Aansluitschema audiobedrading 850 (1996)

Gestart door 010HaRdCoRe, 26-04-2006 15:55:36

Vorige topic - Volgende topic

010HaRdCoRe

Is er misschien iemand die mij kan helpen aan een aansluitschema van de bedrading (audio e.d.) van een Volvo 850 Estate uit 1996?

Ik heb de Bigfront radio uitgebouwd. Er staan geen codes op de bedrading.
Er is ook geen ISO stekker, maar een volvo-stekker.

Heb de + , - en speakerdraad weten te traceren, echter zijn er nog een reeks draden over... Graag zou ik willen weten wat, welke draad doet...

Ook wil ik continuestroom en contact scheiden... Heb nu alleen continue vanaf de accu weten te vinden...

Help...  :-\

Roger B.

Er zijn verloopstekkers van volvo naar iso in de handel, gok voor een tientje ben je klaar zonder dat je met kabelschoentjes moet gaan klooien met extra storingsbronnen tot gevolg.

Gewoon even zo'n stekker halen, dat is het geld niet maar je hoeft ook niets te wijzigen aan de bekabeling van je auto.

tdidude

Halfords heeft een verloop van Volvo --> Iso
Afgelopen week gezien.
Was voor 850 en V70 <2000 geloof ik

was zeker niet meer dan 15 eurotjes.

Ben met Roger B eens.. ga niet dingen afknippen en zelf klooien.. ;) hier ga je spijt van krijgen en zal een volgende eigenaar van jouw auto niet waarderen  :P

Succes
5 cilinders is meer dan 4

v70classic2000

Heb ook nog zo'n verloop van Volvo naar iso liggen , als jet het bakje komt halen kan je die gelijk overnemen.
V70classic2000

Jeroentjuh

Die stekkers kun je ook gewoon bij de dealer kopen....

Roger B.

Citaat van: Jeroentjuh op 26-04-2006 23:26:41
Die stekkers kun je ook gewoon bij de dealer kopen....

tuurlijk, maar waarschijnlijk voor 2 keer de prijs die je bij de automat. zaak betaald

010HaRdCoRe

@V70Classic2000

Thanks voor je aanbod!

Ik neem graag het bakje en de ISO stekker over! Je hebt gelijk... Bespaart me een hoop geklooi met draden!

Zeg maar wat je er voor wilt hebben, maken we een afspraak en dan rijd ik ff bij je langs!

Bedankt!!!!  ;D

PS: Kon je geen berichtje versturen, dus dan maar ff zo!