UPDATE. Langs dealer geweest.

Gestart door The Driver, 23-04-2006 20:37:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

The Driver

bak is 4 dagen terug geflusht.Dus ik denk dat het met het oliepeil wel goed zit.



Inderdaad, mogelijk iets terminaals  :-\


Ik vrees het ergste. Gaat nog moeilijk worden. 3000 eu voor een nieuwe bak plus inbouw.... Ik vraag me eigenlijk of de R het nog wel waard is.. :-[ :-\ :'(

thuur

Citaat van: The V70R Driver op 28-04-2006 10:28:56
bak is 4 dagen terug geflusht.Dus ik denk dat het met het oliepeil wel goed zit.



Juist dan is het belangrijk om zelf te kijken of het peil ook constant is en blijft.

Vertrouwen is goed, controle is beter. Nooit iets zonder meer aannemen...


Als je je R voor minder dan 3000 euro inschat kom ik hem wel halen :P


Sterkte!


Gr :-\

Rudi

Uit dat andere topic


Ik heb goede ervaring en inmiddels al weer 7500 km verder met de firma Autrans, heeft mijn automatische bak Volvo 850 GLT 2,5L 20V die totaal naar de knoppen was 1e en 2e versnelling lagen er al uit, compleet gereviseerd voor 1500 euro incl inbouw en uitbouw. en een jaar garantie.
vestigingen in Lunteren 0318-484144 Tilburg 013-5058403 en Dronten 0321-380595, ik ben in Dronten geweest.


Ruilbak zit dichter bij de 2000€ als het goed is.Dealer had destijds ook de HO er bij opgeteld.Valt dus enigszins mee,blijft wel veel geld natuurlijk...
Dr.Go-Fast...

The Driver

Ik ga zo alles checken.



En als er een nieuwe bak in moet, en ook de kachelradiator dan ben ik best wel financieel gepiepeld.

)()()sT

 :-\ heel veel sterkte alvast...

konniekip

Brandlucht lijkt mij te weinig olie in de bak.  :-X Maar dan zou er wel een lampje moeten zijn gaan branden...

Hen3

Citaat van: konniekip op 28-04-2006 11:44:53
Brandlucht lijkt mij te weinig olie in de bak.  :-X Maar dan zou er wel een lampje moeten zijn gaan branden...

Zit er wel een oliedrukmeter in de automaatbak dan......


... of zou in dat geval juist de pijl gaan knipperen en de bak in noodloop gaan?  ::)

The Driver

de brandende lucht kan ook de koppelbanden zijn ( of hoe die krengen ook heten). Die krijgen nogal veel te verduren als je in zijn 3 weg rijdt.

KIM

Als dat het geval is....
Op de rembanden en platen in een automaatbak zit echt een minimale laag frictie materiaal. Als de rembaden en/of platen teveel slip hebben bij overschakelen, dan is dat frictiemateriaal in no-time weg.
Heel veel sterkte ermee.

The Driver

Gister langs de dealert geweest. Een nieuwe bak ik wss het devies.

Maar ze zijn bereid een interessante prijs te geven voor de R met kapotte bak. Dus ja. Ik zit verschrikkelijk in dubio. Ook omdat ik in de toekomst veel meer moet gaan rijden is een diesel interessanter, echter ook trager.

Ze hadden een 2003 V70R staan. Deze kon ik met inruil kopen voor 20.000 Euro. Alleen heb ik geen 20.000 euro  :-[.

Ik kijk wel waar het schip strandt.  Eerst maandag maar contact opnemen met autrans.

Rudi

Hebben ze ook een prijs opgegeven voor een ruilbak?
Dr.Go-Fast...

Roger B.

lekker voor 1500 volledige kosten laten uit- en inbouwen met revisie ertussen (iemand hier noemde deze prijs)

The Driver

Ik ga vanmiddag naar autrans.

In de eerste instantie gewoon voor reparatie. Als de bak gereviseerd moet worden gaat dit een 2300 euro kosten. \maar dan heb je wel 1 jaar garantie.

Laserblue

Citaat van: The V70R Driver op 29-04-2006 19:45:29
Ze hadden een 2003 V70R staan. Deze kon ik met inruil kopen voor 20.000 Euro.

Dat is een serieus lage prijs :o
(automaat zeker? :-\ )
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

konniekip

Citaat van: The V70R Driver op 01-05-2006 10:04:36
Ik ga vanmiddag naar autrans.

In de eerste instantie gewoon voor reparatie. Als de bak gereviseerd moet worden gaat dit een 2300 euro kosten. \maar dan heb je wel 1 jaar garantie.
kun je er nu nog wel mee rijden, of vervoer je m op een trailer?