Volvo Almathea velgen

Gestart door @®-, 04-01-2006 17:15:10

Vorige topic - Volgende topic

RonnieDuck

Supertje gaaf Armin!!!!

:eusa_clap:

:eusa_drool:

Mvg Ronald
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

markwinterman

het past wel...
zonder spacers

FGG

Citaat van: markwinterman op 17-03-2007 20:30:00
het past wel...
zonder spacers

Nu nog even de spacers bij je afbeeldingen verwijderen. ;D

Ook hier

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

@®-

Heel mooi, alleen zou ik achter wel spacer monteren. Ze staan nu wel erg naar binnen achter.

850 Ra$ing

Citaat van: @®- op 17-03-2007 20:34:33
Heel mooi, alleen zou ik achter wel spacer monteren. Ze staan nu wel erg naar binnen achter.

Dat vind ik ook ja. Ik heb dezelfde velgen onder mijn 850 zitten achter staat ie iets te ver naar binnen en voor te ver naar buiten. Als ik iets te hard over een drempel rijd raakt het wiel de buitenzijde van de wielkast, heb jij hier geen last van Mark?

markwinterman

nee heb ik geen last van wil ze nog 5mm naar buiten zetten schijnt wel op te vallen
heb hem nu ook verlaagd mijn bandenmaat is nu wel 215/40/17 dat scheelt ook want had eerst 225/45/17
toen liepen ze wel aan

850 Ra$ing

Hij ziet er wel zeer netjes uit zo Mark  :eusa_clap:
hoe veel cm heb je de auto verlaagd, en wat voor merk veren heb je hiervoor gebruikt?

markwinterman

ik heb hem voor 4cm verlaagd met apex veren deze heb ik 2e hands bij hunter gekocht voor 80euro incl verzenden.
en achter heb ik hem 2cm verlaagd dmv opvulringen zoals in het topic "nivomat verlagen" te zien is,
ik ben er zelf ook erg tevreden mee kan er zo een uurtje naar kijken ;D
trouwens ik vind de wielen bij jouw ook erg mooi staan met die kleur en een sedan!
ik geef je 10 punten ervoor! :eusa_clap:

850 Ra$ing

Het word nog mooier. ik wil de mijne eigenlijk 6.5cm voor en achter 4.5 cm verlagen. en de velgen een andere kleur geven.

markwinterman

verlagen vind ik mooi zo laag! :eusa_clap:
maar velgen een andere kleur? ik weet het niet... vind het juist mooi als ze zo helder zilver zijn anders word je auto zo donker.

@®-

Ik zit een beetje na te denken om de Canisto's mat zwart te laten poederen.

Of draai ik dan door?

:eusa_shifty: :eusa_doh:

Rick.

Kon best wel eens mooi uitzien. Ff laten photoshoppen?
Don't waste your time always searching for those wasted years.

Duell

Mat zwart kan best mooi zijn ?  Maar voor een goede photoshop moet je wel even een beetje goeie en grote foto posten.

@®-

Duell

Tja je mag een gegeven paard niet in de bek kijken (maar die had ik natuurlijk ook wel in dit topic zien staan)

Tis een beetje klein fotootje, zeker als het alleen om de velg gaat.
Maar ik heb de achter velg vast zwart gemaakt.