[MINI MEETING] 1e paasdag 16 april 2006

Gestart door @®-, 08-02-2006 09:14:50

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Idd... gisteren speciaal de mijne voor het eerst in weken weer eens opgepoetst, 2 uur bezig geweest, regende het vannacht en zo stond ik daar dus met de smerigste van allemaal  :-\

Hoop mooie auto's gezien, ook wat bekenden ondertussen :) Nog even bij de auto van Johan gekeken maar the legend zelf niet gesproken. Van wie was die mooie zwarte R trouwens met die elandsticker op het spatscherm rechtsvoor? Had een neefje meegenomen, totaal geen Volvo fan maar die begon ongeveer spontaan te kwijlen, helemaal bij die laserblue met TME uitlaatsysteem  ;D

Op de terugweg de motor weer eens lekker laten roffelen, lang geleden dat ik zo lekker gescheurd heb  8)

animalT5R

Ben alweer even thuis,maar wat een opkomst..was zeker meer als de vorige keer daar :o

@Turbobiker:
[whispermode on]
de mijne is handgeschakeld ;) ;D
[whispermode off]

Maar hij rijd weer prima 8)

Evengoed een hoop mensen gesproken,maar ook weer niet iedereen,het is niet anders.
De foto's wachten we maar af,er liepen er genoeg die een camera om hun nek hadden hangen
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

matRRR

Die zwarte R is mijn beestje. had hem gisteren ook helemaal schoon gemaakt en in de was gezet....
zag er vanochtend ook niet meer uit en had geen tijd meer om opnieuw te poetsen. ??? ???
hen nog wel op de terugweg nadat ik vriendin bij de bazaar opgepikt heb nog ff een aantal kilomters in 1200 pk-colonne gereden met jan(jc viggen) en consorten.
mooie CY t-5R sedan . gevolgd door de mooi klinkende groene van jan, daarna een laser blue ( eigenlijk de beste kleur voor v70R) en de mijne. tussendoor werden in tunnels korte sprintjes getrokken.. 8) 8) 8)
heel wat lachende gezichtjes gezien onderweg!
was een fantastische dag en leuke delegatie van ons forum uit het westen gesproken ook.

groeten, en bedankt voor de gezelligheid mannen!
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

Taranis

Citaat van: animalT5® op 16-04-2006 17:53:56
De foto's wachten we maar af,er liepen er genoeg die een camera om hun nek hadden hangen

De batterijen van m'n camera waren helaas leeg (lees: ik was vergeten ze op te laden ;D ), maar hier een paar foto's:

http://gurb.deltaland.nl/ronald/850/forum/meeting20060416/

Turbobiker

Citaat van: matRRR op 16-04-2006 17:56:42

zag er vanochtend ook niet meer uit en had geen tijd meer om opnieuw te poetsen. ??? ???
hen nog wel op de terugweg nadat ik vriendin bij de bazaar opgepikt heb nog ff een aantal kilomters in 1200 pk-colonne gereden met jan(jc viggen) en consorten.

Was Jan er ook ???
De Tussenpaus

MarcoV

Kon er vanwege bezoek thuis maar even bij zijn, toch weer veel mooie auto's gezien en weer bekende en nieuwe gezichten gezien. Foto's die ik gemaakt heb via onderstaande link.
En T5RRR, je nieuwe auto al uitgezocht ;D ;D ;D.
Tot de volgende meeting jongens,

http://www.mijnalbum.nl/Album=WLFLPNMS

MarcoV 8)

T5RRRR

Thanx voor de pics Taranis , ik vond het ook gezellig en de opkomst was zeker goed te noemen , heb weer een hoop mensen leren kennen (forrumleden) , was zeker een geslaagde dag en voor herhaling vatbaar , thanx iedereen voor de gezellig- en aanwezigheid en tot de volgende x! ;D
Press the pedal on the right and money leaves your wallet.... Magic!!

IRH

Nou, ik had niet verwacht dat er bij een "minimeeting" zo veel roffels zouden aantreden. :o Ik heb mijn ogen weer uitgekeken en weer leuke ideëen opgedaan voor veranderingen aan mijn roffel. Het weer werkte lekker mee en weer wat gezichten bij de namen kunnen plaatsen.
En wat is dat Laserblue toch een superkleur.... :P

Rudi

Zo,ook weer thuis...

gezellige meeting,Marco je was wel snel weg :( ;)

Ieder1 bedankt voor de gezelligheid en Marcel natuurlijk 8) tot de volgende keer ;)

Mooiste moment was voor mij voor Purmerend,waar ik achter een Porsche aanmocht[werd mogelijk gemaakt omdat voor de Porsche een auto reed ;D],ik draaide toen richting Zaandam-Oost en hij meende ik naar beverwijk maar even later zat hij achter me,en kwam rechts naast me rijden om de duim even op te steken,dat vind ik gewoon echt top,wordt je toch even warm van binnen als echte liefhebber ;) Bij Oostzaan ging hij er af.

Dr.Go-Fast...

willow

Hallo 850 rijders, van wie is die zwarte Volvo T5R met die BCC sticker op de achter kant, erg mooi ( die sticker ) KENT. 29-JD-VT

Groet,n willow

animalT5R

Citaat van: willow op 16-04-2006 19:19:20
Hallo 850 rijders, van wie is die zwarte Volvo T5R met die BCC sticker op de achter kant, erg mooi ( die sticker ) KENT. 29-JD-VT

Groet,n willow

deze  bedoel je neem ik aan?

Heb geen idee joh ???

Das die van mij ;D
En alleen de sticker die mooi is..... ::)

willow

Die andere sticker ook super gaaf

bud

Citaat van: Turbobiker op 16-04-2006 16:12:52
Wie liep daar met die dikke Nikon voor zijn buik? Eigenaar op de Elandrun ook al niet gesproken...

nikkon, foute swedisch style verstralers en R spoilert op een 92 glt met pegasusen 17" en iets verlaagt

thats me...  zei de gek
is hard bezig met z'n pk /gewicht verhouding
www.dragbike.nl

animalT5R

Citaat van: bud op 16-04-2006 19:53:08
Wie liep daar met die dikke Nikon voor zijn buik? Eigenaar op de Elandrun ook al niet gesproken...

nikkon, foute swedisch style verstralers en R spoilert op een 92 glt met pegasusen 17" en iets verlaagt

thats me...  zei de gek
Ohw en jij liep zeker ook met die buell jas in de rondte?

bud

Citaat van: animalT5® op 16-04-2006 19:55:53
Citaat van: bud op 16-04-2006 19:53:08

thats me...  zei de gek
Ohw en jij liep zeker ook met die buell jas in de rondte?

;D

draag op buell evenementen me volvo jas
is hard bezig met z'n pk /gewicht verhouding
www.dragbike.nl