Eindelijk een 850

Gestart door Junior, 28-04-2006 21:11:00

Vorige topic - Volgende topic

Junior

Hoi Volvo liefhebbers, eindelijk ik kan een 850 aanschaffen.  ;D
Junior., ja m'n pa doet al een tijdje aan volvo's, al sinds ik hem ken rijdt ie al in Volvo's ::)

Bij mij begon het met een 740 estate uit 86 op gas, gekocht voor 500 Euries met 450.000 op de teller.
Prima bak, ben er 3x mee naar Italie geweest hij was toen al 16 jaar oud. Helaas k'heb problemen gehad met de radiator en heb er in de zomer water in gegooid in de winter was ik dat vergeten met alle gevolgen van dien. :-[

In die periode kocht mijn vader (omdat ik dezelfde had als hij, dit kon hij niet hebben :D) een 850 T5R.
Wooooo., Wat een geluid, en wat een power, ik was meteen verzot op het mobiel, en kon niet wachten op de dag dat ik er zelf eentje kon aanschaffen.
Helaas die dag is nog niet aangebroken, maar een gewone 850 GLT met maar 170 PK is een begin.  ;)
Het is geworden een 850 GLT U9 uit 1992 met 260.00 KM op de teller (?) kleur: donker grijs.
Hij heeft wat gebruiks sporen zoals wat krasjes en een beschadigde voorbumper, het was ook een koopje. Maar wel een 850!!!!!, en hij rijdt prima.

Dit wat betreft een korte inleiding, Fotoooos volgen.

The Saint

Welkom Junior!

Mooi verhaal van de 740. Dat je voor 500 euri nog zoveel lol kan hebben  :D

Heeft Senior de T-5R nog steeds, en is hij ook op dit forum te vinden?
No shirt no shoes, no pinball

Junior

Ja pa heeft nu een groene T-5R estate , en een oranje V70R AWD estate, een voor de ene dag, enz.
Hij is nu op vakantie 8) (bofkont).  Hij is te vinden op het forum en nog lid van de club ook. Wie hij is zal hij zelf wel zeggen als hij terug is. misschien kan je het al raden. ???

mehn

Citaat van: Junior op 28-04-2006 21:43:29
Ja pa heeft nu een groene T-5R estate , en een oranje V70R AWD estate, een voor de ene dag, enz.
Hij is nu op vakantie 8) (bofkont). Hij is te vinden op het forum en nog lid van de club ook. Wie hij is zal hij zelf wel zeggen als hij terug is. misschien kan je het al raden. ???

Ja dat is niet moeilijk, kan er maar 1 zijn ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

The Saint

Citaat van: mehn op 28-04-2006 21:51:11
Citaat van: Junior op 28-04-2006 21:43:29
Hij is nu op vakantie 8) (bofkont). Hij is te vinden op het forum en nog lid van de club ook. Wie hij is zal hij zelf wel zeggen als hij terug is. misschien kan je het al raden. ???

Ja dat is niet moeilijk, kan er maar 1 zijn ;D

Moet dan B0nkolok zijn!
No shirt no shoes, no pinball

Junior

Yep, jullie hebben em snel door! ;)

davidek

Junior

Gelukt, is het geen plaatje? ;D ;D ;D

haRtV70R

Kijkt makkelijker zo ;)

MOOOOI :D
[move][/move]

Turbobiker

Zeer strakke bak hoor, kun je ook wel een paar keer mee op en neer naar Italiƫ. En dan kun je daar ook nog indruk maken op de dames, met zo een mooie wagen ;)
De Tussenpaus

Junior

Citaat van: haRtC70 op 29-04-2006 21:12:12
Kijkt makkelijker zo ;)

MOOOOI :D
??????Hoe doe jij dat???????

Turbobiker

effe klikken op citeren en dan kan je het zien!
De Tussenpaus

why-not

mooie wagen, veel plezier ermee

haRtV70R

Citeer
??????Hoe doe jij dat???????
Citeer

HAHA, Dat is DE grote vraag van iedere ''beginende forummer'' ;D

Gr Huib ;)
[move][/move]