Project C70 2.5 Turbo

Gestart door 850 T5 Freak, 28-05-2006 17:59:22

Vorige topic - Volgende topic

fearless

Netjes.  :)

Wel stoer van die blauwe remslangen. Ook nog ff over gedacht om ze in een apart kleurtje te bestellen, maar toch maar standaart besteld.

dovolvo

zoo dave.. nu je mij die foto's liet zien van jouw 850 op dit forum moest ik nog is kijke..:P maar hoe je jouw 850 had gemaakt worden die volvo's toch 'n stuk interresanter.. echt mooi!
en de remklauw is ook al n stuk opgeknapt zo te zien ;) perfectionist haha

Dominique;)

850 T5 Freak

hehe tog maar een volvo en geen bmw?  ;D haha

mare de C70 rijd inmiddels weer gelukkig  :eusa_dance:

vind het zelf wel geslaagd eruit zien  :P
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

face.flava

face.flava

Misschien zou zo'n decal ook mooi op jouw remklauwen staan.... een ideetje  :)

850 T5 Freak

hey thx  :)

die decals vind ik ook wel nice ja, maar is dat sticker of gespoten?  :eusa_think:

MarcoV

Ziet er heel mooi uit, schitterende auto zo!

MarcoV ;)

face.flava

Citaat van: 850 T5 Freak op 20-08-2008 12:46:35

die decals vind ik ook wel nice ja, maar is dat sticker of gespoten?  :eusa_think:

Het zijn speciale stickers, hitte bestendigd en in verschillende kleuren te verkrijgen. Je krijgt ze op ebay, Caliper decal stickers, ze kosten iets van 6-8 euro incl.
verzendkosten.

MarkoC70T5

Citaat van: face.flava op 20-08-2008 14:53:39
Citaat van: 850 T5 Freak op 20-08-2008 12:46:35

Het zijn speciale stickers, hitte bestendigd en in verschillende kleuren te verkrijgen. Je krijgt ze op ebay, Caliper decal stickers, ze kosten iets van 6-8 euro incl.
verzendkosten.

Het klopt zijn erg goede sticker ik heb ze op me V40 gehad.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

850 T5 Freak

even iets anders,

heb vandaag eindelijk een flink stuk gereden met de C70 om de remmen netjes in te remmen....

het eerste wat me opvalt is het trillen in het stuur  :eusa_wall: en het schokkkend tot stilstand komen met normaal remgedrag  :eusa_wall:

alle naven heb ik grondig gereinigd en nooit eerder gezeik mee gehad!!! het zal toch niet zijn dat ik nieuwe krommen schijven heb gekocht  :eusa_wall:

iemand idee of ook meegemaakt?

Jeroentjuh

Citaat van: 850 T5 Freak op 20-08-2008 22:48:00
even iets anders,

heb vandaag eindelijk een flink stuk gereden met de C70 om de remmen netjes in te remmen....

het eerste wat me opvalt is het trillen in het stuur  :eusa_wall: en het schokkkend tot stilstand komen met normaal remgedrag  :eusa_wall:

alle naven heb ik grondig gereinigd en nooit eerder gezeik mee gehad!!! het zal toch niet zijn dat ik nieuwe krommen schijven heb gekocht  :eusa_wall:

iemand idee of ook meegemaakt?

Dat heb ik ook, maar volgens mij heb ik een haperende remklauw.....

M a r c

Iets langer inremmen zou ik zeggen.... lijkt erop alsof er nog frictieverschil zit tussen remblok en schijf.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

850 T5 Freak

ik zal morgen eerst eens kijken ofdat de schijven niet krom zijn en anders maar nieuwe klauwen  :-\ , achterremmen zijn 100% in orde want van te voren ( met de oude remmen voor)  had ik nergens last van.....

Mallepietje

MarcoV

Denk je klaar te zijn :eusa_wall: :eusa_wall:
Klinkt inderdaad als een hangende klauw of kromme schijven.

MarcoV ;)