MINIMEETING ZONDAG 28 MEI ALKMAAR

Gestart door The Saint, 20-04-2006 19:56:07

Vorige topic - Volgende topic

MarcoV

Zal het proberen, beloof nog niks ;)

MarcoV

@®-

Wordt er nog verzameld op de A4 en dan verder naar Alkmaar?

850idol

Weer even een tussenstand:

Komen:
The Saint
animalT5R
850idol
Chris S.D. + kleine meid
@®-
bOnkolok
T5R CY
RonnieDuck
DD
Rudy-M

Komen hopelijk ook:
Willow
855-Champagne
Roller
Stingray
Maarten
ronnys
Gmid
Taranis
marijn20v
OMD
MarcoV

en al degenen die nog twijfelen.

animalT5R

Marcel,
je bedoeld Armin met kleine meid  ;) ;D
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

850idol

idd Johan,

sorry Armin, slip of the finger

RonnieDuck

Citaat van: @®- op 22-05-2006 13:55:26

Brugrestaurant en dan de A5 op??
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

@®-

Citaat van: RonnieDuck op 22-05-2006 20:13:31
Citaat van: @®- op 22-05-2006 13:55:26

Brugrestaurant en dan de A5 op??
Is goed, hoe laat?

Rudy-M

Wel zorgen dat er geen flitsers staan op de A5, hè!

8)

Jan_D.

DD

Citaat van: Jan_D. op 22-05-2006 20:55:11
En die palen op de A9 ? >:(

welke palen op de A9? vanaf badhoevedorp tot alkmaar hebben ze alles weggehaald hoor. Dus als je via de A5 komt zie je er geen eentje. Alleen even opletten bij de tunnel van beverwijk daar staan ze regelmatig met een mobiele op de vangrail.

The Saint

Ik weet niet van welke kanten jullie allemaal komen, maar let ook op de ringwegen om Alkmaar jongens. Flitspalen doen daar 2 dingen tegelijk: Rood licht EN snelheid (70)!!!!!!!!!

Hou je bovendien aan de maximum snelheid op die plekken waar ze met de weg bezig zijn, want daar wordt veel geflitst met statiefjes...
No shirt no shoes, no pinball

Turbobiker

Citaat van: The Saint op 22-05-2006 21:47:38
Ik weet niet van welke kanten jullie allemaal komen, maar let ook op de ringwegen om Alkmaar jongens. Flitspalen doen daar 2 dingen tegelijk: Rood licht EN snelheid (70)!!!!!!!!!

Hou je bovendien aan de maximum snelheid op die plekken waar ze met de weg bezig zijn, want daar wordt veel geflitst met statiefjes...

Laatste stand van de techniek ??? Ik heb daar nog altijd een lampje voor nodig ;D
De Tussenpaus

Jan_D.

animalT5R

Voor de mensen die uit de richting Adam komen,Ga eind A9 richting Den Helder,volg dan de borden H  MCA)is het eerste stoplicht rechts na Kooimeer.
Dan is het in de stad het eerste stoplicht(NA het Shell pompstation aan je linkerhand) IN de stad dus, dan na een meter of 300 ongeveer weer links en dan ben je er..

Correct me if im wrong  ;)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

The Saint

Citaat van: Turbobiker op 22-05-2006 21:51:03
Citaat van: The Saint op 22-05-2006 21:47:38

Laatste stand van de techniek ??? Ik heb daar nog altijd een lampje voor nodig ;D

Ik d8 nog, moet ik preciezer zijn? Neuhhh, de gemiddelde forummer begrijpt dat wel. Sorry Turbobiker, jij zit natuurlijk flink ONDER dat gemiddelde  ;D ;)
No shirt no shoes, no pinball