Veranderingen aan een alter 1.......en de V70NN

Gestart door big ben, 23-03-2006 19:35:04

Vorige topic - Volgende topic

Starbuck

Heb je topic net helemaal gelezen.
Ik had je nog niet verteld hoe mooi je Alter I wel is!
Superwerk hoor! :eusa_clap:

moderators

Citaat van: big ben op 12-10-2009 22:00:23
Ik heb nog zo mijn best gedaan om het recht onder elkaar te krijgen  :eusa_shhh:

Is toch mooi recht ???

;)
Deelnemen aan dit forum? Hou je dan aan de forumregels
Wil je je niet aan de forumregels houden? Blijf dan weg van dit forum

big ben

UserID6342

Ik vind het bedrag voor gezien hetgeen je hebt laten doen Ben gewoon netjes hoor.  Daar kun je absoluut niets van zeggen, een compl distributiewissel, grote beurt, remblokken, stuurkogel, etc.  Natuurlijk is en blijft het veel geld, daar hoeven we het absoluut niet over te hebben. Maar gezien de werkzaamheden, gewoon netjes !

Vulk

Heel nette prijs hoor. Maar welke olie is'r nu in?

big ben

De viscositeit van de olie  is 5W30 :)

De klepjes worden er ook mooi rustig van...........

Grt Ben  :angel:

fbm

Hoe is het hier in de "showroom"  :eusa_think:

big ben

??? Dat je zo in een non- turbo topic terecht komt......................... ;)

Het gaat helemaal goed, van de week een 2e set veloursmatten gekocht op ebay voor in de winterperiode  :eusa_shifty:, die rubber matjes vind ik helemaal niks :eusa_shhh:.
Verder kan ik er weinig meer aan doen behalve motortuning....................

Ik wacht al 7 weken op een blitzsafe , geen idee hoelang het nog gaat duren  :-\ verder in top staat proberen te houden en genieten :D

Grt Ben :angel:

fbm

Citaat van: big ben op 01-01-2010 21:54:07
??? Dat je zo in een non- turbo topic terecht komt......................... ;)

Mijn ogen houden van mooie dingen, daar hoeft van mij niet altijd een turbo op te zitten!  ;)

Hans Duiven

Nice bill !

Het enige wat ik wat aan de prijs vind, is het interieurfilter voo 33 euri. Maar Soit!  ;D

Hans

Thijssie!

Ik ben nooit echt fan geweest van de Alter 1, maar die van jouw ziet er echt top uit!!! Hele mooie roffel...

Zowel van binnen als van buiten een plaatje :eusa_clap:

big ben

Dank u 8)

Ik ben er ook ontzettend "wijs" mee! ook nog na 6 jaar  :angel: elke keer als ik in de 20V rijd dan ben ik een tevreden man!!

CiteerIk ben nooit echt fan geweest van de Alter 1
.................... maar daar is het toch allemaal mee begonnen?? :-[

Grt Ben ;D

Jeff

Wat is dat precies wat je ingebouwd hebt man? Je wagen ziet er echt mooi uit man! :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Thijssie!

Citaat van: big ben op 29-01-2010 17:04:41
Dank u 8)

Ik ben er ook ontzettend "wijs" mee! ook nog na 6 jaar  :angel: elke keer als ik in de 20V rijd dan ben ik een tevreden man!!

CiteerIk ben nooit echt fan geweest van de Alter 1
.................... maar daar is het toch allemaal mee begonnen?? :-[

Grt Ben ;D

Klopt maar heb mijn voorkeur 8) Al begin ik te twijfelen wanneer ik jouw bak zie ;D

big ben

Citaat van: Jeff op 29-01-2010 17:12:01
Wat is dat precies wat je ingebouwd hebt man? Je wagen ziet er echt mooi uit man! :)

Deze is geschikt voor o.a een SC radio om een Mp3 speler te "laten" afspelen, dus geen gedoe meer met fm zenders, en losse cd's.

Grt Ben  :)