zoek het verschil

Gestart door Eugene, 23-05-2006 13:41:18

Vorige topic - Volgende topic

martijn.

Ik vind het optisch niet veel meerwaarde hebben.
Maar ze kunnen nu niet meer wit/grijs uitslaan en dat vind ik wel een voordeel.

oldostofjas

Ik vind het wel sjiek, zulke handgrepen.
There is no place like 127.0.0.1

CeeBee

Ik heb ze ook van een x70, eerst een slot op sleutelcode erin, nu een rechter handgreep links, zit er geen slotje meer.
En in geval van een weigerende ab , kan ik altijd via m'n kofferklep de boel ontgrendelen.
V70N 2.5T AWD

fbm

elianmars

::) Je bent me net weer voor.......

Die van ons zijn onderweg (eBay... ;D ;D)

Jij hebt ze dus zelf gespoten? Is dat goed gelukt?
Ik wilde 't eerst ook zelf doen en belde Hooftman om spuitlak te bestellen. Toen werd 't me afgeraden om ze zelf te spuiten.
Ik wil 't wel 'ns gaan vragen bij een spuiter, maar ben bang dat 't dan wel in de papieren gaat lopen, terwijl een spuitbusje lak en een spuitbusje vernis een paar tientjes kosten.

Ik zag 't ook gelijk op de eerste foto, trouwens. Juist omdat ik er dus ook mee in m'n kop zit  ;D ;D

Turbobiker

Citaat van: elianmars op 23-05-2006 20:37:28
Ik zag 't ook gelijk op de eerste foto, trouwens. Juist omdat ik er dus ook mee in m'n kop zit  ;D ;D

Ja ja, als de prijzen verdeeld zijn kom jij ook nog eens een aandeeltje opeisen ;)

Maar ik meen kleurverschil te zien bij de voorste deurgreep. Is dat de niet overgepoten versie of juist de overgespoten? (of zijn ze allemaal overgespoten?)

Ik loop er (sinds Fearless ze heeft) ook over te denken... ::)
De Tussenpaus

elianmars

Citaat van: Turbobiker op 23-05-2006 20:41:49

Maar ik meen kleurverschil te zien bij de voorste deurgreep. Is dat de niet overgepoten versie of juist de overgespoten? (of zijn ze allemaal overgespoten?)

Goed lezen, hè ;) Twee waren er zilvergrijs en twee waren er donkergroen.
Als ik 't zo eens zie, lijkt het me dat de voorste donkergroen is geweest...

fearless

Ziet er erg goed uit.

Hoe komen jullie toch op al die ideeen ??  :P

elianmars

Citaat van: fearless op 23-05-2006 23:16:34
Ziet er erg goed uit.

Hoe komen jullie toch op al die ideeen ??  :P

Door één of andere mafkikker, misschien?  ;D ;D

Eugene

Citaat van: elianmars op 23-05-2006 20:50:26
Citaat van: Turbobiker op 23-05-2006 20:41:49

Goed lezen, hè ;) Twee waren er zilvergrijs en twee waren er donkergroen.
Als ik 't zo eens zie, lijkt het me dat de voorste donkergroen is geweest...

Klopt Marcel, het kleurverschil op de foto's is duidelijker dan in het echt... Dan zie je het bijna niet.... De donkergoene zijn iets te donker, de zilvere zijn perfect :)

Ik heb ze zelf gespoten en het is goed gelukt, al zeg ik het zelf. Wel heel goed voorbereiden. ff licht opschuren met 600 Waterproof schuurpapier, dan ontvetten met wasbenzine. 3 of 4 dunne laagjes in kleur erover (dun, zodat je geen lopers krijgt) en dan een laag of 2 blanke lak erover voor de glans.  En mocht het toch mislukken, kun je ze nog altijd naar de spuiter brengen want 2 busjes Motip is €13,50 ;)

Donderdag worden ze gekeurd door JC, ben benieuwd wat hij er van vind

Marcel..... ik ga je binnekort na-apen.... Ik wil ook ee T-5R voorbumper ;)

btw, Op de kleur na zijn onze beide roffels redelijk identiek aan het worden ;D

If it's not blown, it sucks...

Eugene

Citaat van: fearless op 23-05-2006 23:16:34
Ziet er erg goed uit.

Hoe komen jullie toch op al die ideeen ?? :P

haha, ik heb het idee niet van jou maar van een of andere (zweed?) met een rooie... heeft ook een website met allerlei mods. Die staat sinds kort ook bij de links ;)

Toen ik ze op jou auto zag, dacht ik... Die moet ik hebben. Ik vind het echt stukken beter staan dan de originele grijze. De stootstrips en de grijze bumperdelen (en zo moeten ze ook blijven) vormen nu 1 lijn die de kleur breken, en voor de rest is alles mooi Bordeaxrood. ;D

btw, ik heb ze in tegenstelling tot jou handgrepen zonder sloten... Zoals CeeBee al zei, als de AB weigert zit er nog een slot in de kofferklep.

DD

als je geen kleur verschil wilt moet je iets harder schuren en dan er eerst 2 dunne laagjes grondverf spuiten voordat je de kleur gaat aanbrengen.

elianmars

Citaat van: eugene op 24-05-2006 00:52:26

Ach, ik geloof dat het halve forum rondrijdt met een T-5R voorbumper en Titans  ;D ;D

't Staat gewoon super op de 850's!  8) 8)

Eugene

Citaat van: elianmars op 24-05-2006 20:01:44
Citaat van: eugene op 24-05-2006 00:52:26

Ach, ik geloof dat het halve forum rondrijdt met een T-5R voorbumper en Titans ;D ;D

't Staat gewoon super op de 850's! 8) 8)

Klopt :)

Eugene

Zijn die velgen niks voor op een bordeaxrode?