waarvoor diend deze kabel nu weer ik kom er maar niet achter

Gestart door wepster, 23-04-2006 14:19:44

Vorige topic - Volgende topic

wepster

beste mede roffelaars

ik ben vandaag met mijn motor van de verwarming aan de gang gegaan daar deze het alom bekende iritante piepje had.
nu is dat geen probleem geweest om het op te lossen daar het hier in het forum duidelijk beschreven staat hoe dat te doen ::) ::) ::).
doch echter toen ik verder keek vond ik deze kabel

zie hier de foto's

en de laatste

nu heb ik alles na gekeken in de auto en is dit de enigste kabel die ik niet thuis kan brengen.
zijn er mensen die mij kunne vertellen waar hij voor dient!!!!!!!!!!!
ik dacht eerst voor iets met de radio (center speaker) maar dat kan het volgens mij ook niet zijn daar hij er veel tekort voor is en er volgens mij in een 92 er nog niet de mogelijkheid bestond van het dolby systeem .

ik laat me eens verassen of er mensen zijn die mij kunnen helpen en weer een beetje licht in de zaak kunnen brengen .

alvast bedankt voor de reactie's(als die er komen )

greets wepster ??? ??? ???

Reitse

Eerste ingeving: bijrijdersairbag... of voorbedrading airco.

wepster

dat van die airbag daar had ik ook al iets van in mijn hoofd maar de airco valt weg die zit er namelijk al in  ??? ??? ???

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Hen3

Citaat van: wepster op 23-04-2006 21:01:26
dat van die airbag daar had ik ook al iets van in mijn hoofd maar de airco valt weg die zit er namelijk al in  ??? ??? ???

ook ecc?

mehn

Als ik dat zo uit mijn hoofd wist had ik het antwoord wel al gegeven  :P

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

@®-

Airbag bedrading is altijd een lichtgevend oranje dikke draad, deze is zo gemaakt dat je 'm gelijk herkent en dat je er dus geen spanningzoekertje in zou steken met gevolg dat je op zoek kan gaan voor een nieuw dashboard.

Het lijkt mij een draad voor een temperatuur sensor.

thuur

Goh, jij hebt er zelfs 2 kabels inzitten :o

Ik heb dezelfde stekker op die plek hangen, maar geen enkele kabel erin.. ???

Hij is iig niet voor de airco of de airbag, meer weet ik ook niet :-\

Gr 8)

elianmars

Ik heb vanavond ff de plaat onder het dashboard weggeschroefd, maar kan die stekker niet vinden.
Zit-ie misschien bij oudere bouwjaren er in? Ik heb ook nog gezocht naar twee blauwe draden, maar ook die zijn er niet. Nou ja, blauwe draden genoeg, maar niet met zo'n stekker er aan.
Vreemd, hoor!

elianmars

Citaat van: thuur op 24-04-2006 00:08:44
Goh, jij hebt er zelfs 2 kabels inzitten :o

Ik heb dezelfde stekker op die plek hangen, maar geen enkele kabel erin.. ???

Gr 8)

Hoe blijft die stekker dan hangen ???

thuur

Stekker zit in een perfect passende stekkerhouder op het zwarte plastic wat je kachelmotor afdekt.

Bij zit er dus een lege stekker :o

...herstel: zat. Ik heb m eruit gegooid. Scheelt weer in de pk/gewicht verhouding :P

Gr ;D

LeRa

Grappig........  :D

Vorige week hetzelfde gepoogd en ik ben toen ook dat stekkertje tegen gekomen. Geen idee waar die voor is  ??? .

Heb je de hele ventilator-unit vervangen? Ik bedoel dus de fan plus motor plus de zwarte behuizing.

Mocht je alleen de motor hebben vervangen dan zou ik graag willen weten hoe je de fan van de motor af hebt gehaald. Dat is mij namelijk niet gelukt  :-\ .

elianmars

Citaat van: LeRa op 24-04-2006 08:21:44
Grappig........  :D

Vorige week hetzelfde gepoogd en ik ben toen ook dat stekkertje tegen gekomen. Geen idee waar die voor is  ??? .

Heb je de hele ventilator-unit vervangen? Ik bedoel dus de fan plus motor plus de zwarte behuizing.

Mocht je alleen de motor hebben vervangen dan zou ik graag willen weten hoe je de fan van de motor af hebt gehaald. Dat is mij namelijk niet gelukt  :-\ .

Er is hier op het forum een topic waarin dit wordt uitgelegd  ;)

LeRa

Citaat van: elianmars op 24-04-2006 09:28:26
Er is hier op het forum een topic waarin dit wordt uitgelegd  ;)

Klopt...

Daar staat die vraag al enkele dagen :-\ .