Het grote Dakar topic

Gestart door s70, 05-01-2003 16:04:32

Vorige topic - Volgende topic

s70

www.dakar2003.nu/
The gallery
exhibitions
Groetjes Daniel  ( ben aan het sparen !!!!!! )

Dreamer2

"Want het is wel een Volvo. Hij mag vies worden....."
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

volvoTon

Ben er nog steeds niet achter op welke plaats en of ze nog meerijden. >:(
Wie weet er meer over??

volvo Ton  ;D

levensnevel

http://www.swedespeed.com/motorsport/features/10_11_02/index.shtml
Volgens mij hebben ze zich na de 2e 'special stage' moeten terugtrekken  :-/

Levensnevel
levensnevel
a smile every mile and
gammal kärlek rostar aldrig !

dennis850

Dakar 2005 , ben benieuwd of het bij jullie ook "leeft"
Ik zelf vind met name de trucks echt super, ik heb zelf ooit met een magirus 6x6 voor een half jaar in een zandput kunnen stoeien, maar dakar lijkt me echt een gave ervaring.

Zeker nu Hans Bekx 2 prologen heeft gewonnen, leuk voor zo'n nuchtere vent.

Elke avond laat voor de buis  ;D

The Saint

Ik ga het zeker volgen, en met name de Hollanders natuurlijk. Mijn speciale aand8 gaat uit naar Gerard Jimmink die dit keer als navigator meerijdt in een auto. (En daarvoor Dakar per motor deed.)
Ik heb de auto zien staan op Speed & Design en Jimmink komt bij mij uit de buurt.

No shirt no shoes, no pinball

Reitse

Voor mij is Dakar nog steeds De Rooij, kan die ouwe vent niet verstaan ;) , maar hij trapt wel stevig door...

dennis850

Citaat van: Reitse op 03-01-2005 00:02:38
Voor mij is Dakar nog steeds De Rooij, kan die ouwe vent niet verstaan ;) ,

om hem niet te kwetsen staat er geen ondertiteling bij, maar het zou wel nodig zijn ;D

Frans Harkema

Citaat van: The Saint op 02-01-2005 22:27:16
Ik ga het zeker volgen, en met name de Hollanders natuurlijk. Mijn speciale aand8 gaat uit naar Gerard Jimmink die dit keer als navigator meerijdt in een auto. (En daarvoor Dakar per motor deed.)
Ik heb de auto zien staan op Speed & Design en Jimmink komt bij mij uit de buurt.

Ik volg het ook. Vooral de vrachtauto's vind ik bijzonder spectaculair. Komt Jimmink uit Barsingerhorn of Kolhorn? Ik ben daar zelf nogal eens doorheen gekomen op m'n brommertje op weg naar school in Schagen............(vorige eeuw  ;D)

Walter

Citaat van: Frans Harkema op 03-01-2005 11:23:47

Ik volg het ook. Vooral de vrachtauto's vind ik bijzonder spectaculair. Komt Jimmink uit Barsingerhorn of Kolhorn? Ik ben daar zelf nogal eens doorheen gekomen op m'n brommertje op weg naar school in Schagen............(vorige eeuw  ;D)

Vrachtwagens en auto's hebben mijn voorkeur maar ik heb wel gruwelijk veel respect voor die gasten op een motorfiets. Dat zijn echte bikkels, die staan bijna de hele route en doen alles alleen.  Volg de rally al vanaf dat ik klein was, in de hoogtijdagen van de Rooij (en het tragische verlies van de persoon in de volgtruck). Kan me nog een beeld herinneren dat de Rooij volgas met de TurbuTwin II Ari Vatanen in de 405 voorbij vloog. Op topsnelheid... Heel bizar

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

The Saint

Citaat van: Frans Harkema op 03-01-2005 11:23:47

@Frans: Jimmink komt uit Kolhorn ("Kolhorruh"). Ben zelf uit de klei getrokken in Nieuwe Niedorp, dat zul je dan ook wel kennen.
No shirt no shoes, no pinball

Rudi

Probeer het wel te volgen,mooie beelden.Zelfs geld er nu een snelheids limiet van 150km/u?Valt me mee dat ze geen flitspalen in de woestijn neerzetten of een traject controle ::)
Dr.Go-Fast...

reneetje

Citaat van: Rudi op 03-01-2005 23:20:10
Valt me mee dat ze geen flitspalen in de woestijn neerzetten of een traject controle ::)

Oei, toch geen trauma ?

Rene ;)

Rudi

Citaat van: reneetje op 03-01-2005 23:23:04
Citaat van: Rudi op 03-01-2005 23:20:10
Valt me mee dat ze geen flitspalen in de woestijn neerzetten of een traject controle ::)

Oei, toch geen trauma ?

Rene ;)

Nee ;)
Dr.Go-Fast...

dennis850

Gerard de Rooy is gister gecrasht, maar heb even gecheckt, hij is wel weer van start gegaan vanmorgen voor de verbindingsroute naar de etappe...wordt vervolgd, ... zou heel spijtig zijn als hij de strijd moest staken :(