Veerpootbrug (alweer)

Gestart door S. Brouwer, 26-06-2006 18:25:41

Vorige topic - Volgende topic

S. Brouwer

Ik heb net diverse topics doorgelezen over het toepassen van een veerpootbrug.
Alleen is het mij nu nog niet duidelijk of een rechte veerpootbrug toepasbaar is als je lpg hebt.

Net als bij zo goed als elke 850 hangt de verdamper tegen het schutbord aan en zou deze in de weg kunnen zitten.

In een aantal topics wordt gemeld dat het alleen mogelijk is met een "engelse" veerpoot met een bocht erin. Maar ook wordt er geschreven dat het wel mogelijk is.

Wie kan mij vertellen welke optie nu het beste is, foto oid erbij.

Heb gebeld met Furness a'dam en deze bieden de rechte aan voor €65 ex btw.
En deze zou alleen voor het type vanaf '95 zijn maar als ik het goed begrijp kan deze ook op mijn 850 uit '93.

animalT5R

Toevallig weet ik dat 855 champagne mijn veerpootbrug over genomen heb,en die heb ook gas.
Die heeft de veerpoot omgedraaid en em toen zonder enige problemen gemonteerd.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

S. Brouwer

Ok, dan ga ik hem morgen bestellen.

Hebben ze zoiets op voorraad liggen? of zit er een lange levertijd op? Heb er namelijk niet naar gevraagd omdat hij zij dat het voor types vanaf 95 was.

Boeijke

Mischien dat European Tuning ze op voorraad heeft. Maar geen idee of Moergestel (te) ver voor je is.

Willem

Emiel

Citaat van: S. Brouwer op 26-06-2006 19:11:13
Ok, dan ga ik hem morgen bestellen.

Hebben ze zoiets op voorraad liggen? of zit er een lange levertijd op? Heb er namelijk niet naar gevraagd omdat hij zij dat het voor types vanaf 95 was.

Maakt niks uit, een <'95 model heeft alleen een steuntje van de ABS computer in de weg zitten die je moet aanpassen. Past echt wel!

BenC70ES

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

S. Brouwer

Citaat van: Boeijke op 26-06-2006 19:22:16
Mischien dat European Tuning ze op voorraad heeft. Maar geen idee of Moergestel (te) ver voor je is.

Willem

furness car zit hier ongeveer 20min rijden vandaan, en moergestel ligt dan nog een uurtje verder.

Ik zie dat de prijzen redelijk gelijk zitten dus het is voor mij nu niet aantrekkelijk om door te rijden.

Citaat van: BenC70ES op 26-06-2006 19:40:00
Hier staat de mijne (link)
ok, bedankt voor de foto's

Ik heb ook mijn gastoevoer via de injectoren, houd dit in dat ik lpi heb? mijn vader heeft het nog via de luchttoevoer.

Mijn auto komt uit 93 maar de gasinstallatie uit 96.

Citaat van: Emiel op 26-06-2006 19:32:25
Maakt niks uit, een <'95 model heeft alleen een steuntje van de ABS computer in de weg zitten die je moet aanpassen. Past echt wel!

Ok, moet dus geen probleem zijn. Hoop dat ze hem op voorraad hebben dan kan ik hem woensdag middag ophalen. Eindelijk is een middagje vrij van stage.

RonnieDuck

Hooftman geeft 15% clubkorting!!!!
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

S. Brouwer

Citaat van: RonnieDuck op 27-06-2006 01:50:27
Hooftman geeft 15% clubkorting!!!!

Ik ben nog geen clublid, dus kan er geen gebruik van maken.
Binnenkort maar eens voor kijken.

Turbobiker

Bel Furness eerst even op, hebben ze 'm niet bespaard je dat een rit en kunnen ze 'm  morgen wel in huis hebben.
De Tussenpaus

M a r c

Yep, het is geen item wat de gemiddelde dealer op voorraad heeft volgens mij.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

S. Brouwer

Had ze vandaag gebeld en ze doen niet aan telefonisch bestellen.

Ik heb morgen middag vrij dus rij dan even langs om hem te bestellen, kan hem dan zaterdag ophalen.

Moet me nog in het "wie ben ik" deel melden dus dat zal ik dan meteen doen met de foto's van het inbouwen van de brug.

fearless

Citaat van: S. Brouwer op 27-06-2006 18:41:13

hmm das ook niet echt service gericht.

Wel weer een leuke optie zo'n veerpootbrug. Was ook 1 van de eerste dingen die ik heb gedaan.  ;D

S. Brouwer

Citaat van: fearless op 27-06-2006 19:15:09

Wel weer een leuke optie zo'n veerpootbrug. Was ook 1 van de eerste dingen die ik heb gedaan.  ;D

aan de ene kant niet aan de andere kant ook wel weer begrijpelijk, krijg je van die loze bestellingen die nooit worden afgehaald. (lijkt wel chinees)

Zo'n veerpootbrug is ook iets wat je er weer uit kan halen en meenemen naar de volgende 850. Mocht er ooit nog is een snelle komen.

En het is vrij simpel en ziet er toch altijd leuk uit.

mehn

Citaat van: fearless op 27-06-2006 19:15:09
Citaat van: S. Brouwer op 27-06-2006 18:41:13
Wel weer een leuke optie zo'n veerpootbrug. Was ook 1 van de eerste dingen die ik heb gedaan. ;D

Ik moet ook altijd eerst alles gaan betalen bij de dealer als ze iets moeten bestellen ::)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: