Project C70 2.5 Turbo

Gestart door 850 T5 Freak, 28-05-2006 17:59:22

Vorige topic - Volgende topic

face.flava

Ik heb dat ooit ook gehad. Het was in mijn geval een hangende klauw.  Als het een hangende klauw is zou een schijf veel heter dan de andere kunnen zijn. Na een rit moet je maar kijken of dat het geval is. Maar dat wat Marc zegt klinkt ook heel aannemelijk.

850 T5 Freak

nou daarnet even snel de schijf ovaliteit gemeten op de remmentestbank:

LV - 19%  RV - 18%

LA - 7%    RA - 6%

achterschijven zijn van Scantech kosten geen drol en die brakemax zijn nu al krom  :eusa_doh: even autopartsonline bellen! want dit kan toch niet mensen?
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

volvoc70T5

dat is wel heel erg snel..

misschien fabricage fout? mag aannemen dat ze ze zo weer terugnemen en dat je een nieuw setje krijgt (mag ook wel voor `t geld)

MarcoV

Lijkt mij typisch gevalletje garantie, maar dit bedrijf doet daar volgens mij niet zo moelijk over!

MarcoV ;)

face.flava

hmm dat is wel minder. Ik dacht toch dat ze redelijk goed spul hadden, dus niet. Gewoon bellen het komt vast wel goed.

M a r c

Kan altijd wel een keer gebeuren natuurlijk. Je weet ook niet of ze bij de TNT met de doos hebben liggen gooien.... zou niet de eerste keer zijn, als je er "Breekbaar" opplakt dan gooien ze er nog harder mee  :-X
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Freakybaby

Citaat van: M a r c op 21-08-2008 19:31:03
Kan altijd wel een keer gebeuren natuurlijk. Je weet ook niet ofdat ze bij de TNT met de doos hebben liggen gooien.... zou niet de eerste keer zijn, als je er "Breekbaar" opplakt dan gooien ze er nog harder mee  :-X

Na aardig wat ervaring bij een pakketdienst kan ik maar 1 ding aanraden: zorg ervoor dat je het spul zo verpakt dat je het van het dak kan gooien zonder dat het stuk gaat. Scheelt gigantisch in garantie/transportschade kosten.

Pallets gaat meestal wel een stukje beter mits goed gestapeld.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

J a a p

Ik had ook kromme brakemax schijven, echter na een half jaar ongeveer. Wel goed voor gezorgd, dus das raar. Kreeg meteen nieuwe!
Wannabe C70 rijder.

850 T5 Freak

zo, net een mail verstuurd en ben benieuwd.... verdomme kan ik zometeen weer alles gaan verven  ;D

MarcoV

Citaat van: 850 T5 Freak op 21-08-2008 23:43:39
zo, net een mail verstuurd en ben benieuwd.... verdomme kan ik zometeen weer alles gaan verven  ;D

Vind je toch leuk om te doen :eusa_whistle:

MarcoV ;D

850 T5 Freak

zo net een telefoontje gekregen en ik krijg geheel gratis 2 nieuwe remschijven opgestuurd  :eusa_clap: hopen dat deze wel recht zijn  :eusa_shifty:.........

face.flava

Citaat van: 850 T5 Freak op 25-08-2008 18:56:38
zo net een telefoontje gekregen en ik krijg geheel gratis 2 nieuwe remschijven opgestuurd  :eusa_clap: hopen dat deze wel recht zijn  :eusa_shifty:.........

Vast wel ;)

850 T5 Freak

:eusa_dance:

jeeeh ze zijn binnen  :eusa_dance:

MarcoV

850 Ra$ing

Hoe zijn de nieuwe schijven?