Laat mij maar dromen

Gestart door Volvo4Life, 29-06-2006 21:32:51

Vorige topic - Volgende topic

Volvo4Life

Dag forumleden,

Ik zwerf hier al een tijdje rond en vond het daarom eens tijd worden om mijzelf voor te stellen. Ik ben Tim en helemaal idolaat van het merk Volvo, en dan voornamelijk de snelle versies van het type 850 en x70. Met mijn 20 jaar en kleine beurs zul je begrijpen dat ik nog altijd aan het 'dromen' ben als je begrijpt wat ik bedoel. Toch geniet ik met regelmaat van een mooie volvo. Mijn ouders rijden namelijk al jaren Volvo.

Het is allemaal begonnen met een 240 GL waar in vier jaar tijd alleen de uitlaat van vervangen is :P
Deze tank maakte plaats voor een auto waar ik helemaal gek op was. Een Volvo 850 T5. Helaas.. de vorige eigenaar is er niet heel voorzichting mee omgegaan en dat maakte dat hij meer in de garage stond dan erbuiten. Als ik die gast nog een keer te pakken krijg....  >:(

De T5 met veel tranen in moeten ruilen tegen een Volvo die wij tot op heden nog steeds op de oprit hebben staan... een v70 2.4 170 PK. Deze Volvo rijden we nu bijna twee jaar en er is werkelijk niets op aan te merken. Degelijk en betrouwbaar zijn de woorden die mij het eerste te binnen schieten.

Tja... misschien is het vloeken in de kerk maar ik ben zelf in het bezit van een Volkswagen Polo steilheck uit 1986.

Tot slot..

Laat mij maar dromen ;)

Groetjes,
Tim :)

breakman

ooit komen die dromen zeker uit !! Ben namelijk ook twintig en heb het geluk gehad mijn roffeltje gesponsord gekregen  te hebben . Maar als je het echt wil is het kwestie van geduld te hebben en even later zalig rond te cruisen in je eigen roffel !  8)

Mooie V70 in elk geval !!! erg fraai interieur ! :o

welkom op het forum !

Eugene

Welkom op het forum, mooi verhaal 8)

Ach, met 20 850 T-5 rijden is best te doen. Veel bijklussen en natuurlijk niet te veel geld aan andere dingen uitgeven.

Blijf nog maar even dromen, die T-5 komt ooit jouw kant uit ;)

If it's not blown, it sucks...

fbm

welkom! en een T5 OF T-5R of R komt heus wel een keer op jouw naam te staan.

850 T5 Freak

inderdaad kijk maar al 3 jonge gasten die een 850 hebben dus jij vast ook binnenkort  ;D welkom op het forum!!!!

Mzzl Dave
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

fbm

Citaat van: 850 T5 Freak op 29-06-2006 22:22:07
inderdaad kijk maar al 3 jonge gasten die een 850 hebben dus jij vast ook binnenkort  ;D welkom op het forum!!!!

Mzzl Dave

Dan ben ik zeker die ouwe ;D

MaxieS70

Welkom Tim!

Hier nog een jonge Volvo rijder!  :D Ik ben de trotse bezitter van een S70 2.5 uit '98
Ik snap niet waar al die vooroordelen over arme studenten altijd vandaan komen  :P
Je volkswagen ziet er trouwens goed uit voor een auto uit 1986!

Veel plezier op het forum!

Jeroentjuh

Gave Polo...

Zag er gister nog 1 te koop staan, G40 blokje, 140pk, ..... 8)

Eugene

Citeer
Dan ben ik zeker die ouwe ;D

Jup ;D

If it's not blown, it sucks...

Volvo4Life

Hey mensen,

Bedankt voor de leuke reacties!
Het kopen van een mooie Volvo is het probleem niet, het is het onderhoud en de vaste lasten die mij een beetje afschrikken. Een snelle 5 cylinder staat gelijk aan 5 polo blokjes.. en over het gewicht zullen we maar zwijgen  ;) Eerst maar eens de school afmaken en werk zoeken... en dan JA.. en dan.. Turbo!!

@ Jeroen en maxie
Goed poetsen met Meguiar's autoverzorgingsproducten. Dat maakt dat hij er nog mooi bij staat voor zijn leeftijd. Maar een g40 blok in een polo.. Dat is niet mis!

Groetjes,
Tim :)

)()()sT

Welkom Tim!

Die V70 is wel een schitterende wagen!

Zelf rijd ik sinds vorig jaar een 855. Hiervoor heb ik tijdens mijn studie ook een VW Polo steileck gehad, maar dan dat nieuwere model.

Het was maar een 1.0 met 45 pk, maar ik heb er echt heel veel fun mee gehad... Goedkoop en betrouwbaar!
Ik had m wel 70 mm. lager liggen, maar daardoor zag ie er heel schattig uit :)

En ik denk dat er bij jou ook een 850 komt in de toekomst  :P 8)

FGG

Toch wel leuk om te zien: 't is net of die foto geshopt is en de Volvo t.o.v. de polo is vergroot  :D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

GeertG

Citaat van: FGG op 30-06-2006 10:57:26
Toch wel leuk om te zien: 't is net of die foto geshopt is en de Volvo t.o.v. de polo is vergroot :D

;D

En Tim,

Natuurlijk welkom hier.
Mooie auto's bij jou thuis (vooral de ene  ;))
Het gaat helemaal goed komen met jou !  ;D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

The Saint

Ik bewonder je smaak Tim  ;D ;)

Een vast inkomen is wel een vereiste om een snelle Volvo op de weg te houden ja, dus w8 dat maar ff af.

't Is een soort voorspel he, als het strax 'gebeurt' is de pret xtra groot!
No shirt no shoes, no pinball

luuk

Heey tim tja ik heb eigenlijk ook het zelfde probleem als jij hebt, maar ja zolang we maar genoeg gelduld hebben komt alles goed, kijk maar naar 850 T5 freak en anderen.

Luuk.