Ze stonden daar zo mooi....

Gestart door Emiel, 29-04-2006 17:12:23

Vorige topic - Volgende topic

Gmid

Welke witte?

;D

Volgens mij is dat de cream yellow. Tenminste.. aan de kentekens te zien.

;D
Volvo C30 '12

teddy

inderdaad hele mooi foto`s

M a r c

Citaat van: Gmid op 30-04-2006 08:49:32
Welke witte?

;D

Volgens mij is dat de cream yellow. Tenminste.. aan de kentekens te zien.

;D

Nee, het kenteken is echt knalgeel hoor  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Gmid

Volvo C30 '12

Rayman

Ze stonden daar zo mooi...

Part II:  Rayman's versie

Gisteren was dat ook het geval; ik had al een tijdje een afspraak staan met AlexV70R om zijn Laserblue V70R AWD es goed te behandelen met Meguiars. Tegen 08:00 trof ik Alex in Zoetermeer langs de A12, om vervolgens richting de bedrijfshal in Den Haag te rijden. Na een lekker bakkie koffie hebben we de twee Volvo's in de hal gezet;  "Let's get to work"  :)

Eerst maar begonnen om de oppervlakte schoon te maken met klei. Er kwam nog wel wat troep af, maar het viel me allemaal erg mee. Na het kleien hebben we de laklaag wat dieper gereinigd, om vervolgens de lak te voeden en de glans weer op te halen. Ter afsluiting hebben we een goede waxlaag aangebracht (en even laten 'curen') en deze weer uitgepoetst.

Telefoon...Emiel kwam eraan. Ik hoorde de kenmerkende brul en het afblazen van het luchtfilter; Yep that's him!  8) Terwijl ik nog druk was met het machinaal inwrijven van de waxlaag leidde Alex Emiel rond in het bedrijfspand...Voor mij de mogelijkheid om een tandje bij te zetten want ik wilde de R graag strak hebben voordat Alex weer de hal in zou komen lopen. Toen de heren terugkwamen was ik een aardig end op weg. De kenmerkende grijns op het gezicht van Alex zei genoeg, het zag er goed uit! ;D Ook Emiel leek onder de indruk, maar hij was ook aardig aan het ouwehoeren! Na het poetsen zijn er de nodige foto's genomen (vanuit haast alle hoeken) en na aardig wat bakken koffie en geklets hebben we de auto's uit de hal gehaald om ze vervolgens buiten te stallen...Time to take them for a spin! 8)

Het weer was opgeklaard en we reden de Volvo's Den Haag in. Twee keer Remus en een TME...Dat maakt tezamen aardig wat lawaai. We hebben aardig wat aandacht getrokken in Den Haag. Toen kwam 1 van de hoogtepunten van de dag...Alex reed een grote tunnel in (ken de naam niet meer) Alledrie hadden we zoiets van "Gheghegeh". De bak ging terug naar de 2 en ik vergrootte de afstand tussen mijzelf en Alex. Alex koos voor volgas en de TME brulde zwaar door de tunnel. Wow!  :o  Ook ik koos volgas en ik joeg de CY door de tunnel terwijl de vijfcilinder weerklonk tegen het beton...Wat een sound! Emiel hield ook afstand en brulde kort daarna de tunnel door! Wat een supergeluid! :o Bij het uitkomen van de tunnel lag de snelheid alweer op een beschaafd niveau (flitsers) maar bij het eerstvolgende rode licht wilden we alledrie eigenlijk nog wel een keer die tunnel door.  :D "Nog een keer!"   :D ;) 8)

In Scheveningen werden we getrakteerd op heel veel wind, en bij het rijden op de boulevard werden we haast gezandstraald; een reden om gauw richting de haven te rijden. In de haven heeft Emiel zulke mooie foto's geschoten (volgende keer moet fearless mee!). Emiel heeft Alex nog op film gezet maar er was gewoon teveel wind om de sound goed te horen. Terwijl Alex aan de andere kant van de kade stond te wachten (enkele honderden meters verderop) reed ik op. Emiel trok de T-5 vol in z'n 1 de toerenbegrenzer in; ook ik vloerde het pedaal en zij-aan-zij reden we volgas op Alex aan die met een grijns stond te glimmen hoe wij eraan kwamen stormen...MTE vs Rica... :-X "Wat een stel gekken zijn we toch". ;D (Dit deel van de weg was volledig verlaten dus geen probleem op dat gebied)

Tegen 18:00 uur hebben de we drie Volvo's in de parking gezet en zijn we wezen eten in strandtent 'Peukie'. Ik heb me kostelijk vermaakt en heb heerlijk gegeten. Terwijl de wind en de regen op de standtent beukte en de zee zich onstuimig gedroeg keuvelden wij verder onder het genot van een goed stuk vlees. Tegen 22:15 was het mooi geweest, we moesten op huis aan. Na een goede handdruk zijn we ingestapt en ging het weer richting het oosten.

