Groot prijsverschil C70

Gestart door The Saint, 14-02-2006 20:55:28

Vorige topic - Volgende topic

haRtV70R

is gewoon nog steeds veeeel te duur! Begin '98, bijna 2ton op tellert en in saffron... :eusa_doh:
Ik denk dat 10.500 euro meer in de richting komt..

Net als die rode V70R AWD bij de Groene. Staat er ook al eeuwen.. Maar is ook gewoon veeel te duur. :eusa_wall:
Is inmiddels ook al wel een paar duizend goedkoper geworden, maar nog te veel.

:eusa_boohoo:
[move][/move]

Taranis

Citaat van: haRtV70R op 01-02-2007 19:09:22
Net als die rode V70R AWD bij de Groene. Staat er ook al eeuwen.. Maar is ook gewoon veeel te duur. :eusa_wall:
Is inmiddels ook al wel een paar duizend goedkoper geworden, maar nog te veel.

:eusa_boohoo:

Heb je die zwarte C70 nog niet gezien zeker? 40 mille! Zijn ze helemaal van de pot gerukt?! KLIK HIER
Hij heeft dan wel weinig kilometers gelopen, maar verder zit ie toch niet echt ruim in de spullen.

Bij Cappendijk staat ook nog een mooie Saffron: http://www.cappendijk.nl/php/auto.php?id=68218
Vragen ze helaas ook de hoofdprijs voor... een zilvergrijze die er verder nog staat moet zelfs door de 20 mille opbrengen.

Heb van de week zelf proefgereden in DEZE
Ter plaatse was ie plots 18.000 euro, hij zit onder de krasjes en putjes, de voorbumper moet gewoon vernieuwd worden en de velg linksachter heeft vaak tegen de stoep gezeten. Motor trekt niet lekker en 't ding zit ook absoluut niet ruim in de accessoires. Ook nogal een stevige prijs dus  ::)

Heb beetje dezelfde redenatie als The Saint: laat ze nog maar wat goedkoper worden... wou de aanschaf graag nog even uitstellen tot 2008  ::) (heb er voorlopig toch geen geld voor ;D )

En die rooie R bij De Groene... kheb d'r een bod op gedaan maar dat werd weggewuifd. Dan niet...

haRtV70R

40.000!!!!!!!!  :o :o :o :o Ik geloof mijn ogen gewoon niet :o
Dit gaat echt alle perken te buiten!!! Ongelofelijk.... :eusa_shifty: :eusa_sick: :eusa_silenced:
[move][/move]

Taranis

Citaat van: haRtV70R op 01-02-2007 19:26:11
Dit gaat echt alle perken te buiten!!! Ongelofelijk.... :eusa_shifty: :eusa_sick: :eusa_silenced:

Ik dacht eerst dat ze een typfout gemaakt hadden, dus nog op wat andere sites zitten surfen. Op Autotelegraaf kwam ik 'm ook voor 40 mille tegen helaas  :-\
Lelijke grille heeft dat ding trouwens...

Nu we het toch over prijsverschil en dergelijke hebben... is enig prijsverschil tussen een exemplaar met de 4-traps automaat en een exemplaar met de (modernere) 5-traps automaat gerechtvaardigd of niet? En wat is het verschil in rijgedrag? (afgezien van die rare S-E-W knopjes)

Racingbrick

Hmm, ik zou er geen hekel aan hebben hoor, mooie kar en nog een automaat ook lijkt het.
Ik denk dat ivm de km stand Verkerk die wagen heeft moeten "wegschijten" aan de handel.
Als een dealer hem in het rijtje had staan, moet het wel een goeie wagen zijn lijkt me.

Philip850

Citaat van: The Saint op 01-02-2007 18:52:04
De bewuste C70 saffron automaat bij Verkerk (kenteken ST .. .. en al minimaal sinds 2004 te koop) was al weer enige tijd in prijs verlaagd (EUR 12.500) en staat nu sinds enige tijd hier te koop voor EUR 12.950:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=48499685&p_type_lijst=RL&o_id=4004644

En nog steeds geen nieuwe liefhebber voor het beestje..

prachtig kleurtje vind ik dat echt waar... was het maar een handbak, dan kon ik hem nog steeds niet betalen  ;D
Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73

haRtV70R

Citaat van: Taranis op 01-02-2007 19:33:59
Citaat van: haRtV70R op 01-02-2007 19:26:11

Ik dacht eerst dat ze een typfout gemaakt hadden, dus nog op wat andere sites zitten surfen. Op Autotelegraaf kwam ik 'm ook voor 40 mille tegen helaas  :-\
Lelijke grille heeft dat ding trouwens...

