FF voorstellen;

Gestart door aweedeetje, 10-02-2006 11:02:24

Vorige topic - Volgende topic

aweedeetje

Hoi, even voorstellen. Ik ben vader van een gezin met 2 kinderen, zoon van 12 en een dochter van 14 jaar.
Toen we pas getrouwd waren, heb ik enkele jaren een 2-liter 360 gereden, waar we nog steeds samen geweldige herinneringen aan hebben.  :o

Later overgegaan op een gas-gestookte 440 die, evenals als de 360, zonder problemen ons alle leuke plekjes van europa heeft laten zien.

2 jaar geleden hebben we besloten om een 850 aan te schaffen. Er moest een sleurhut achter van 800 kg, maar dat merkte je niet eens. Maar toen we een nieuwe caravan kochtten, bleek de vering niet helemaal lekker met 1500 kg belasting.

Aldus hebben we zojuist een V70 overgenomen van de lokale dealer, hier in Oss. Komende week wordt hij afgeleverd. Het is een AWD uit 1997, waarvan ik me afvraag of hij eigenlijk niveauregeling cq heeft / nodig heeft.

Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar het is me nog niet 100% duidelijk.   :-\

Alvast bedankt voor jullie reakties!

Gr,
Erik

Marc O.

Veel plezier met die Volvo. Enneeehhh, hij heeft toch geen rook- of brandschade he?   ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

why-not

welkom en veel plezier met de V70  ;D

aweedeetje

Citaat van: Onrust op 10-02-2006 11:44:52
Veel plezier met die Volvo. Enneeehhh, hij heeft toch geen rook- of brandschade he?   ;D

Ha ha! Scherpe opmerking!  :D :D :D

Nee hoor, hij is gekocht in het nieuwe pand. Eigenlijk is de V70 van de vestiging in Veghel, waar hij altijd in onderhoud is geweest!  8)

Groetjes,
Erik

The Saint

Hey aweedeetje, aardige Volvo geschiedenis heb je!

Welkom hier en veel geluk met je aweedeetje!  ;)
No shirt no shoes, no pinball