Benzine prijzen weer sky-high! ACTIE!!

Gestart door devnull, 07-06-2006 23:59:02

Vorige topic - Volgende topic

Laserblue

Citaat van: Duell op 17-09-2006 15:47:57
Citaat van: Spin! op 17-09-2006 12:49:43
Gister weer heerlijk voor 1,25 de liter getankt!  :eusa_dance:

Ik niet maar ik heb er wel een mini ferrari bij gekregen  :eusa_shifty:

Ik heb vorige week ook een F430 opgehaald.
(van bedenkelijke kwaliteit overigens :eusa_eh: )
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

elianmars

Ik tankte ook af en toe V-Power, in de veronderstelling dat het ron 98 was. Is dus helemaal niet zo...  :-[

Ik tank nu bij andere merken gewoon super 98.

Clapton

Citaat van: Freakybaby op 17-09-2006 00:03:13
keihard en blind voor de vroegere omstandigheden de overheid doorlichten en reorganiseren zal heel veel opleveren.

een vriend van me heeft bij Mobil, exxon, ICI en een aantal andere bedrijven in die ordergrote dat soort reorganisaties gedaan. heb met hem weleens gewoon uit de losse hand wat dingen zitten bedenken over de overheid. zijn maar gestopt omdat we depri werden van wat eruit kwam, er gaat daar vrijwel niks acceptabel

en wij met zijn allen maar belasting betalen

En toch,,

Mijn broertje kreeg voordat hij promotie maakte 1000 liter brandstof tegen een speciale Shell korting en ANWB leden krijgen ook korting....

Wat als we nu als Volvorijders een grote speler als Shell, of Gulf of Texaco om korting gaan vragen met een minimum afname van ??? liter, dan denk ik dat we echt wel korting krijgen,

Misschien een ideetje ? of in de combinatie met het lidmaatschap, daar zitten toch ook korting voordelen in toch ...

Clapton

Laserblue

Citaat van: elianmars op 17-09-2006 21:59:24
Ik tankte ook af en toe V-Power, in de veronderstelling dat het ron 98 was. Is dus helemaal niet zo...  :-[

serieus?

dacht ik ook :eusa_shifty:

andere pomp zoeken dan maar :-[
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Eugene

Citeer
serieus?

Jup, is gewoon euro 95 met wat extra toevoegingen. Aangepast op het autogebruik in NL, namelijk filerijden. In duitsland is het 100 octaan, maar die gebruiken de auto om met 200+ over de autobahn te vegen. Vandaar het verschil ;)

If it's not blown, it sucks...

Gmid

Citaat van: Eugene op 18-09-2006 08:36:02
Citeer
serieus?

Jup, is gewoon euro 95 met wat extra toevoegingen. Aangepast op het autogebruik in NL, namelijk filerijden. In duitsland is het 100 octaan, maar die gebruiken de auto om met 200+ over de autobahn te vegen. Vandaar het verschil ;)

Ook niet helemaal. V-power heeft octaangetal 97. Dus hogere klopvastheid dan euro 95, maar lager dan 98. Dus auto's die hier op 98 moeten rijden, moeten gewoon 98 blijven tanken. Enige alternatief is BP ultimate. Deze heeft wel een octaangetal van 98.

Als je toch echt hoog wilt, moet je V-power in duitsland halen. Met octaangetal 100 of nog hoger.
Volvo C30 '12

FelixB

Ik tank ook alleen nog maar BP Ultimate met mijn gechipte R...

Wél balen: mijn aandeeltjes Shell stegen zo lekker met die hoge benzineprijzen, nu dalen ze weer  :eusa_whistle:  :angel:
855R & C70 T5 cabrio automaat

Eugene

enige wat je in duistland hoger krijgt dan 100 is LPG ;)

If it's not blown, it sucks...

mehn

Citaat van: Gmid op 18-09-2006 08:49:05
V-power heeft octaangetal 97

Heeft iedereen het gezien? Dit is namelijk het enige juiste RON getal van V-Power in Nederland.

Shell verkoopt het als RON95 omdat ze er dan meer van verwachten te verkopen. Verkopen als RON97 zaait volgens Shell te veel verwarring omdat de consument dan door de bomen het bos niet meer ziet  ::)

Shell V-Power: RON97 dus  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

ief

Heeft het nu eigenlijk zin om af en toe V-Power te tanken, of kan ik beter gewoon rustig de 95 blijven tanken? :eusa_think:
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Esveldt

Citaat van: Duell op 17-09-2006 15:47:57
Citaat van: Spin! op 17-09-2006 12:49:43
Gister weer heerlijk voor 1,25 de liter getankt! :eusa_dance:

Ik niet maar ik heb er wel een mini ferrari bij gekregen :eusa_shifty:

Gekocht!

Mod edit: dubbele quote verwijderd (1x citeer klikken is genoeg ;) )

Ludo

Citaat van: ieV70 (Ivo) op 18-09-2006 11:34:49
Heeft het nu eigenlijk zin om af en toe V-Power te tanken, of kan ik beter gewoon rustig de 95 blijven tanken? :eusa_think:

tuurlijk gewoon 95 blijven tanken.
je bent dacht ik inmiddels toch wel oud genoeg om al die marketing praatjes niet meer te geloven.  ;)

ief

Citaat van: Ludo op 18-09-2006 11:46:08
Citaat van: ieV70 (Ivo) op 18-09-2006 11:34:49

tuurlijk gewoon 95 blijven tanken.
je bent dacht ik inmiddels toch wel oud genoeg om al die marketing praatjes niet meer te geloven.  ;)
Had al zo'n idee idd. :eusa_shhh:
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

volvos60t5

Citaat van: elianmars op 17-09-2006 21:59:24

Ik hoorde (weet dus niet of het waar is) dat wat nu bij sommige pompen aangeboden is als 98 ook 97 is.............. Zou er iets mee te maken hebben dat het ook van Shell vandaan komt. Anyway ik tank alleen nog maar BP Ultimate.
Aangezien quoten in de Signature hier de norm is geworden:      
Citaat van: ed op 31-07-2006 20:10:10
Zoals je ziet behoor je toch echt tot de allersnelsten.

why-not

net volgegooid voor 1,255 /liter, gaat de goeie kant op :eusa_dance: