zoek het verschil

Gestart door Eugene, 23-05-2006 13:41:18

Vorige topic - Volgende topic

Eugene

Citaat van: elianmars op 29-05-2006 00:13:42
Ik zie nu trouwens dat je aan deze kant van je wagen de voorheen groene deurhendel aan de achterdeur hebt zitten ;)
Aan de bijrijderskant zit-ie aan de voordeur :P

hahahaha, klopt

Maar je ziet het op de foto veel duidelijker dan IRL ;)

If it's not blown, it sucks...

elianmars

Ik heb de mijne toch maar weggebracht naar de spuiter. M'n vrouw was al niet blij met de zwarte garagevloer van het spuiten van de grill  ::) ;D ;D

Eugene

hehe ;D

Wat gaat het je kosten?

haRtV70R

Erg mooi Eugene!!! Tintje donkerder is idd helemaal zo gek nog niet!

(Die Titans zijn uitijndelijk toch ook maar burgelijke velgen aan het worden.... :-X :-X :-X :-X)

;D ;D ;D  Geintje, voordat ik het halve forum op mun nek krijg ;) ;)
[move][/move]

Eugene

17" lijkt ineens wel klein als deze giganten onder de auto zitten :o

elianmars

Citaat van: eugene op 29-05-2006 00:24:41
hehe ;D

Wat gaat het je kosten?

Zes tientjes. En ik heb beloofd dat ze m'n achterbumper ook nog een keer mogen spuiten  ;D

elianmars

Wat heb jij trouwens gedaan met het slot aan de bijrijderskant? In de x70 grepen zit geen gat meer voor dat slot.
Kan je dat zomaar weghalen of zo?

Edit: da's waar, jij hebt helemaal geen slot meer in het zicht. Is mooier, maar voor ons niet handig.
Als ik de deur op slot doe met de ab gaat het alarm er ook op. Heel af en toe laten we de jongens eventjes in de auto zitten. Dan wil ik wél de deur op slot, maar niet het alarm er op. Dan doen we 't dus gewoon ff met de sleutel.

fearless

Citaat van: elianmars op 29-05-2006 19:31:44
Wat heb jij trouwens gedaan met het slot aan de bijrijderskant? In de x70 grepen zit geen gat meer voor dat slot.

Jep, kan je gewoon laten vervallen. Zoals je ziet heeft Eugene helemaal geen sloten meer. Ik heb alleen Linksvoor nog een slot zitten.

elianmars

Citaat van: fearless op 29-05-2006 19:33:13
Citaat van: elianmars op 29-05-2006 19:31:44

Jep, kan je gewoon laten vervallen. Zoals je ziet heeft Eugene helemaal geen sloten meer. Ik heb alleen Linksvoor nog een slot zitten.

Ik was al aan het editten  ;D

fearless

Waar je wel rekening mee moet houden is dat het cilinderslot van de 850 er niet meer in past. Moet je dus een cilinderslot van een S70 bestellen. Kan gewoon met de sleutel code die bij de auto hoort. Anders past je sleutel niet meer.

elianmars

Citaat van: fearless op 29-05-2006 19:46:54
Waar je wel rekening mee moet houden is dat het cilinderslot van de 850 er niet meer in past. Moet je dus een cilinderslot van een S70 bestellen. Kan gewoon met de sleutel code die bij de auto hoort. Anders past je sleutel niet meer.

Is dat zo?

Goed dat je 't zegt!  Morgen maar eens bellen met Hooftman.

Alleen...... hoe kom ik aan de sleutelcode? Kan ik die ergens vinden? Of kan de dealer die achterhalen aan de hand van het kenteken?

fearless

Citaat van: elianmars op 29-05-2006 19:49:56
Alleen...... hoe kom ik aan de sleutelcode? Kan ik die ergens vinden? Of kan de dealer die achterhalen aan de hand van het kenteken?

Kan de dealer zien aan de hand van je kenteken.

elianmars

De firma Hooftman is z'n best aan het doen voor me. Ze hebben zoiets nog nooit aan de hand gehad, maar ze kennen ondertussen de fratsen van de 850 clubleden wel. Ik heb gezegd dat 't vaker gebeurd is, dus ze zijn nu aan het uitzoeken hoe of wat.

elianmars

Zo, sinds afgelopen vrijdag is onze wagen ook voorzien van x70 deurgrepen  :D

Het was nog een geklooi met het x70 slotje. Ik had 't gemonteerd, maar toen gingen de deuren niet meer op slot. Ook niet met de afstandsbediening. Sloten sprongen gelijk weer open.
Na wat zoeken kwam ik er achter dat het staafje van het x70 slotje nét iets langer is dan dat van een 850 slotje. Ik heb het iets afgevijld en toen was alles ok.

Dit is het staafje van het 850 slot. Dat is dus ietsje korter:

En zo staan de grepen op de wagen (vanmorgen snel ff twee foto's genomen):

breakman

netjes 8) echt heel knap gedaan wou da ik het kon  :-\