Benzine prijzen weer sky-high! ACTIE!!

Gestart door devnull, 07-06-2006 23:59:02

Vorige topic - Volgende topic

RRRRR_Ramon

Citaat van: Freulig op 04-07-2006 14:06:07
En als 2e (of voor de vrouw/man)  een oude 142 kopen, ook op gas !

Precies !!  ;)  een 142 erbij. ;D

Deze zal overigens al wel eens langsgekomen zijn: Athlon goedkoper tanken

Helaas wordt LPG niet meer ondersteund, dat was eerder wel het geval.  :-\
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

-D©©©L-

Zow, dit topic mag ook weer 3 weken op slot...  :eusa_pray:

edit: euro98, lpg en diesel d'r ff bijgezet

elianmars

Ik merk 't wel met tanken, trouwens. Ik was helemaal verbaasd dat er voor minder dan 75 euro in de tank verdween. Dat was lang geleden!

JCviggen

Jep, down to 1.277 voor 98 hier aan de plaatselijke pomp...nog even en we hebben een schappelijke prijs ;)
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Gmid

Op een 70 liter tank merk je het echt heel goed. Bij Maarsbergen de Tinq, shell express en tango zelfs onder de 1,25 voor 95
Volvo C30 '12

Sbv

Citaat van: elianmars op 15-09-2006 23:26:57
Ik merk 't wel met tanken, trouwens. Ik was helemaal verbaasd dat er voor minder dan 75 euro in de tank verdween. Dat was lang geleden!

Kan dat zo weinig  ;D ? Meestal zit ik op ruim 60+ liter dus ja dan gaat het hard.

-D©©©L-

Zag gisteren LPG in heino op € 0,426  :eusa_dance:

Laserblue

Vorig jaar tankte ik voor 100euro+ en nu voor minder dan 90.

We zijn op de goede richting, maar we zijn er nog lang niet :eusa_naughty:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

S. Brouwer

Als ze de gas prijzen nu ook weer eens verlagen, ipv verhogen.
Zit nu op 0,48. Daar mag ook wel 0,20 af net als bij benzine  ;)

daytonawim

Idd, de LPG was in eene zomaar rond de 20% duurder geworden >:( >:(

elianmars

Citaat van: Sbv op 15-09-2006 23:56:07
Citaat van: elianmars op 15-09-2006 23:26:57

Kan dat zo weinig  ;D ? Meestal zit ik op ruim 60+ liter dus ja dan gaat het hard.

Jep. Ik tank altijd als er nog ca. 20 liter in de tank zit.

Clapton

Even de knuppel in het hoenderhok !,

Ik was in Venezuela, erg goedkoop tanken, evenals in de VS, zelfs Belgie is goedkoper.
Waar ligt dat aan: Naar mijn idee is het simpel, de Nederlandse staatskas wordt voor een groot deel gespekt door de accijnsen dus ?

Stem eens op een politieke partij die het lef heeft om de accijnsen te verlagen, of die volstrekt onzinnige dingen als de JSF afwijst of het ambtelijke apparaat echt afslankt.

Maar let wel: misschien moeten we eens beginnen bij de graaicultuur die er heerst binnen de ex staatsbedrijven zoals NUON etc, en de kosten van de zorg, niet het personeel minder betalen, maar een paar echte bikkelharde captains of industry zetten op posten als Landbouw, Defensie, etc , kijk bijvoorbeeld naar KPN, keiharde manager binnengehaald, man verdient persoonlijk een fortuin maar het bedrijf is van  Euro 1,50 per aandeel naar ....

Zo genoeg gezeurd, een alternatief is ook gewoon alleen volvo's op de weg op LPG en de rest , noem Ford mag alleen maar rijden op maandag en vrijdag etc...

Clapton

Freakybaby

keihard en blind voor de vroegere omstandigheden de overheid doorlichten en reorganiseren zal heel veel opleveren.

een vriend van me heeft bij Mobil, exxon, ICI en een aantal andere bedrijven in die ordergrote dat soort reorganisaties gedaan. heb met hem weleens gewoon uit de losse hand wat dingen zitten bedenken over de overheid. zijn maar gestopt omdat we depri werden van wat eruit kwam, er gaat daar vrijwel niks acceptabel

en wij met zijn allen maar belasting betalen
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Spin!

Gister weer heerlijk voor 1,25 de liter getankt!  :eusa_dance:

www.vm-parts.nl

Duell

Citaat van: Spin! op 17-09-2006 12:49:43
Gister weer heerlijk voor 1,25 de liter getankt!  :eusa_dance:

Ik niet maar ik heb er wel een mini ferrari bij gekregen  :eusa_shifty: