De afvallige rijder

Gestart door ed, 12-05-2006 17:19:38

Vorige topic - Volgende topic

fearless

Hele mooie auto. Ook erg leuk kleurtje, zie je niet zo heel vaak.

Veel plezier er mee.  ;)

BenC70ES

Mooie velgjes ook al  8)  dus mooie zomer- en winterwielen  ;D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Laserblue

Mooie auto Ed! :D

(die kleur lijkt trouwens erg op de Boreal kleur van Renault)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Turbobiker

Citaat van: Laserblue op 22-05-2006 21:33:48
(die kleur lijkt trouwens erg op de Boreal kleur van Renault)

Moet je niet meteen lelijk gaan doen tegen Ed >:( ;) ;D
De Tussenpaus

Rayman

Ik kan me indenken dat het een tweeledig moment moet zijn geweest ed; maar toch denk ik dat je veel plezier gaat beleven aan je S60.

Tuurlijk is het vervelend om zo'n mooie R vaarwel te moeten zeggen; maar ik ga ervan uit dat je veel plezier gaat beleven aan je D5!  ;)

Groeten Ray

Gmid

Hele mooie auto ed! En ook een erg lekker kleurtje.
Volvo C30 '12

MarcoV

Succes met de S60, jammer van de R maar soms is het beter het verstand voor het gevoel te laten gaan hoe moeilijk ook :(
Mijn zus rijdt met de S60 D5 en ik moet zeggen dat het een hele fijne auto is met genoeg power dus je zult echt wel wennen denk ik.
See you,

MarcoV ;)

mehn

Zal ik dan de eerste zijn die de S60 niet mooi vind. Ik ben sowieso geen fan van de S60, maar in deze kleur vind ik er al helemaal niks aan.  ::)
Sorry Ed  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

haRtV70R

Citaat van: )()()sT op 22-05-2006 20:16:55
Tis een mooie auto Ed, veel plezier ermee!

En wie weet, zoals je zelf al eens aangaf komt er ooit een T-5R bij ;)

Maar...maar...maar....dan kan je net zo goed de V70 houden.. ::)

Verder wel mooie kar die S60!! Zekers met die velgen :o
[move][/move]

Eugene

prachtige auto, die S60... hele mooie en zeldzame kleur :)

If it's not blown, it sucks...

Reitse

hele bijzondere kleur Ed, zie je zeker niet vaak! (jij moet ook altijd iets aparts hebben he ;))

Hoop dat je er een hoop lol aan gaat beleven.  8)

Frans Harkema

Keurige auto, die S60. Gewoon netjes, niks mis mee. Nee, echt een correcte auto. Oogt ook heel betrouwbaar. Verstandige mensen die in een S60 rijden. Denken ook ver vooruit. Nee, echt, een heel degelijke carros. Ook een vriendelijke kleur, op z'n minst sympathiek te noemen. Past ook goed bij de correcte auto. Niks mis mee. Niet te opvallend, beschaafd eigenlijk. Goede match voor een stabiel karakter.

Gewoon een degelijke betrouwbare auto in een ingetogen kleurstelling voor een verstandige rijder.       

;D

Turbobiker

Mmm, cynische ondertoon ::) ???
De Tussenpaus

Frans Harkema

Zondermeer! (kon het even niet laten...)

Zonder gekheid, het is ongetwijfeld een verstandige keus als je veel km's maakt maar een V70 op gas was voor mij eerder een optie geweest. Ach, wie weet, met de 13e maand en wat sparen komt er misschien wel leuke  T-5(R) boven water als privé auto. De bijtelling van zo'n nieuwe S60 is ook niet te flauw...... ;)

mehn

Citaat van: Frans Harkema op 23-05-2006 20:14:57Zonder gekheid, het is ongetwijfeld een verstandige keus als je veel km's maakt maar een V70 op gas was voor mij eerder een optie geweest.

Ed had een V70 op gas ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: