I'll join the club!! met mijn C70 t5

Gestart door face.flava, 19-06-2006 22:15:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

face.flava

Hallo iedereen,

Ik ben Karl, nieuw op het forum. Ik ben sinds vorige week in bezit van een mooie C70 T5 uit 1998. Ik ga mijn best doen om zondag ook op de meeting in Soesterberg te komen. Ik ken niemand (persoonlijk) nog hopelijk wordt het gezellig!

gr.
Karl






Eugene

Welkom op het forum

Mooie Auto, veel plezier ermee ;)


Zou je ons een plezier willen doen en een iets minder gigantische Signature willen plaatsen? ::)

If it's not blown, it sucks...

fearless

Citaat van: Eugene op 19-06-2006 22:19:08
Zou je ons een plezier willen doen en een iets minder gigantische Signature willen plaatsen? ::)

Deze valt toch nog wel mee.  :)

In ieder geval welkom op het forum.

Eugene

Citeer
Deze valt toch nog wel mee. :)

Vergeleken met die tijdelijke van Breakman wel, maar vergeleken met de gemiddelde van nog geen 100 pixels hoog? ;)

If it's not blown, it sucks...

elmarconi

Wat mij betreft mogen moderatoren gerust ingrijpen als de afmetingen van de sig's en/of avatars de grenzen van het toelaatbare fors overtreden...
--
Autogas Inside . . .

mehn

Citaat van: elmarconi op 19-06-2006 22:51:46
Wat mij betreft mogen moderatoren gerust ingrijpen als de afmetingen van de sig's en/of avatars de grenzen van het toelaatbare fors overtreden...

Daar kan ík helaas niets aan doen ;)
Dat kunnen de Administrators alleen maar denk ik.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

850 T5 Freak

Hey Karl mooie auto hoor!!!  :D veel plezier ermee en misschien tot zondag!

Gr Dave
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

DopdeDouwer

Mooie kar inderdaad. Ziet er goed uit. Zou niet weten wat ik eraan veranderen, als je je verveelt kan je m iets laten zakken... ::)

Hoop wel dat je airco het doet want zo'n zwarte+ interieur zal wel aardig warm worden.
Vierkant Rules

Eugene

Citaat van: elmarconi op 19-06-2006 22:51:46
Wat mij betreft mogen moderatoren gerust ingrijpen als de afmetingen van de sig's en/of avatars de grenzen van het toelaatbare fors overtreden...

ff offtopic ;)

Kan alleen maar bij Sigs, Avatars zijn altijd 100x100 ;)

Zou het een idee zijn om ook maximale afmetingen aan Sigs te verbinden? Breedte boeit niet zoveel, zolang het niet meer dan 800 word, maar de hoogte word best irritant zodra die (ruim) boven de 85-90 is...

If it's not blown, it sucks...

MaxieS70

Prachtige wagen man!

En dan ook nog een T5, heerlijk  :D
Veel plezier ermee!

zopa

Tuut tuut tuut, de groetjes van Ruud

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

FGG

Mooie auto, Karl. En die mensen leer je vanzelf kennen wanneer je af en toe is op een meeting verschijnt. Dat doe je goed.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

face.flava

Citaat van: DopdeDouwer op 19-06-2006 23:16:00
Mooie kar inderdaad. Ziet er goed uit. Zou niet weten wat ik eraan veranderen, als je je verveelt kan je m iets laten zakken... ::)

Hoop wel dat je airco het doet want zo'n zwarte+ interieur zal wel aardig warm worden.


Ja ja die doet het goed, het is een jaartje geleden nog geserviced en bijgevuld.   ;D


Wat mijn sign betreft, ik zal het kleiner maken..... ben nu op het werk dus als ik weer thuis ben.
Bedankt voor jullie welkom het is idd een zeer gezellige boel hier  :D, ik denk dat ik wel even tijd voor de meeting ga maken! 

face.flava

ja mijn sig is idd irritant hehehe,....... sorry  ::)