mmmh het word erg (het levensverhaal van de FH-Hl-)

Gestart door EdenAli, 25-05-2006 08:38:29

Vorige topic - Volgende topic

big ben

grijzev70tdi

Staat er netjes onder Ed. Vind het opzich wel mee valleen hoever hij naar buiten steekt. Bij mijn 17'' komen ze verder naar buiten. Is toch foute ET-waarde
Grolsch, het klinkt al lekkerder

pwberg

Citaat van: grijzev70tdi op 03-11-2012 19:40:46
Vind het opzich wel mee valleen hoever hij naar buiten steekt.

Klopt, maar het leek me op de eerste foto´s aanzienlijk meer.....
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

grijzev70tdi

Komt denk ik omdat het wiel iets gedraait staat

EdenAli

Vandaag even richting Dronten gereden en bij JeroenV 4 banden gekocht voor mijn mille milgia velgen
Jeroen had binnen ook nog een sloop 850 staan en ik mocht meenemen wat ik wou aangezien ze 'm over een half uurtje kwamen ophalen.
Even geneust en kwam nog een alarm relais tegen in het dashboard.
Binnenspiegel kwam ook wel van pas omdat de mijne vrolijk meetrilt met de bass in de auto.

Thuis maar even het relais omgezet en Yess ik kan het alarm en de vergrendeling weer gebruiken.

Zal vanavond de resterende alarm kastjes wel hier op het forum te koop zetten aangezien ik er nu toch meer dan genoeg heb.

JeroenV  bedankt nogmaals voor het weggeven van de onderdelen

Zaterdagavond gaan Jasper en ik beginnen met het vervangen van de krukas keering zal dan ik wel een paar foto's maken

grijzev70tdi

Citaat van: EdenAli op 08-11-2012 18:14:28

Zaterdagavond gaan Jasper en ik beginnen met het vervangen dicht kitten van de krukas keering zal dan ik wel een paar foto's maken

:eusa_whistle:

EdenAli

Ik hap niet je drink gewoon water ipv een koude HJ als je gaat kitten.

grijzev70tdi

he jammer ;D nouja dan maar water drinken he

grijzev70tdi

Zo bijna de helft ;D Subframe ligt ernaast. Is erg lachen en ondertussen nog wat doen. Foto's komen morgen wel, nu tijd voor een biertje (of 5)

Geheel begon al goed, auto omhoog, bok er onder en dan erachter komen dat alles wat je nodig hebt in de auto ligt.... Of deur van de garage dicht doen en op het moment dat de deur in het slot valt, er achter komt dat de sleutel van de garage in de auto ligt.... ;D Houd je weer aan het lachen ;D

EdenAli

Pffft Net weer thuis ik zal als ik meer tijd heb de perikelen van de 850 wel posten.
Nu rij ik nog even Kia Pride maar hoop dat het snel weer de volvo word.

Ik ben gaar..................

grijzev70tdi

Me to, hij staat hier restanten olie te lekken.

BBS

Volvoloos....

EdenAli

Iets met vastzittende koppelomvormerbouten en een kabelsteun van de automaat die afbrak.

Enz Enz...

Gister erg laat thuis en vanochtend ging de wekker weer om half 5.

BBS

PFFF klinkt weer als een lekkere klus waar je niet op zit te wachten. ::)

Maar wat was de noodzaak dan van deze reparatie ?
Volvoloos....

grijzev70tdi

even kort, geen energie om lang verhaal te gaan typen op de telefoon.

Hebben de krukaskeering vervangen dus de bak er achterweg. Zaterdag rond 18.00 uur begonnen. Subframe er onder weg. Sow far so good. Zondag ochtend verder. Kregen de bouten van de koppelomvormer niet los. Doe het normaal met luchtsleutel, maar daar kon de dop niet tegen. Na veel denken en bellen en doen goede torx gevonden en met kleine ratel losdraait. Kost je vel van de handen maar oke.

Rest ging allemaal goed. Alles in elkaar gister avond. Starten, perfect. Alle standen geprobeert met wielen van de grond. Perfect. Alles afgebouwt, rotzooi opgeruimt. Brug af, wil niet starten, net of ie in D staat. Beetje met pook een en weer wapperen, jup doet het. Dacht PNP switch zit te klooien. Kabel even goed afstellen. Dus van de brug af, moest paar keer steken, maar wil niet meer achteruit of in N. K*T! Was meer dan PNP. Luchtfilter zooi er weer af, borging van keuze hendel kabel los... Nergens meer te vinden natuurlijk... Zelf wat verzonnen zodat Ed iedergeval naar Almelo kon vanuit zutphen. Beetje prutsen en wat bedacht. Tikje met hamer erop zidat het vast bleef zitten, geen handige actie natuurlijk. Krak, daar braken de ophangpunten van kabel los.... Ik zal de woorden niet herhalen, dan heb ik forumban te pakken.

Dus auto naar buiten gedrukt, was inmiddels 22.00 s'avonds. Ed moest naar Almelo, maar geen auto. Paps gebelt, de D5 mocht wel even lenen. Dus met trein naar Lochem, was 23.00 uur ondertussen. Heb ik Ed nog naar Almelo gebracht. Was 23.45 weer thuis. Helemaal kapot, en balen als een gek dat de volvo niet goed is. En vanmorgen al weer er vroeg uit. 6 uur om naar stage te gaan. Daar knetter druk. Dus de engergie is op....

En volgens mij is Ed helemaal gaar, die was er 4 uur weer uit vannacht.

Net Ed zijn auto opgehaald, handmatig in D gezet op de pnp. En zo naar huis gereden.....

En word het toch weer een heel verhaal