[VOLVO 850 CLUBMEETING] Sleuteldag 18 maart in Goes

Gestart door Ingrid, 14-02-2006 15:13:36

Vorige topic - Volgende topic

denkweb

Citaat van: RonnieDuck op 17-02-2006 10:32:17
Is er nog een mogelijkheid om wat na te bestellen? Ik heb nu een klusje die ik zeker even wil doen. Was ik vorige keer niet aan toegekomen.

Je kunt het ook rechtstreeks bij de dealer bestellen en die dag klaar laten leggen.

animalT5R

Is er nog een mogelijkheid om wat na te bestellen? Ik heb nu een klusje die ik zeker even wil doen. Was ik vorige keer niet aan toegekomen.
Ga je eindelijk die radiator en motorsteun rubbers vervangen ronnie?
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

RonnieDuck

Citaat van: animalT5® op 17-02-2006 17:03:14

Ja en dan neem ik gelijk even de distibutie mee,..alles is er dan toch uit!
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

animalT5R

Citaat van: RonnieDuck op 17-02-2006 17:07:57
Citaat van: animalT5® op 17-02-2006 17:03:14

Ja en dan neem ik gelijk even de distibutie mee,..alles is er dan toch uit!
Je heb gelijk,als het toch al los ligt.
Tis toch maar goed dat je er de gelegenheid voor krijgt met sleuteldagen.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

why-not

jammer, is het lekker in de buurt kan ik niet komen. :-\
zit rond die tijd in de buurt van de evenaar  :P

Taranis

Citaat van: b0nkolok op 16-02-2006 19:31:11
Citeermisschien dat het leuk is om met wat getunede roffels wat tegenwicht te bieden ?

Ach, dat levert alleen minderwaardigheidcomplexen op, althans met onze T5 en T-5R roffels. Laat die slopeltjes maar gaarkoken in hun eigen misbaksels.

Ik was verkeerd, dat is de week erna pas. Heeft geen zin dus  :)

BartT5R

Ik ga nog eens proberen de 18de langs te komen, met de T-5R zal nog niet lukken vrees ik, maar ik zal de andere wel om de hoek parkeren ;D
Kwestie van hem nog heel terug te vinden ;)

Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Turbobiker

Mis ik iets? Op de clubsite kan ik geen sleuteldag vinden op 18 maart, of ik moet er helemaal overheen kijken... ::) ???

En ik wil weer zo graag!
De Tussenpaus

elianmars

Citaat van: Ingrid op 17-02-2006 13:33:34
(goeie genade wat is een grill duur zeg ppffff  :-\).

Vind je zo'n 4 tientjes duur?

(Dat kost-ie namelijk op de bekende veilingsite  ;))

b0nkolok

Arnhem zou ik wel doen, maar Goes? Als ik arriveer kan ik kort daarna weer vertrekken. Helaas, vreet me te veel tijd. Heel jammer !!!!!!!!
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

911sap11

Citaat van: b0nkolok op 18-02-2006 17:19:24
Arnhem zou ik wel doen, maar Goes? Als ik arriveer kan ik kort daarna weer vertrekken. Helaas, vreet me te veel tijd. Heel jammer !!!!!!!!

Het is inderdaad een hele onderneming. Erg jammer dat Arnhem niet door gaat.  :'(

ThijsRrrr

Ja dat vond ik ook wel, om nou helemaal naar Goes te rijden om te gaan kijken vind ik dan ook weer te ver. Misschien later dit jaar nog eens in Arnhem

marcelV70R

Citaat van: 911sap11 op 18-02-2006 17:40:48

Het is inderdaad een hele onderneming. Erg jammer dat Arnhem niet door gaat.  :'(

jongens!! wat maken jullie een probleem zeg voor die paar lullige kilometertjes!!!!
ff wat vroeger vertrekken en je bent er ook mooi op tijd!
ik heb ditmaal wel vrij gevraagd voor de sleuteldag,
ik heb vernomen dat Ingrid zelf aan Knoet gaat sleutelen!! ;D
dus ga ikzelf maar!! ;D

Marcel

Joris_Scholte

Citaat van: 911sap11 op 18-02-2006 17:40:48

Ik rij ook gewoon van Arnhem naar goes 18 maart. Heel misschien dat men in Arnhem in het najaar als tweede locatie ons wil ontvangen.

Ingrid

Citaat van: marcelV70R op 18-02-2006 18:30:26
ik heb vernomen dat Ingrid zelf aan Knoet gaat sleutelen!! ;D
dus ga ikzelf maar!! ;D
Marcel

Sorry Marcel... maar ik weet het goed gemaakt, breng ik je vrachtwagen wel een keer naar Rusland  :-*
Volvo is a girls best friend...