Nu we het toch over prijsverschil en dergelijke hebben... is enig prijsverschil tussen een exemplaar met de 4-traps automaat en een exemplaar met de (modernere) 5-traps automaat gerechtvaardigd of niet? En wat is het verschil in rijgedrag? (afgezien van die rare S-E-W knopjes)

Taranis, weet je het nou nog niet? :eusa_naughty: De latere 4-bak automaat heeft die s-w-e knoppies ook al niet meer hoor. En de 5-bak autm. is er vanaf my '99

Maar dat rechtvaardigd nog niet een prijsverschil van 20 mille.. :o
[move][/move]

Taranis

Citaat van: haRtV70R op 02-02-2007 19:10:16
Taranis, weet je het nou nog niet? :eusa_naughty: De latere 4-bak automaat heeft die s-w-e knoppies ook al niet meer hoor. En de 5-bak autm. is er vanaf my '99

Volgens de Autoweek carbase, is die 5-bak er vanaf mei 1999. Maar onze V70 was van maart '99, en die had ook al die 5-traps automaat. Modeljaar '99 lijkt me dan idd logischer...

Maar dan nog, rijdt zo'n 5-bak veel beter dan een 4-bak?

haRtV70R

Citaat van: Taranis op 02-02-2007 19:13:53

Volgens de Autoweek carbase, is die 5-bak er vanaf mei 1999. Maar onze V70 was van maart '99, en die had ook al die 5-traps automaat. Modeljaar '99 lijkt me dan idd logischer...

Dat zou kunnen. Mijn ex C70 was van 10-'98 en had al wel de zogenaamde MY-'99 motor. (ME7)
[move][/move]

BenC70ES

Citaat van: Taranis op 02-02-2007 19:13:53

Maar dan nog, rijdt zo'n 5-bak veel beter dan een 4-bak?

Jullie weten het allebei nog niet denk ik  ;D
MY'99 (einde '98 al) heeft inderdaad dus een adaptieve automaat (zonder de knopjes) maar is nog steeds een 4-traps, enkel de MY'00 R heeft een 5-traps, een MY'00 C70 bijvoorbeeld is nog steeds een 4-bak. Vanaf MY '01 is het wel een 5-traps in de C70.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

haRtV70R

Volgens mij zit jij hele dagen alle specs door te spitten en uit je hoofd te leren! ;D

Maar goed, dit was weer een leer momentje.. :eusa_dance:
[move][/move]

BenC70ES

Lol  ;D ... selectief geheugen  ;)

Taranis

Citaat van: BenC70ES op 02-02-2007 20:00:50
Jullie weten het allebei nog niet denk ik  ;D
MY'99 (einde '98 al) heeft inderdaad dus een adaptieve automaat (zonder de knopjes) maar is nog steeds een 4-traps, enkel de MY'00 R heeft een 5-traps, een MY'00 C70 bijvoorbeeld is nog steeds een 4-bak. Vanaf MY '01 is het wel een 5-traps in de C70.

* Taranis snapt het niet meer ;D

Onze MY 1999 V70 had toch écht een vijftraps bak. Of was dat dan een 4-traps + overdrive oid? En zo ja, heeft een C70 dat ook?

Vaag trouwens dat volgens Carbase de C70 en V70 beiden vanaf mei 1999 een 5-traps hebben gekregen  :-\

BenC70ES

Citaat van: Taranis op 02-02-2007 20:29:45
Onze MY 1999 V70 had toch écht een vijftraps bak.

Een manuele dan, want de automaat was een 4-traps.

Taranis

Citaat van: BenC70ES op 02-02-2007 20:32:13
Een manuele dan, want de automaat was een 4-traps.

Nee! Daarom snap ik het ook niet... het was écht een automaat, en het waren écht 5 trappen (duidelijk te tellen als je vanuit stilstand volgas weg trok). Was overigens ook de reden om de V70 pas rond die tijd te bestellen en niet een jaar eerder... als iemand het nu nog weet?  ???