Automaat Spoelen, wie nog meer? Dag inplannen.

Gestart door Maupy, 26-06-2006 09:03:38

Vorige topic - Volgende topic

@®-

Citaat van: elianmars op 13-01-2007 12:40:26
Wat een ge-oh over olie, hè  ;D ;D

Dan laat ik 't toch maar gaan, die Texamatic.
De prijs is heel leuk, maar als de olie niet echt goed is.... Dan is goedkoop duurkoop, ben ik bang  :eusa_doh:
Volgens mij voldoet deze olie wel aan de specificaties.

http://www.boha-oliemij.nl/boha/download.php?bestand=bestanden/40254%20-%20Texamatic%207045%20E%20-%20BNLF-n.pdf

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

elianmars

Citaat van: @®- op 13-01-2007 13:47:41
Citaat van: elianmars op 13-01-2007 12:40:26
Wat een ge-oh over olie, hè  ;D ;D

Dan laat ik 't toch maar gaan, die Texamatic.
De prijs is heel leuk, maar als de olie niet echt goed is.... Dan is goedkoop duurkoop, ben ik bang  :eusa_doh:
Volgens mij voldoet deze olie wel aan de specificaties.

http://www.boha-oliemij.nl/boha/download.php?bestand=bestanden/40254%20-%20Texamatic%207045%20E%20-%20BNLF-n.pdf

Armin, deze olie voldoet zeker wel aan de specificaties,  maar is geen volsynthetische olie, die volgens Ludo beter bestand is tegen hogere temperaturen.

elianmars

Kees.R.S

Ik ben blij dat de datum vaststaat, nu de olie nog? Ik heb de berichten 2 maal door zitten lezen maar net mijn bedje uit kan ik er nog geen chocola van maken. Vannacht op mijn werk ga ik het even op een rijtje zetten. Heb ik hier meteen ook uitgelegd op wat voor tijden ik op het forum zit (lekker rustig).

groet, Kees
Ik leg het in "Wie ben ik"vannacht wel even uit.

elianmars

Citaat van: Kees.R.S op 13-01-2007 18:07:58
Ik ben blij dat de datum vaststaat, nu de olie nog? Ik heb de berichten 2 maal door zitten lezen maar net mijn bedje uit kan ik er nog geen chocola van maken. Vannacht op mijn werk ga ik het even op een rijtje zetten. Heb ik hier meteen ook uitgelegd op wat voor tijden ik op het forum zit (lekker rustig).

groet, Kees
Ik leg het in "Wie ben ik"vannacht wel even uit.

Kees, je hebt een pb.

daytonawim

Citaat van: elianmars op 13-01-2007 17:28:55
De datum staat vast: 27 januari.

*^*(^*&%*&% kan ik ook al weer niet  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

Arnaud

Jammuurrrrr  :'( Ik kan ook niet...
Als het stiekem toch een dagje/weekje later is, dan hou ik me zeer aanbevolen!!!!!

Kees.R.S

Ik reageer hier ook nog even, voor het spoelen ga ik mee met de aangeschafte olie dat moge duidelijk zijn. Maar voor de discussie heb ik nog wel wat: van de olie soorten lag de voorkeur bij een syntheet, maar van de laatst genoemde soorten had de minerale het hoogste vlampunt en het laagste vloeipunt, wat heeft nu de voorkeur vooral voor de snelle "bakken"? De rest van de waarden liggen ook zeer dicht bijelkaar. Zo de discussie is dus weer opgang, maar ik denk dat wanneer men het moet kopen de prijs gaat spreken.

groet, Kees

elianmars

Kees, de olie die aangeschaft gaat worden is deze: KLIK

-D©©©L-

Vandaag tussen de bedrijven door ff verse olie op de bak gedaan.  :eusa_dance:

Kees.R.S

Marcel daar ben ik heel tevreden mee, maar ik vond de discussie wel leerzaam vandaar.

Kees (zie Volvorijders en hun beroep)

Flipjes 850 R

Bij welke km stand moet ik gaan denken om de olie te verversen?? En (ik ben natuurlijk hollander  ;) ) Waar moet ik aan gaan denken qua kosten?
855 R Automaat Dark Olive Pearl

elianmars

Citaat van: Flipjes 850 R op 14-01-2007 10:08:16
Bij welke km stand moet ik gaan denken om de olie te verversen?? En (ik ben natuurlijk hollander  ;) ) Waar moet ik aan gaan denken qua kosten?

Dat is voor elke wagen anders, denk ik. Als de bak niet helemaal lekker meer schakel, kan het zeker geen kwaad om het eens te doen.
De kosten bedragen zo'n 125 euro voor de olie en de O-ringen en klem.

Flipjes 850 R

De auto schakeld als een nieuwe, dus daar licht het niet aan. Ik wil 'm natuurlijk wel in goede condietie houden.

gr
855 R Automaat Dark Olive Pearl