Hoe krijg ik die muffe geur weg ?

Gestart door Patrick_24, 19-05-2006 21:13:06

Vorige topic - Volgende topic

Jan_D.

Tip voor fabrikanten: geurvretende automatjes!

why-not

why-not

weet misschien ook iemand hoe ik die ananasgeur er ook weer uit krijg :P, want volgens mij ben ik er allergisch voor :-\
na de behandeling gaan rijden, 2 uur later lag ik met koorts op bed. net weer even wezen rijden en voel ik weer een zweetaanval opkomen en wordt ik helemaal misselijk.toeval of????

Eugene

Probeer eens een pak gemalen koffiebonen ...

If it's not blown, it sucks...

M a r c

Leg er een dood varken in, weekje wachten.... en weg is de ananaslucht  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Zippo

why-not

Citaat van: M a r c op 30-05-2006 14:20:35
Leg er een dood varken in, weekje wachten.... en weg is de ananaslucht ;D

zal er effe 1 schieten in de achtertuin ;)

elianmars

Dat is natuurlijk puur toeval. Lijkt me stug dat je koorts krijgt van ananaslucht.

Als 't wél zo is, zou ik op de kermis gaan staan  ;D ;D

why-not

ik weet wel als je een verse ananas niet goed schilt je koorts kan krijgen van die donkere pitjes in de schil.

en lijkt me niks om op de kermis te staan ::)

elianmars

Citaat van: why-not op 30-05-2006 19:14:29
ik weet wel als je een verse ananas niet goed schilt je koorts kan krijgen van die donkere pitjes in de schil.

en lijkt me niks om op de kermis te staan ::)

Je moet die ananas ook niet opeten, hè. Je moet 'm gewoon in de wagen leggen  ::) ;)

Eugene

nadat ie een dag in de auto gelegen heeft, dat ding opeten....

Dan denk ik dat je niet alleen koorts eraan overhoud ;D

If it's not blown, it sucks...

why-not

ik hou op over het ananasgebeuren   ;)  (slotje) ;D

elianmars

Citaat van: why-not op 31-05-2006 08:53:20
ik hou op over het ananasgebeuren   ;)  (slotje) ;D

Slotje zit er gelukkig nog niet op.

Maarre....... hoe is 't nou met de koorts (en dat meen ik deze keer echt serieus  ;))?

why-not

CiteerSlotje zit er gelukkig nog niet op.

Maarre....... hoe is 't nou met de koorts (en dat meen ik deze keer echt serieus  )?

dank je voor het medeleven ;)
had al een jaar of 10 geen koorts of griep of wat dan ook gehad, dus vond het zeer toevallig vooral omdat de jongste van ons diezelfde dag ook koorts kreeg ???
koorts is zo´n beetje weg maar ik voel me nog een beetje brak en word van veel geuren misselijk :P :-\, weet ook niet wat het is maar we zien wel.
gelukkig was ik vrij dus het geeft niet zo, vrijdag mag ik weer voor 4 weken aan de bak.                           (2 maanden vrij geweest ;D)

Patrick_24

Het lijkt me bijzonder sterk dat je koorts hebt gekregen van de ananasgeur. Het kan natuurlijk wel dat je koorts kreeg nadat je hebt gegeten van de ananas, terwijl die misschien een beetje bedorven was of zoiets. En dan heeft je zoontje waarschijnlijk van diezelde ananas gegeten.

Even een update wat betreft de geurtjes. Ik had dus laatst een ambi-pur verfrisser gekocht en op het luchtrooster bevestigd, maar nu is die er nu alweer een paar dagen uit en guess what...de auto begint weer licht op te klaren van die ambi-pur, en de ananaslucht is weer lichtjes te ruiken....heerlijk.

Enne, beterschap!
850 2.5i 20v Aut, Kawasaki ZZR600: 2 kanonnen