Volvo 850 - Look a like- lexuslights-

Gestart door Jerry, 15-03-2003 11:56:29

Vorige topic - Volgende topic

Jerry

Ik werd gisteren ingehaald ( met een noodgang) door vermoedelijk een 850 sedan (zonder type aanduiding) op de A8. Wat mij opviel waren de mooie achterlichten! Wie o wie weet of dat kan dat er voor de 850 ( al ) van die lexuslights  te koop zijn en wie reed daar terhoogte van Purmerend met zo'n bloedgang? Kon hem niet bijhouden...... :)

Raf

het is maar wat je mooi vind natuurlijk hé! voor mij liever niet.
Als je eens alle tuning bedrijfjes afschuimt zal er misschien wel ergens eentje bij zitten die zo'n dingen heeft. maar dan (volgens mij) eerder voor de V/S70 dan voor de 850

Raf
De gustibus non disputandum est!

Joris_Scholte

Ik ben dus een leek op tuninggebied, maar wat bedoel je met lexuslights? Zijn dat die achterlichten met die aparte lampjes in allemaal aparte vormen erin, die ook vaak op foute GTI's en CRX-en te vinden zijn. Nee, sorry, laat dan maar; de originele achterlichten van een 850 Estate / V70 Classic vind ik nog altijd onovertroffen.

Reitse

Die estatelampen zijn onovertroffen, vaak nagemaakt maar niets haalt het bij het origineel. Voeg daar een spoiler met remlicht bij....  :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D

Jerry

Oke Oke....rustig maar mannen! Jullie zijn duidelijk geweest, laat maar. Heb enkele bedrijven die geadverteerd hebben met zulke units gebeld. Blijkt dat ze (nog) niet leverbaar zijn voor de 850, maar goed ook, staat niet bij nader inzien. Heb getracht met fotobewerking achterkant van de 850 te bewerken, maar werd niets........ :-[

Hans B6254

He, kom op, het is jouw Volvo en jouw beleving wat mooi is.

Niet iedereen vind bv Femke Halsema of Tom Hoffman en lekker ding.  :-*

Gelukkig maar anders zou de hele wereld achter je vriend / vriendin aan hobbelen.  ;D

Dus als je die witte lampen mooi vind, gewoon kopen en monteren als ze er zijn, wie weet vang je nog wat voor de orginele, niet via dit forum natuurlijk, maar probeer eens marktpaats.nl

JHH
[move]Alzheimer is not a disease, it a way of living.... Zo na 250 nuttige en minder nuttige postings hou ik het voorlopig voor gezien. Veel lol met je Rofel..........   I will be Back[/move]

Ramon

Ik zou wel een keer met Femke een rondje willen rijden.

(moet ze alleen niet teveel praten!)

Ramon  ;D ;D ;D
Ramon zegt : HUBRAUM statt spoiler !

Joris_Scholte

Mwoh, waarom ook niet?  :P

Walter

CiteerNiet iedereen vind bv Femke Halsema of Tom Hoffman en lekker ding.  :-*
Femke Halssss [smiley=cwm8.gif] Als geitje die der kop houdt en de afwas doet als ik in een goede bui ben misschien maar normaal komt er teveel stom gelul uit. En daar kan ik niet tegenop... Sorry, geen politiekgezwets...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Ramon

Walter,

Zaak is dus ervoor te zorgen dat ze "stil" blijft.... [smiley=cwm14.gif]

Ramon  ;D ;D ;D
Ramon zegt : HUBRAUM statt spoiler !

Peth©oni

8) Ik zeg www.godfathercustoms.com  8)

voor oa lampjes alla lexus...
ze bestaan alleen nog maar voor de 854... jammur genoeg

suc7 dat is altijd meer als suc6.... ;D

Peth©oni

ter aanvulling..... ;)

godfathercustoms heeft ze niet voor volvo, maar zoek bij google of lycos of aj.com op clear lenses of euro tales (nee geen euro verhalen ;D...)

suc7 dat is altijd meer als suc6... ;D

Harm_T5

gaaf, we krijgen 850's GTI  ;D
Keep on roffeling :D

Peth©oni

of een 850 calibra.... ech fet!  ::)

www.lightlens.com heeft ze voor de 854 en 945

Jur

Citeerwww.lightlens.com heeft ze voor de 854 en 945

Ze hebben alleen voor de 945 heldere achterlichten. Voor de 850 hebben ze alleen heldere knipperlichten voor de voor- en zijkant.