Mag 1 band anders zijn dan de andere 3 ?

Gestart door Patrick_24, 24-05-2006 21:42:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

thuur

Citaat van: @®- op 04-06-2006 19:56:10
Ik zou me er niet druk om maken. Zorg gewoon dat je bandenspanning goed staat en dat je op de vooras gelijke banden hebt. De achterkant hobbelt er toch maar gewwon achteraan, je voorwielen zijn belangrijker.

....totdat je plots van het gas moet in een bocht ::)


Gr ;)

Eugene

Citeer
....totdat je plots van het gas moet in een bocht ::)

Volkomen waar, als je dat 1 keer gebeurd met billige bandjes achter in een bocht terwijl er 120 op de teller staat, dan zeg je nooit meer dat achterbanden niet boeien. Trust me!

If it's not blown, it sucks...

@®-

Citaat van: Eugene op 04-06-2006 23:13:47
Citeer
....totdat je plots van het gas moet in een bocht ::)

Volkomen waar, als je dat 1 keer gebeurd met billige bandjes achter in een bocht terwijl er 120 op de teller staat, dan zeg je nooit meer dat achterbanden niet boeien. Trust me!
Begrijp ik, maar ik hoop dat je het met me eens als je met 120 een bocht in gaat dat je dan ook hele andere eisen aan auto stelt dan bij een normale situatie. Op een snelweg heb je niet zulke bochten als op de Ring  ;), en als je de Ring op gaat zorg je toch wel dat je goed materiaal hebt.

Eugene

Citeer
Begrijp ik, maar ik hoop dat je het met me eens als je met 120 een bocht in gaat dat je dan ook hele andere eisen aan auto stelt dan bij een normale situatie. Op een snelweg heb je niet zulke bochten als op de Ring ;), en als je de Ring op gaat zorg je toch wel dat je goed materiaal hebt.

Das ook weer waar. Maar als je enigsinds sportief rijd, dan is het echt belangrijk dat je ook goeie achterbanden hebt.

If it's not blown, it sucks...