Het grote Dakar topic

Gestart door s70, 05-01-2003 16:04:32

Vorige topic - Volgende topic

Jeroentjuh

*** Fransen.....

animalT5R

VIVA LA FRANCE....
Mooi land alleen het volk wat er woont........
;D
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

The Saint

Citaat van: M a r c op 30-12-2005 22:44:27
Nou leuk.... De Rooy en Beckx mogen niet meedoen omdat een aantal zaken nog steeds niet gehomologeerd zijn, daar zijn ze al vanaf augustus mee bezig en nu doen ze uitspraak op 2 januari, maar dan is de rally dus al begonnen en is het té laat >:( De organisatie is zeker bang dat er geen Fransman meer wint als deze Dutch boys meedoen..... bah! Ik boycot heel de PD, voor mij hoeft het niet meer  :-\

Precies, zo denk ik R ook over. K*tfransen... >:(
No shirt no shoes, no pinball

M a r c

Citaat van: Frans Harkema op 30-12-2005 23:03:21
Nou leuk.... De Rooy en Beckx mogen niet meedoen omdat een aantal zaken nog steeds niet gehomologeerd zijn, daar zijn ze al vanaf augustus mee bezig en nu doen ze uitspraak op 2 januari, maar dan is de rally dus al begonnen en is het té laat >:( De organisatie is zeker bang dat er geen Fransman meer wint als deze Dutch boys meedoen..... bah! Ik boycot heel de PD, voor mij hoeft het niet meer  :-\

De zaak storneren, daar zijn die Fransozen altijd heel erg goed in.  >:(

Als ik jou was liet ik mijn voornaam veranderen.....  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

LekkeRRRR

'k Las het ook in de krant vanochtend.
Het eerste dat bij mij opkwam is dat als in augustus de regeltjes al bekend zijn, waarom dan toch over de grens van het toelaatbare gaan terwijl hij kon weten dat ze moeilijk zouden gaan doen.....

;)/jan

M a r c

Citaat van: LekkeRRRR op 31-12-2005 12:18:20
Het eerste dat bij mij opkwam is dat als in augustus de regeltjes al bekend zijn, waarom dan toch over de grens van het toelaatbare gaan terwijl hij kon weten dat ze moeilijk zouden gaan doen.....

;)/jan

Hij? Het gaat om 2 teams en 5 (!) trucks.....
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Walter

ben het wel met Jan eens. Als de regels in augustus gesteld zijn, waarom het dan toch anders doen???

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

BenC70ES

En de Belgische co-piloten niet vergeten...  :-\ jammer...

Doen er voor de rest eigenlijk nog nederlanders mee?

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Turbobiker

Citaat van: VolvoMafia op 31-12-2005 12:40:26
ben het wel met Jan eens. Als de regels in augustus gesteld zijn, waarom het dan toch anders doen???

Ze voldoen aan de regels, hebben alleen nooit de juiste papieren binnen gekregen. Zal wel een geval zijn van 'ik ben gekeurd, nu is het in orde' en nooit meer denken aan dat je dat bevestigd moet krijgen op papier.

Erg kort door de bocht van die fransen.

Ik boycot PD ook dit jaar. >:(
De Tussenpaus

The Driver

Fransen zijn chauvinistische klootzakken!   >:(

Laatst ook, op de tv. De president deed oproep aan iedere inwoner om een kleine donatie te doen aan alle nabestaande van de overledenen van die extreme zomer , vorig jaar. Nou,het land stond op zijn achterste poten.

Nee, je zou maar wat over hebben voor mensen die het ECHT nodig hebben. >:(

Helemaal die franstalige belgen,das ook huilen met de pet op. Sta je in Antwerpen in een winkel, weigeren die gasten gewoon Nederlands te spreken.  :'( En dan nog arrogant lopen doen ook! >:(  >:(

LekkeRRRR

Citaat van: Turbobiker op 31-12-2005 15:13:30
Citaat van: VolvoMafia op 31-12-2005 12:40:26

Ze voldoen aan de regels, hebben alleen nooit de juiste papieren binnen gekregen. Zal wel een geval zijn van 'ik ben gekeurd, nu is het in orde' en nooit meer denken aan dat je dat bevestigd moet krijgen op papier.

Erg kort door de bocht van die fransen.

Ik boycot PD ook dit jaar. >:(

[citaat]

,,Het is simpel: je neemt een standaardtruck, zet daar een rolkooi in en je mag wat met de vering doen. Dat is het."
       Met de vrachtwagens van De Rooy en Bekx was dat duidelijk niet het geval. Dat wisten de truckers en daarom hadden zij een aanpassing op de homologatiepapieren aangevraagd bij de FIA. Die akkoordverklaring is nooit gekomen. Strijdig met de beweringen van het duo dat de wagens wel in orde werden bevonden tijdens de voorkeuringen in Son en Breugel, was de mededeling van de organisatie dat zo'n verklaring nooit kon worden afgegeven. De keurmeesters zouden juist hebben gewezen op 'illegale' onderdelen.

...Alleen op één punt maakten we een fout. De bladveren waren niet aan de maat...
[/citaat]

Als je al weet dat de organisatie extra op je gaat letten, dan let je zelf ook beter op.

;)/jan

Reitse

Citaat van: M a r c op 31-12-2005 12:37:02
Citaat van: LekkeRRRR op 31-12-2005 12:18:20

;)/jan

Hij? Het gaat om 2 teams en 5 (!) trucks.....
da's dubbel dom, als het 1 is die de fout in gaan, maar gezellig met z'n allen de boot missen... Zal wel weer iets geweest zijn als "ach, in Nederland worden regels ook nooit echt goed gecontroleerd, zal daar ook wel goedkomen dan.... kwestie van "Jammer, Joh!"

Eugene

Echt balen dat ze niet mee mogen doen, maar ik denk niet dat ik om die reden niet ga kijken.....

If it's not blown, it sucks...

Frans Harkema

Bladveren? Als er iets snel is aan te passen, dan zijn het toch wel bladveren. Maar er zullen wel weer politieke maatstaven aan ten gronde hebbben gelegen........ :o   Renault doet ook mee? Da's toevallig...... ;D

Peth©oni

Kansloos..... tis notabene zo dat Rooy = Dakar !!!!
Hij heeft het groot gebracht en bekend gemaakt, met de bull, de twin etc etc.....
Hij is mister Dakar..... (en zijn team uiteraard)
Hun hebben er een leven voor opgeofferd !!!!

Nee, goeie reklame van het altijd zeikerige frank-takke-rijk !!!