Prins of Vialle?

Gestart door VolvoLeo, 26-02-2006 11:14:03

Vorige topic - Volgende topic

VolvoLeo

Ik ben mij druk aan het orienteren om nu eindelijk eens lpg in te bouwen en heb een aantal bedrijven gebeld. Het ene bedrijf biedt mij een installatie aan van Prins terwijl ze ook Vialle leveren. Als argument geven ze daarbij aan dat de Vialle installatie toch meer onderhoud behoeft en de pomp op termijn de geest geeft, terwijl dat bij Prins niet het geval is. Bij de ander (Mesman) prijst men de Viale Lpi met Flashlube aan, een andere zegt weer dat Flaslube eigenlijk niet nodig is en monteert gewoon een Vialle installatie zonder Flashlube. Waar ze het gelukkig wwl over eens zijn dat het voor deze auto het beste is om een vloeistofingespoten installatie te nemen. Ik weet het verder ook niet meer....  hellup ::) ::) ???

855-Champagne

Ik zou voor de Vialle gaan gezien het aantal dat hier met vialle rond rijd.

Van Prins weet ik nx, dus zou ik voor het bekende gaan.

Heb er zel ook een Vialle in (AMS) bevalt goed.

daytonawim

Mijn bolide rijd met een conventionele volvo installatie, het enige wat er na 410.000 km stuk was gegaan is de verdamper.
Verder probleemloos en onderhoudloos systeem, ook als je de tank regelmatig helemaal leeg rijd.
ik heb er in 1 jaar circa 80000 km mee gereden

Ook power is er zat vindt ik zelf en zeggen de meeste die een keer meerijden.

Ik weet niet of een lpi systeem veel duurder is maar vermoed het wel, het conventionele systeem is ook gewoon een G3 installatie, persoonlijk zou ik met een non turbo auto gewoon het conventionele systeem laten inbouwen.

Wat je wel altijd moet doen is af en toe op benzine rijden, ivm klachten van de brandstofpomp, drukregelaar en de injetors ( dat is ongeacht wel gas systeem je hebt) deze spullen kosten ook het nodige !

BenC70ES

Citaat van: VolvoLeo op 26-02-2006 11:14:03Waar ze het gelukkig wwl over eens zijn dat het voor deze auto het beste is om een vloeistofingespoten installatie te nemen. Ik weet het verder ook niet meer....  hellup ::) ::) ???

Prince heeft dit toch niet...
Ikzelf heb een Vialle LPI en ben er supertevreden over! Zeer goede prestaties  :)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

rolvio

Ik heb zelf een lpi van vialle. Op zich ben ik erg tevreden rijdt net zo als op benzine, ook redelijk verbruik 1 op 8,5 gemiddeld. wat ik wel een nadeel vind is de beperkte actie radius. Na ong. 280 km ben ik weer aan de beurt om te tanken. Tank en pomp is nl. een geheel bij vialle en in mijn 850 kan ik netto 38 a 40 liter tanken. Grotere tank is een dure optie omdat ik dan ook aan een nieuwe pomp vastzit. Bij andere merken kun je wellicht voor een grotere tank kiezen.

suc6,

rolf  ;)