rechterkant beslaat

Gestart door killhorst, 10-01-2006 12:32:09

Vorige topic - Volgende topic

killhorst

Hallo,

ik heb een variant op het bekende ventilatieprobleem. Bij mij beslaat het raam aan de passagierszijde voortdurend en is nauwelijks ontwasemd te krijgen. Ik heb geen ecc maar gewoon de simpele knoppen en klepjes. Heeft iemand een idee waar ik het zoeken moet? Het gebeurt overigens ook als ik de airco uitzet dus daar lijkt het niet aan te liggen.

gr. rene

Christiaan

Deurrubbers die beschadigd zijn?

Lindert Bogers

Waar de lucht verdeeld wordt slang eraf?

killhorst

deurrubbers beschadigd? maar dan zou het ook moeten tochten. Het begrint overigens met de rechterzijde van de voorruit en ik zie ook na het wegrijden deze helemaal beslaan en dan pas de zijruit.
Slang eraf klinkt me meer plausibel, dan moet ik dat eens na gaan kijken.

gr, rene

Christiaan

Citaat van: killhorst op 11-01-2006 15:54:37
Het begrint overigens met de rechterzijde van de voorruit en ik zie ook na het wegrijden deze helemaal beslaan en dan pas de zijruit.
gr, rene

't Is maar een detail............... ;D

killhorst

hallo,

Heb de boel open gehad. de luchtstroom en dergelijke voelt goed en gelijk aan. wel nam ik een bruine rand waar bij de warmtewisselaar en daar zat ook wat vocht. Mijn koelvloeistof is ook bruin door de antivries...... en ik moet ongeveer een liter per half jaar bijvullen.

Ben dus bang dat ik dat ding nu ook mag vervangen. Blijkbaar zitten er gescheiden kanalen in voor de linker en rechterkant en komt het vocht er bij mij alleen rechts uit.

gr. rene

wizard

dat heb ik ook gehad bij mij was de kachel radiateur stuk

mvg  rene
don't hate the player, hate the game