[VOLVO 850 CLUBMEETING] Sleuteldag 18 maart in Goes

Gestart door Ingrid, 14-02-2006 15:13:36

Vorige topic - Volgende topic

quicksilveR

zal ook aanwezig zijn, hoef zelf niets te sleutelen, kan misschien wel iemand helpen  :D

Geert-Jan

Citeer

Zie hier: http://www.denkweb.com/shop/

Kunnen wij de 18e mooi ff controleren of ie er al op zit :P (ga ik misschien ook nog eens forumstickers zien rijden hier in de buurt, kheb er nog nooit 1 gespot)
Citeer

Nog niet in Vlissingen geweest of Vlissingen Oost??? :-\

Daar rijdt er regelmatig een rond MET "forumsticker" ;D

Die van mij dus. 8)

Wordt het dan toch nog gezellig in Zeeland! ;)

Volvo850Club lidnr.0504409

BenC70ES

Kan er iemand het achterste bevestigingspunt van de uitlaat lassen?

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Taranis

Citaat van: GP64 op 06-03-2006 20:48:59
Nog niet in Vlissingen geweest of Vlissingen Oost??? :-\

Daar rijdt er regelmatig een rond MET "forumsticker" ;D

Die van mij dus. 8)

Wordt het dan toch nog gezellig in Zeeland! ;)

Heb 3 jaar naar de Hogeschool Zeeland gependeld (kom er zo eens in de 2 maanden nog tot aan de zomervakantie en dan niet meer ;D ), ga regelmatig naar de bios in Vlissingen en ben soms ook wel in Vlissingen-Oost te vinden ja, maar nee, nog nooit een forum-sticker in het wild gezien  :-\

@ BenC70: misschien niet helemaal netjes dat ik dit zeg, maar als je wilt dat het netjes (netter?) gebeurt kun je dat wellicht beter even bij de Profile Tyre Center aan de andere kant van de Fruitlaan laten doen... je komt er langs als je de rotonde neemt de Poel in. Als je verdere info / routebeschrijving wilt, stuur maar ff een PB.

Geert-Jan

Dit is hem:

En de Roffel:

Foto is toevallig genomen in Vlissingen Oost bij het rangeerterein van Railion.

In middels is er een"GLT"spoiler aan het geheel toegevoegd.

Volvo850Club lidnr.0504409

Taranis

Citaat van: GP64 op 06-03-2006 22:10:11
Foto is toevallig genomen in Vlissingen Oost bij het rangeerterein van Railion.

Ik zat inderdaad meteen te kijken dat het een bekende locatie was :) Anyway, ik zal opletten in de toekomst ;)

Gea

Gigaaaaaaaaaaaaaaaa off topic :P

Wie of wie gaat er naar de sleuteldag............. en wie geeft zich op.
( moest dat niet voor 12 maart ;D)

En oh ja........ regel meteen ff van der Valk hotel op zaterdagavond :P

We mogen namelijk blijven slapen daar( alleen niet op kosten van de club :-\)

Gea ;D

alex V50

Ik kom ook langs om te kijken en te ouwehoeren.  ;D
Probeerde me op te geven via de clubsite, ik weet alleen niet of dit gelukt is aangezien ik een foutmelding kreeg bij het versturen.

Ik probeer het zo nog even, maar aangezien ik alleen kom kijken is het denk ik ook niet zo'n probleem als ik me nog niet heb kunnen opgeven.

Gr. Alex.
Citaat van: fearless op 26-09-2006 22:00:27
Ik vlam!
Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience

ThijsRrrr

Ik heb me inmiddels ook opgegeven. Kom alleen om te kijken en eventuaal andere helpen. Zijn er toevallig nog meer mensen in de buurt van Arnhem die er naartoe gaan? Dan kunnnen we misschien ergens verzamelen ebn dan gezamelijk naar goes rijden?

Thijs

Ingrid

ff een vraag: zijn er broodjes tussen de middag of zit daar iets in de buurt (Mac bv)?
Volvo is a girls best friend...

Taranis

Citaat van: Ingrid op 09-03-2006 21:10:19
ff een vraag: zijn er broodjes tussen de middag of zit daar iets in de buurt (Mac bv)?

De Mac zit aan de ingang van het industrieterrein, ongeveer 1 km van De Groene vandaan. Zijn genoeg eettentjes in Goes om wat te eten te halen, ook gezonde dingen :)

BenC70ES

Citaat van: Taranis op 09-03-2006 21:12:13
Citaat van: Ingrid op 09-03-2006 21:10:19

De Mac zit aan de ingang van het industrieterrein, ongeveer 1 km van De Groene vandaan.

Volgens mij is Ingrid daar zelfs al 2 keer geweest ...  :) (Rollenbankmeeting...)

Ik heb me ook zonet aangemeld...  8)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Raf

Ik zou zooooooooooooooo graag nog eens naar een meeting komen! het is ondertussen al meer dan een jaar geleden! :-[
Er zijn ondertussen al zoveel nieuwe mensen besmet met het 850-virus die ik nog wil ontmoeten! ;D

Maar wederom moet ik verstek laten gaan! drukdrukdruk!!
Volgende keer beter zeker?

Veel sleutel-plezier!!!  ;D

Raf
De gustibus non disputandum est!

mark71

Citaat van: Raf op 10-03-2006 18:48:52

Maar wederom moet ik verstek laten gaan! drukdrukdruk!!

Pas getrouwd zeker  ;) ;D ;D

Lindert Bogers

ik denk dat ik zomaar even kom kijken mag dat ook?