Volvo 850 - Look a like- lexuslights-

Gestart door Jerry, 15-03-2003 11:56:29

Vorige topic - Volgende topic

Jerry

Ik werd gisteren ingehaald ( met een noodgang) door vermoedelijk een 850 sedan (zonder type aanduiding) op de A8. Wat mij opviel waren de mooie achterlichten! Wie o wie weet of dat kan dat er voor de 850 ( al ) van die lexuslights  te koop zijn en wie reed daar terhoogte van Purmerend met zo'n bloedgang? Kon hem niet bijhouden...... :)

Raf

het is maar wat je mooi vind natuurlijk hé! voor mij liever niet.
Als je eens alle tuning bedrijfjes afschuimt zal er misschien wel ergens eentje bij zitten die zo'n dingen heeft. maar dan (volgens mij) eerder voor de V/S70 dan voor de 850

Raf
De gustibus non disputandum est!

Joris_Scholte

Ik ben dus een leek op tuninggebied, maar wat bedoel je met lexuslights? Zijn dat die achterlichten met die aparte lampjes in allemaal aparte vormen erin, die ook vaak op foute GTI's en CRX-en te vinden zijn. Nee, sorry, laat dan maar; de originele achterlichten van een 850 Estate / V70 Classic vind ik nog altijd onovertroffen.

Reitse

Die estatelampen zijn onovertroffen, vaak nagemaakt maar niets haalt het bij het origineel. Voeg daar een spoiler met remlicht bij....  :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D

Jerry

Oke Oke....rustig maar mannen! Jullie zijn duidelijk geweest, laat maar. Heb enkele bedrijven die geadverteerd hebben met zulke units gebeld. Blijkt dat ze (nog) niet leverbaar zijn voor de 850, maar goed ook, staat niet bij nader inzien. Heb getracht met fotobewerking achterkant van de 850 te bewerken, maar werd niets........ :-[

Hans B6254

He, kom op, het is jouw Volvo en jouw beleving wat mooi is.

Niet iedereen vind bv Femke Halsema of Tom Hoffman en lekker ding.  :-*

Gelukkig maar anders zou de hele wereld achter je vriend / vriendin aan hobbelen.  ;D