De terugreis verliep goed. De A12 was listig met al die regen, maar gelukkig verliep alles goed. Onder het genot van Gnarls Barkley's 'Crazy' werd de cruisecontrol op 140 gezet en reed ik richting Twente. Aan de hemel waren 'weerlichten' zichtbaar (geflits achter de wolken). Wat een plaatje! Magisch om dan in je Volvo te mogen rijden. Terwijl ik glimlachend achter t stuur zat realiseerde ik me dat dit alweer een superdag was! "Another good day!"

'Time flies when you're having fun, and so does petrol!'  ;)

En zo kwam aan deze dag ook weer een eind.

Groeten Ray ;D

Hopelijk geeft dit verhaal een aardige impressie

Rayman

1 van mijn favorieten... 8)

Want More?
http://emielr.mijnalbums.nl/

The Saint

Citaat van: Rayman op 21-05-2006 17:08:54
ik had al een tijdje een afspraak staan met AlexV70R om zijn Laserblue V70R AWD es goed te behandelen met Meguiars. Tegen 08:00 trof ik Alex in Zoetermeer langs de A12, om vervolgens richting de bedrijfshal in Den Haag te rijden. Na een lekker bakkie koffie hebben we de twee Volvo's in de hal gezet;  "Let's get to work"  :)

Eerst maar begonnen om de oppervlakte schoon te maken met klei. Er kwam nog wel wat troep af, maar het viel me allemaal erg mee. Na het kleien hebben we de laklaag wat dieper gereinigd, om vervolgens de lak te voeden en de glans weer op te halen. Ter afsluiting hebben we een goede waxlaag aangebracht (en even laten 'curen') en deze weer uitgepoetst.

...In Scheveningen werden we getrakteerd op heel veel wind, en bij het rijden op de boulevard werden we haast gezandstraald;

Zoveel werk, en dan meteen het Scheveningse strand erover heen  :'( ... dat lijkt mij flink frustrerend...

No shirt no shoes, no pinball

Rayman

Citaat van: The Saint op 21-05-2006 17:47:46
Citaat van: Rayman op 21-05-2006 17:08:54
ik had al een tijdje een afspraak staan met AlexV70R om zijn Laserblue V70R AWD es goed te behandelen met Meguiars. Tegen 08:00 trof ik Alex in Zoetermeer langs de A12, om vervolgens richting de bedrijfshal in Den Haag te rijden. Na een lekker bakkie koffie hebben we de twee Volvo's in de hal gezet;  "Let's get to work"  :)

...In Scheveningen werden we getrakteerd op heel veel wind, en bij het rijden op de boulevard werden we haast gezandstraald;

Zoveel werk, en dan meteen het Scheveningse strand erover heen  :'( ... dat lijkt mij flink frustrerend...

Viel wel mee... ;)

Rudy-M

Gaaf man! Superfoto's ook, vooral in de haven.

Wat me trouwens opvalt met Meguiar's, is dat je best lang plezier van hebt. Vuil lijkt wel er gewoon van af te glijden. Zeker na een regenbui staat ie weer te glimmen (gaaf ook, hoe het water er afrolt!). En dan heb ik mijn R pas één keer behandeld en lang nog niet zo goed als het eigenlijk hoort.

8)

Rudi

Mooie foto's...glimt weer mooi 8)
Dr.Go-Fast...

Emiel

Was echt een topdag! ;D

Jammer dat de foto's binnen zijn mislukt.  :(

Mijn favorieten:

Emiel.... 8)

ThijsRrrr

Rayman

Alex was als een kind zo blij...Kiekeboe!  ;D

Emiel

;D

Volgens mij was ie een radiocode aan het zoeken

Turbobiker

Maar als ik het goed begrijp heeft Rayman dus een poets service ??? ;D ;)
De Tussenpaus