De afvallige rijder

Gestart door ed, 12-05-2006 17:19:38

Vorige topic - Volgende topic

ed

Citaat van: BenC70ES op 12-05-2006 22:44:53
Jammer dat de V70R weg is, ik vond het altijd al een hele mooie  8) veel succes met de S60....

Hoeveel km's had je V70 eigenlijk?

208.000. De dealer vond hem wel zo mooi dat ie waarschijnlijk in de showroom terecht kwam. Moet het nog maar zien.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

thuur

FelixB

Hai Ed,

Volgens mij hebben we elkaar nooit ontmoet, maar jammer dat je dit cluppie (voorlopig) gaat verlaten  :'(

Maar als ik tussen de regels doorlees zie ik je binnen 1 jaar weer verschijnen met een 850 turbo 'voor erbij'  ;D

Veel plezier met je S60, gelukkig blijf je in een Volvo rijden  ;)
855R & C70 T5 cabrio automaat

ed

Wel leuk dat je dat zegt Felix. Ik zit stiekum alweer te bedenken dat mijn vriendin haar Peugeot 206 weg wil doen. Wellicht voor een 850??? Jullie zijn uiteraard de eerste die dat horen!

Thuur,
Ik zal foto's plaatsen als ik hem heb.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

The Saint

Ach, zo gun je een andere liefhebber ook eens een mooie V70 R  ;)

Hopenlijk heb je minder gel*l met je S60!
No shirt no shoes, no pinball

Laserblue

Succes Ed!

(had je al foto's gemaakt ??? ;))

gr.
Hubert.
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

ed

Dank je. Ik heb hem nog niet. Even wachten dus.

Ron850tdi

Hey ed -

Tis alweer even geleden dat we mekaar voor t laatst hebben gezien - ik wens je veel plezier met je S60. Het zal zeker een mooie wezen, want smaak heb je. Enne - Diesel rules!!  :D

Groetjes, aan jou en aan C****. En idd - doe die Peugeot weg. ;)

Ron.

Rudi

Dr.Go-Fast...

konniekip

Jammer dat je je V70R wegdoet, maar kan het begrijpen. Als je veel km's per jaar rijdt, net zoals ik in mn 850 (40.000), dan ben je gewoon veel aan onderhoud kwijt.
Een S60D5 is een fijne auto, heb hem ook eens te leen gehad, enorm koppel en trekt al die GLT's eruit en misschien ook nog wel een T5'je.
Ben benieuwd zondag ;)

FelixB

Citaat van: ed op 13-05-2006 09:44:57
Wel leuk dat je dat zegt Felix. Ik zit stiekum alweer te bedenken dat mijn vriendin haar Peugeot 206 weg wil doen. Wellicht voor een 850??? Jullie zijn uiteraard de eerste die dat horen!

Thuur,
Ik zal foto's plaatsen als ik hem heb.
Graag gedaan, vind het wel gezellig zo met je, veel constructieve opmerkingen, spijtig dat jij nu nét al die vervelende onkosten hebt gehad  :(.

Heb er toevallig (nóg wel  ;) ) een 206 (cc) bij en bedenk me dat de Peugeot nu ook onkosten gaat krijgen, maar de veiligheid van een 850 ook wel wat waard is  :P
Dus gaat de Peug eruit...

(voor de opvolger van de 850, en dan in cabrio-uitvoering  ;) )
855R & C70 T5 cabrio automaat

Bas850

Hoi Ed,

Jammer dat de V70R weggaat, ik heb hem ook mogen aanschouwen tijdens de rollerbank meeting in friesland. Vond hem echt prachtig.

Succes in de S60.

Bas
"to finish first, you first have to finish"

ed

Nou hier de foto's. Ik heb hem zaterdag opgehaald, en heb de twee auto bij de dealer naast elkaar gefotografeerd.
Ik moet zeggen dat ik vorige week het erg vervelend vond. Ergens had ik in mijn achterhoofd het gevoel dat ik er veel spijt van zou gaan krijgen. Dat gevoel liet me maar niet los. Ik ben wel heel erg blij met mijn nieuwe auto, maar stiekem was ik heel erg gehecht geraakt aan de V70R. Dat is voor het eerst dat ik dat met een auto had, en had ik niet verwacht.

En onderweg naar huis heb ik dit nog even meegenomen:

Zijn originele Volvo velgen met een klein beetje stoeprand schade en banden die voor de helft op zijn. Ik denk namelijk dat titan kleur erg mooi staat onder het lichte blauw. Kan ik ze dus tzt laten poederen in de goeie kleur. Maar eerst een beetje verlagen, want anders is het niet mooi.

animalT5R

Mooie S60 ed,maar dat je gemende gevoelens heb ivm de V70R kan ik goed begrijpen.
Ben benieuwd naar de foto's na de modificaties,ziet er veelbelovend uit  ;)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

)()()sT

Tis een mooie auto Ed, veel plezier ermee!

En wie weet, zoals je zelf al eens aangaf komt er ooit een T-5R bij ;)