De afvallige rijder

Gestart door ed, 12-05-2006 17:19:38

Vorige topic - Volgende topic

Turbobiker

En zijn S60 is niet nieuw... ;)
De Tussenpaus

ed

Bedankt voor de positieve reacties (op een paar na dan). Bijtelling? Nee hoor, ik rijd hem privé, dus bijtelling doen we niet aan.

Frans, tuurlijk is het een verstandige keuze. Zoals gezegd rijd ik aardig wat km's en de V70R werd me gewoon te duur. Ik denk dat deze auto wat beter omgaat met mijn portemonnee.
Als we allemaal voor de emotie waren gegaan reden we waarschijnlijk allemaal in een TVR oid. Apart en stoer? zeker, maar betaalbaar.... Denk het niet! vandaar deze keuze. Zoals ik al aangaf heb ik er veel moeite mee dat de V70R weg is maarja soms is de verstandige keuze (tijdelijk) beter. Dat er weer een andere Volvo komt is wel zeker. Misschien als ik wat minder km's ga maken. dat zien we dan wel weer. Tot die tijd ga ik lekker genieten van de S60. Zo verkeerd is het ook weer niet hoor!
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

volvos60t5

Citaat van: ed op 23-05-2006 21:25:14
Tot die tijd ga ik lekker genieten van de S60. Zo verkeerd is het ook weer niet hoor!

Kan ook niet anders natuurlijk! S60 is toch stiekem de opvolger van de 854 :-X

Aangezien quoten in de Signature hier de norm is geworden:      
Citaat van: ed op 31-07-2006 20:10:10
Zoals je ziet behoor je toch echt tot de allersnelsten.

why-not

Citeertijd ga ik lekker genieten van de S60. Zo verkeerd is het ook weer niet hoor!

zeker niet, mooie wagen is het en je portomenee is ook heel belangrijk.

Frans Harkema

Citaat van: mehn op 23-05-2006 20:18:23
Citaat van: Frans Harkema op 23-05-2006 20:14:57Zonder gekheid, het is ongetwijfeld een verstandige keus als je veel km's maakt maar een V70 op gas was voor mij eerder een optie geweest.

Ed had een V70 op gas ;)

Oops, sorry! Ik was dus een beetje te vlug met mijn "advies", bedankt voor de correctie Maikel.

Ed, ik had niet verwacht dat er zoveel verschil zou zitten in prijs/km zodat je voor een diesel zou gaan. Maar ongetwijfeld zul je alles tot op de cent hebben uitgerekend.

Succes er mee!

(donateurs zijn bij de 850 Club ook van harte welkom.....)

animalT5R

Ed,ik kan je een handje geven,sinds vandaag ben ik niet meer in het bezit van de T-5R.
Na al het gel*l met die auto,heb ik vorige week de knoop ook doorgehakt en ben ik op zoek gegaan naar een andere auto,had al een bod van 6 gehad,dus ben in die prijsklasse gaan zoeken.
Heb een andere auto gevonden,dit is geen volvo geworden,dit is tevens een bewuste keuze geweest,gezien ik wel een auto wilde hebben,maar op alle fronten toch iets minder wilde gaan betalen.

Heb een Volkswagen Passat gekocht,bj 30-09-1997 en heeft welgeteld 93 duizend gelopen.
De auto is donkergroen en is tevens een sedan.

Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Turbobiker

Klinkt wel goed Animal, heb je ook foto's? ;D

Succes er mee, maar kun je echt leven met een sedan?
De Tussenpaus

animalT5R

Citaat van: Turbobiker op 29-05-2006 18:16:46

foto's komen nog ;)
En ja,gaat wel lukken een sedan,gelukkig kan die kleine al bijna lopen en heb ik geen capmingbed e.d. meer mee te slepen,maar de koffer is groot zat joh ;) ;D

Laserblue

Citaat van: animalT5R op 29-05-2006 18:19:34

foto's komen nog ;)
En ja,gaat wel lukken een sedan,gelukkig kan die kleine al bijna lopen en heb ik geen capmingbed e.d. meer mee te slepen,maar de koffer is groot zat joh ;) ;D

maar je gaat ons toch niet verlaten voor het vwpassatforum? :-[
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

animalT5R

Citaat van: Laserblue op 29-05-2006 18:24:06
Citaat van: animalT5R op 29-05-2006 18:19:34

foto's komen nog ;)

maar je gaat ons toch niet verlaten voor het vwpassatforum? :-[

Euhhhh....NEE,zal het sterker vertellen,er komt zelfs een forum stikker op ;)
De enige manier om me weg te krijgen is om me te bannen ;D(dus jullie kunnen een poll beginnen ;) ;D)

RRRRR_Ramon

Jammer van de Volvo Johan, maar soms moet je je verstand laten werken en dat zul je weloverwogen gedaan hebben.

Veel succes met de Passat, je rijdt er niet mee voor l*l en hoorde al dat er weer een grimm reaper op komt  :o. Dat zie je niet vaak in ieder geval  :P

Vwb het Passatforum: er zitten daar wel 738 leden  ::) Maar als je slim bent wordt je daar ook lid van, baat het niet, dan schaadt het niet!  ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

fearless

Hey Johan, jij ook gefeliciteerd met de aankoop. Het is dus een VW geworden. Zijn best leuke auto's hoor. Helemaal met een forum sticker er op.  ;D

Turbobiker

Geef trouwens eens wat meer info. Diesel of benzine, motor? Verlaagd? 15" velgjes ::) ;) Kleur?
De Tussenpaus

fearless

Citaat van: Turbobiker op 29-05-2006 19:25:55
Geef trouwens eens wat meer info. Diesel of benzine, motor? Verlaagd? 15" velgjes ::) ;) Kleur?

8x13" en 15cm verlaagd. Het is een VW hoor.  ;)

The Saint

"Met je Volvo zit het altijd mee, behalve voor je portemonnee.."

Veel geluk met de Passat Johan. Ik heb het je nog niet horen zeggen vandaar de vraag: Stel dat het financieel goed past, komt R dan weer een T-5R?
No shirt no shoes, no pinball