbord schijnbaar al op een eenvoudige manier kunnen uitdeuken. Dinsdag zal de auto waarschijnlijk klaar zijn. Dan zien we wel weer verder...
Groetjes, Frank


Frank Selen



De 850 is terug! Spoorstang (en nog een beugel aan wielzijde waar de stang aan bevestigd is, weet de naam ff niet) vernieuwd en het schadeherstelbedrijf heeft zonder spuiten de deuken op een hele fraaie manier weten uit te deuken. Op een paar kleine beschadigingen na is er niet veel meer te zien!
:D

Weer heerlijk om in de auto te rijden trouwens!!
Groetjes, Frank


Frank Selen

Na zeven en een half jaar en bijna 112 dkm genieten de 850 ingeruild voor deze:

Bedankt voor dit leerzame forum!
Groetjes, Frank