[MINI MEETING] 1e paasdag 16 april 2006

Gestart door @®-, 08-02-2006 09:14:50

Vorige topic - Volgende topic

alex V50

Citaat van: matRRR op 16-04-2006 17:56:42
Die zwarte R is mijn beestje. had hem gisteren ook helemaal schoon gemaakt en in de was gezet....
zag er vanochtend ook niet meer uit en had geen tijd meer om opnieuw te poetsen. ??? ???
hen nog wel op de terugweg nadat ik vriendin bij de bazaar opgepikt heb nog ff een aantal kilomters in 1200 pk-colonne gereden met jan(jc viggen) en consorten.
mooie CY t-5R sedan . gevolgd door de mooi klinkende groene van jan, daarna een laser blue ( eigenlijk de beste kleur voor v70R) en de mijne. tussendoor werden in tunnels korte sprintjes getrokken.. 8) 8) 8)
heel wat lachende gezichtjes gezien onderweg!
was een fantastische dag en leuke delegatie van ons forum uit het westen gesproken ook.

groeten, en bedankt voor de gezelligheid mannen!

Jan reed niet mee in de colonne, die 1200 pk-colonne bestond uit de gebroeders Heitzer, jij en ik met de Laserblue.
Vooral de sprintjes in de tunnels waren mooi om te horen. :)

Was verder weer een geslaagde meeting.

Gr. Alex.
Citaat van: fearless op 26-09-2006 22:00:27
Ik vlam!
Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience

@®-

Ook van mij nog een paar foto's:

Het was een zeer geslaagde meeting.

hanner

Ik ben ook op een volvo meeting geweest!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wist niet dat jullie een meeting hadden en eerlijk gezegd is het ook niet mijn ding. Maar we waren op de terugweg vanuit Noordwijk en ons kleine zoontje moest aan de borst dus gingen we er bij het brugrestaurant af en wat bleek! heel veel volvo's. wij waren er rond 1600 uur net op het moment dat de rijkspolitie hun V70 kwam showen.