Volvo850club.nl

Gestart door denkweb, 19-01-2004 21:25:10

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Citaat van: Claudia op 13-12-2005 12:45:50
Je kan toch zelf foto's uploaden?

Nee, bij techniek staan alle modellen en uitvoeringen. Althans, dat denken ze bij de club zelf. De motorische uitvoeringen van die van Mathh (en de mijne) staan er na geruime tijd (en herhaaldelijk aangeven) nog steeds niet op :-\

Gr :(

denkweb

Citaat van: thuur op 13-12-2005 14:09:39
Citaat van: Claudia op 13-12-2005 12:45:50
Je kan toch zelf foto's uploaden?

Nee, bij techniek staan alle modellen en uitvoeringen. Althans, dat denken ze bij de club zelf. De motorische uitvoeringen van die van Mathh (en de mijne) staan er na geruime tijd (en herhaaldelijk aangeven) nog steeds niet op :-\

Gr :(

Ja, je kunt zelf een foto uploaden.
En Ja, de mailtjes zijn aangekomen zoals ook in de diverse reacties aangegeven.
De Documentatie Commissie heeft de nobele taak toebedeeld gekregen om de techniekpagina's uit te breiden en te herzien. Dus er wordt (hard) aan gewerkt!

thuur

Citaat van: denkweb op 15-12-2005 20:37:14

Ja, je kunt zelf een foto uploaden.
En Ja, de mailtjes zijn aangekomen zoals ook in de diverse reacties aangegeven.
De Documentatie Commissie heeft de nobele taak toebedeeld gekregen om de techniekpagina's uit te breiden en te herzien. Dus er wordt (hard) aan gewerkt!

Fijn om te horen dat er aan gewerkt wordt 8)

Gr ;)

Remko

Het is een mooie site geworden!!

Complimenten ;D ;D

Reitse

Citaat van: denkweb op 03-12-2005 21:16:05
Ik ga weer verder prutsen...
tja, het moet me toch van het hart... als je dit als resultaat van "prutsen" ziet, wat moet er dan wel niet uitkomen als je echt volle bak aan de slag gaat zeg...

Erg mooi gedaan hoor! Leuke functies erin ook.

denkweb

Citaat van: Reitse op 16-12-2005 11:35:47
Citaat van: denkweb op 03-12-2005 21:16:05
Ik ga weer verder prutsen...
tja, het moet me toch van het hart... als je dit als resultaat van "prutsen" ziet, wat moet er dan wel niet uitkomen als je echt volle bak aan de slag gaat zeg...

Erg mooi gedaan hoor! Leuke functies erin ook.

Tsja, de commerciële versie mag een paar duiten gaan kosten hoor  ;D Wat ik al niet over heb voor de hobby!

Ooit overwogen om er mijn werk van te maken, het is dat ik niet zonder de sensatie van mijn huidige werk kan  ;D

Mocht ik ooit nog eens ander werk moeten zoeken dan begin ik toch maar voor mezelf. Heb overigens de eerste 3 aanbiedingen al binnen  8)

animalT5R

Volgens mij ligt de clubsite plat momenteel :-\
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

mehn

Citaat van: animalT5® op 04-01-2006 13:51:03
Volgens mij ligt de clubsite plat momenteel :-\

Yep, .com ligt er blijkbaar uit ::)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

denkweb

Nope... was wel online maar ik was vergeten even het juiste bestandje terug te plaatsen waardoor de achterliggende database offline was ;)

Pardon, zal niet meer gebeuren hoor!