[VOLVO 850 CLUBMEETING] Elandrun 2006

Gestart door mehn, 01-03-2006 21:43:54

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Citaat van: Turbobiker op 09-04-2006 21:28:03
Citaat van: Johann op 09-04-2006 21:14:47
De downers, evenement gaat te groot worden en er komen teveel trailer queen's op de baan bij dit evenement naar mijn mening. Misschien tijd voor een splitsing?
Inderdaad ook nog even over gehad met een paar mensen. Is wel jammer en zou actie tegen ondernomen mogen worden. Maar waar ligt de grens? SDII? Gaat ook wel ver... Maar die deed (Vast uit respect naar de overige deelnemers ::) ) dan ook niet mee ;)
Maar dan toch wel weer leuk dat een zo goed als standaard 850 een min of meer speciaal geprepareerde 440 nog een hele run voor zijn geld geeft ;D

Heel simpel: Wel APK en geen APK ;)

Citaat van: Rayman op 09-04-2006 21:31:56
Die gedeukte volvo's vond ik niet echt leuk om te zien; zullen we maar zeggen...Het stoot me als liefhebber behoorlijk voor het hoofd. :-[ :-\

Nee klopt. En dan gedroegen ze zich ook nog niet altijd even netjes. Racen buiten het circuit is ronduit a-sociaal.
Dus degene die het dichtst bij de ingang stonden (in de buurt van Marcel en Marko) die nu lakschade hebben doordat enkelen meenden daat handrembochtjes te moeten maken, weten nu bij wie ze moeten zijn.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Vulk

Leuke foto's allemaal.

Enneuh, wat is die wagen van Emiel mooi geworden.

jero

Citaat van: Jurrie op 09-04-2006 16:19:51
heb je de "twee-wieler" ook nog gezien?

die blauwe amazone...Ging net goed.  :o

TOPDAG gehad, ben benieuwd of deze coureur al van de schrik bekomen is !

Peth©oni

erg leuk en goed weer !!! alleen jammer dat het na 3 ritjes al weer ophield voor mij..... :-[

Volgend jaar beter

zie voor meer foto's: www.racefotos.nl

T5RRRR

Was zeker een geslaagde dag en wat hebben we geluk gehad met het weer ;-)
Ben ook helemaal verbrand ,heb een knal rode kop , maar goed das het aandenken zullen we maar zeggen , heb ook genoten en vond het een leuke sfeer (was mijn eerste 850 club meeting) doet me allemaal wel deugd , iedereen thanx en late-RRRRR

Franklin
Press the pedal on the right and money leaves your wallet.... Magic!!

johan283

Was zeker een geslaagde dag. Alleen jammer dat er maar kort bij kon zijn  :'( dus heb niet alles kunnen zien.

Volgende keer maar beter. Vond inderdaad dat sommige mensen veels te hard reden op het parkeer terrein. Zeg dat stuk waar ze in de wacht rij stonden, richting circuit. Met zo veel voetgangers is dat ronduit gevaarlijk!

@Johann: Wat bedoel je met trailer queens?

Voor mij persoonlijk mag er wat meer spullen boel tentoon gesteld worden. Zoals bijvoorbeeld die trailer met banden...... TOch altijd leeuk zo'n rondje langs de (tuning) Volvo spullen.  ;D

Al met weer een leuk dagje   :)

M a r c

Leuke foto's van iedereen, super! Geen camera meegenomen en toch heel veel mb aan plaatjes  :)

Let op het rechter achterwiel  :D

Het stomme ding veert dus nog steeds teveel in  :(
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

emielC70

Ik ben gister ook nog ff snel wezen kijken. Vond die auto van Emiel wel heerlijk klinken. Weet iemand wat die auto qua vermogen doet?

Johann

Citaat van: johan283 op 10-04-2006 08:08:58@Johann: Wat bedoel je met trailer queens?

Een trailer queen..

Je hebt wel van die heel erg extreem getunede auto die je in veel bladen of op sprint meeting etc. tegenkomt. Vaak blijkt dan dat deze auto's op een aanhanger komen en gaan, vaak helemaal niet rijden en alleen "static" voor de show er bij staan.
Voor veel mensen is dit dan een domper omdat het hen vaak gaat om rijdbare auto's of dagelijks gebruik auto's die op eigen kracht naar de evenmenten rijden.

Persoonlijk ben ik van mening dat bij de meeting zoals de 850's daar aan meedoen ook gewoon elke auto op eigen beentjes daar aan moet komen en meerijden. Dit om de heel simpele reden dat je dan de "specials" gaat uitsluiten en tevens een eerlijker spelletje er van maakt. De laatste twee jaar zie je steeds meer slicks, semi wrakken die alleen voor die dag in elkaar gezet zijn etc. Op zich wel leuk maar dan zou het eigenlijk apart moeten.

M a r c

couldn't agree with you more

maar aan het einde van de dag hebben die wrakken en slicks toch niet mogen baten  :)

de stelregel moet zijn:  straatwaardige gekentekende wagen mét APK en die al minimaal 3 maanden op iemands naam staat, dan sluit je gewoon veel uit.  Volgens mij was dit in het begin ook zo maar is daar een beetje de klad in geschoten.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Bas850

Citaat van: marcelV70R op 09-04-2006 20:46:33
Citaat van: Esveldt op 09-04-2006 19:59:11
Heb trouwens wel een verbrandde kop!

Paul

ben je niet de enigste ;D ;D ;D
ik heb hem rondom (ligt) verbrand!!

Sinds wanneer rijden jullie op gas?   ;D ;D
"to finish first, you first have to finish"

Esveldt

Zoooo, die is diep!!! :o :o :o

Moest er ff over nadenken. ;D

Paul

mehn

Een preview (let op wat er uit de tank komt :o)

FILMPJE

XC60 D4 AWD:

bud

Citaat van: mehn op 10-04-2006 12:13:25
Een preview (let op wat er uit de tank komt :o)

FILMPJE

en ik maar afvragen waarom ik in die bocht onwijze wielspin had
is hard bezig met z'n pk /gewicht verhouding
www.dragbike.nl

mehn

HIj verloor daar elke ronde enkele liters benzine. Het enige commentaar dat meneer had toen ik hem hierover aansprak was: "Ik weet het, maar ik krijg de dop met geen mogelijkheid sluitend".

Zal maar met de hete remmen in aanraking komen  ::)

XC60 D4 AWD: