Aandeel automaten in R´en

Gestart door MMB, 21-03-2006 19:20:43

Vorige topic - Volgende topic

MMB

Met het risico dat ik een hele domme vraag stel, maar goed ....

Waarom is het merendeel van de R´en uitgevoerd als automaat ?  In ieder geval zo lijkt het. De meeste R´en die ik te koop zie staan hebben een automaat en ik wil zelf zo graag roeren  ;)

Gr,
Marc

b0nkolok

Citaat van: MMB op 21-03-2006 19:20:43
Met het risico dat ik een hele domme vraag stel, maar goed ....

Waarom is het merendeel van de R´en uitgevoerd als automaat ?  In ieder geval zo lijkt het. De meeste R´en die ik te koop zie staan hebben een automaat en ik wil zelf zo graag roeren  ;)

Gr,
Marc

Is dat zo? Bij bestellen van de roffel (nieuw destijds) koos de koper voor het type bak. Tja, wanneer die een automaat verkoos zit ie er nu nog in. Zou wel eens aardig zijn het % te weten van hand- en aut.- bakken.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Nunki

Klopt inderdaad. Veel t5 's zijn ook voorzien van een automaat, valt me op.
Wat me nog meer opvalt trouwens: het regent ineens t5-en op marktplaats.
   :o

Hen3

Heb je al eens in een automaat gereden?
Dat zou ik eerst maar eens doen voordat je de conclusie trekt dat je liever wilt roeren.....

911sap11

Citaat van: Valetijn op 21-03-2006 19:51:47
Klopt inderdaad. Veel t5 's zijn ook voorzien van een automaat, valt me op.
Wat me nog meer opvalt trouwens: het regent ineens t5-en op marktplaats.
   :o

Valt inderdaad op: het regent ook T-5R's  (sedan) ???

mariah

De automaat is niet voor niets uitgevonden ;D Je hebt toch ook geen slingers meer om je ramen te openen.

Jan_D.

En het stoffer en blik is ook uit de tijd! ;D

Wie veel in de randstad (file)rijdt, wil nooit meer iets anders!

Jan

elianmars

Citaat van: Hen3 op 21-03-2006 20:08:59
Heb je al eens in een automaat gereden?
Dat zou ik eerst maar eens doen voordat je de conclusie trekt dat je liever wilt roeren.....

Inderdaad. Ik zou op 't moment niet willen ruilen met een handgeschakelde.
Heerlijk zo'n automaat!!  8) 8)

Racingbrick

Tuurlijk een automaat, dit is mijn 7e automaat....
Als ze bij het uitvinden van de auto de automatische bak hadden uitgevonden hadden we er allemaal een!!
Wie gaat er nou voor de lol lopen roeren op deze drukke wegen?

BenC70ES

Citaat van: Racingbrick op 21-03-2006 22:15:19Wie gaat er nou voor de lol lopen roeren op deze drukke wegen?

Neem dan de trein of de bus... moet je zelfs niet sturen  ;)  ;D (vind het soms ook wel is fijn met een automaat te rijden maar een manuele is toch een stuk meer fun hoor  8) )

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Frans Harkema

Nou, eh, ik zal wel één van de weinigen zijn die zelden of nooit in een file staat. Laat mij maar fijn roeren, bevalt prima!

Rayman

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds graag met een handbak rijd (je hebt toch wat meer te vertellen als het allemaal wat sneller/preciezer moet). Maar de automaat in de R bevalt me prima; de automaat is lekker bij de les (in de sportstand soms ietsje te nerveus) maar ik vind het heerlijk relaxt rijden.

mehn

Citaat van: Rayman op 22-03-2006 08:20:05
Maar de automaat in de R bevalt me prima; de automaat is lekker bij de les (in de sportstand soms ietsje te nerveus)

Ik rijd altijd in de sportstand, een kwestie van wennen. Je kunt mooi met het gaspedaal schakelen  :D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Viper850

Citaat van: Frans Harkema op 22-03-2006 01:57:05
Nou, eh, ik zal wel één van de weinigen zijn die zelden of nooit in een file staat. Laat mij maar fijn roeren, bevalt prima!

Ik moet ook eerst diep nadenken wanneer ik voor 't laatst in de file heb gestaan. Handgeschakeld of automaat?? Mij is het om het even. 'k Vind het "roeren" toch wel erg aangenaam, maar een automaatje is ook niet verkeerd. Althans als het een beetje een fatsoenlijke is, want ik ken automaten.....

The Saint

Dat roeren is tot daar aan toe, maar dat linkerbeen...

The Saint, die zweert bij AT sinds ie op zijn 20e zijn eerste Chevy kocht  :D
No shirt no shoes, no pinball