Downpipe

Gestart door Johann, 11-08-2002 11:34:36

Vorige topic - Volgende topic

animalT5R

Citaat van: Eugene op 29-09-2006 08:46:53

Ben dan maar blij dat je geen VW hebt ;D

Klopt.. keuzes keuzes  ;D
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

bobbob

past een 850 downpipe ook op een c70

t5karel

waarom laat je niet gewoon 1 aanmeten,zonder cat.gewoon met flenzen op je ouwe.Zodat je voor de apk m er weer onder kunt schroeven. :eusa_whistle:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Eugene

Citaat van: bobbob op 07-12-2006 16:07:40
past een 850 downpipe ook op een c70

Ligt aan het model. Je hebt 850's met rechte of conische flens en C70's met schuine en rechte flens.

If it's not blown, it sucks...

Eugene

Citaat van: t5karel op 07-12-2006 16:21:27
waarom laat je niet gewoon 1 aanmeten,zonder cat.gewoon met flenzen op je ouwe.Zodat je voor de apk m er weer onder kunt schroeven. :eusa_whistle:.

Dit verhaal volg ik niet helemaal ::)

HEt lijkt me makkelijker als je een aparte hebt die je er voor de APK weer onder kan schroeven. Laten aanmeten is duurder dan een nieuwe Ferrita kopen tenzij je het neit bij een bedrijf laat doen.

t5karel

Citaat van: Eugene op 07-12-2006 16:26:55
Citaat van: t5karel op 07-12-2006 16:21:27

Dit verhaal volg ik niet helemaal ::)

HEt lijkt me makkelijker als je een aparte hebt die je er voor de APK weer onder kan schroeven. Laten aanmeten is duurder dan een nieuwe Ferrita kopen tenzij je het neit bij een bedrijf laat doen.
Je huidige gaat er onder vandaan en wordt voorzien van flenzen,zodat je m voor de jaarlijkse apk er weer onder kunt zetten.eigenlijk hetzelfde als wat jij zegt Eugene.een downpipe van rvs heeft me destijds bij EPS ong 375 gekost meen ik.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Rayman

Ik stap er van af...Ik ben 2,5 inch katloos zat aan het worden; ik vind de sound niet kloppen want het is net alsof het geluid uit het midden onderuit de auto komt in plaats van achter. Bovendien dreunt het teveel door wanneer ik op constante snelheid (zoals op de snelweg) rijd. Dan maar een minder snel opspoelende turbo.

pwassink

Citaat van: Rayman op 07-12-2006 18:34:23
Ik stap er van af...Ik ben 2,5 inch katloos zat aan het worden; ik vind de sound niet kloppen want het is net alsof het geluid uit het midden onderuit de auto komt in plaats van achter. Bovendien dreunt het teveel door wanneer ik op constante snelheid (zoals op de snelweg) rijd. Dan maar een minder snel opspoelende turbo.

Jij wilde toch naar groter ? of tochmaar nie ..
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Rayman

Citaat van: pwassink op 07-12-2006 19:12:55
Citaat van: Rayman op 07-12-2006 18:34:23

Jij wilde toch naar groter ? of tochmaar nie ..

Nee...Toch maar nie...Ik heb onlangs achter de CY gereden (mijn zusje reed in de CY) en ik werd gewoon onpasselijk van de stank...

Emiel

Citaat van: Rayman op 07-12-2006 19:30:18
Nee...Toch maar nie...Ik heb onlangs achter de CY gereden (mijn zusje reed in de CY) en ik werd gewoon onpasselijk van de stank...

Youre not alone... :evil:

Jeroentjuh

Citaat van: Emiel op 07-12-2006 19:33:14

Tja die van mij stink nu ook als de ziekte, maarja, ik rijdt er toch niet achter, en de mensen houden tenminste een beetje afstand  ;D

t5karel

Allemaal toch maar weer back to basic dan ;D.Of een Fred Flintstone mobiel :angel:.

Emiel

Citaat van: Jeroentjuh op 07-12-2006 19:37:34
Citaat van: Emiel op 07-12-2006 19:33:14

Tja die van mij stink nu ook als de ziekte, maarja, ik rijdt er toch niet achter, en de mensen houden tenminste een beetje afstandĀ  ;D

Heb regelmatig achter Ray en JC aan gereden...het meurt best!

Eugene

Citaat van: Emiel op 07-12-2006 19:43:49
[Heb regelmatig achter Ray en JC aan gereden...het meurt best!

Lekker toch ;D

Ludo

ik lig daar ook niet van wakker.

Citaat van: Claudia op 22-10-2006 19:05:43
En bedankt, Ludo!

Jij mag nooooit meer voor me rijden! :(
Moet ik weeeer auto wassen!

:)

Citaat van: Claudia op 22-10-2006 19:26:59
Je auto kwalmde nogal (en dat 'nogal' is een understatement) ;D

:evil: