Schitterend dashboard

Gestart door Jimbo, 02-07-2006 13:08:17

Vorige topic - Volgende topic

Jimbo

Maar dan letterlijk en figuurlijk. Als de zon een beetje verkeerd op de voorruit schijnt, spiegelt het dashboard zo erg dat ik bijna niet naar buiten kan kijken. Bij mijn vorige auto (850) was me dat nooit op gevallen. Zijn er nog meer X70 rijders die dit als vervelend ervaren? of is het dashboard te behandelen dat het doffer wordt?

Taranis

Heb je je dashboard soms met cockpit spray behandeld?

Jimbo

Citaat van: Taranis op 02-07-2006 13:10:48

Nee, met een vochtige doek, maar nooit een spray gebruikt.

luuk

Ik heb er gewoon een  laagje stof op liggen werkt super, en is niet duur. ;D ;)

Luuk

Enno

De oplossing van een dure zonnebril ;) Serengeti Drivers zonnebril stond ook in het laatste Volvo magazine ...voor diegenen die het blad nog ontvangen....

Afgezien van glanzenden dashboards....helpt het ook nog bij regen & zonneschijn en tegemoetkomende auto's met verkeerd afgestelde koplampen ;)

Rayman

Citaat van: luuk op 02-07-2006 13:55:25
Ik heb er gewoon een laagje stof op liggen werkt super, en is niet duur. ;D ;)

Luuk

Citaat van: Wieger op 02-07-2006 13:13:15
Citaat van: Taranis op 02-07-2006 13:10:48

Nee, met een vochtige doek, maar nooit een spray gebruikt.

Ik...ehm....'behandel' het dash wel; en ja...Het reflecteert...Net als Rutger heb ik dan een zonnebril (ik heb zelf zo'n geval op sterkte; 'roadviewachtige' dingen). Vanmorgen heel even met de 850 uit rijden geweest...Ik heb nu barstende koppijn...

Rudi

Ik heb m'n Serengeti al meer dan 10 jaar,was die investering van 300nlg destijds wel waard :)
Dr.Go-Fast...

daytonawim

Ga naar de total tank meer dan 25 liter brandstof en je krijgt een zonnebril gratis :-)

Maar zonder gekheid, ik krijg van de meeste zonnebrillen vreselijke koppijn  ??? ??? ???
ook van "hele dure"

Reitse

www.oakley.com ;) Kost wat maar dan heb je ook écht wat (verwisselbare glazen voor alle omstandigheden, goed passend en strak design).

Taranis

Citaat van: Reitse op 02-07-2006 15:50:26
www.oakley.com ;) Kost wat maar dan heb je ook écht wat (verwisselbare glazen voor alle omstandigheden, goed passend en strak design).

Goed passend....  ::) 't Zal wel aan mij liggen, een half uur in de winkel Oakleys aan het passen geweest omdat ze er gewoon supervet uit zien, maar ze zaten geen van allen echt lekker  :-\

Turbobiker

Citaat van: Reitse op 02-07-2006 15:50:26

Oakley is al helemaal passé, is voor de ouwelullen onder de sporters... ;)
De Tussenpaus

Johann

JCviggen

Citaat van: Rudi op 02-07-2006 14:16:50
Ik heb m'n Serengeti al meer dan 10 jaar,was die investering van 300nlg destijds wel waard :)

Ik heb die van m'n vader een keer gekregen, werkt best goed maar is niet echt stylish te noemen  ;D
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Derks

Kom, je bent slechts een telefoontje verwijderd van de oplossing;

CiteerMet de Mojave Convertibles kunt u uw zonnebril aanpassen aan iedere weersomstandigheid voor optimaal zicht. Met de "Sporty Blue Eyes" glazen houdt u verblindend zonlicht tegen. Verminder schittering met de "Polarized Steel Grey" glazen. Neutraliseer zon en schaduw met de "Cool Smoke" glazen en verbeter uw diepte perceptie met de "Bright Amber" glazen.

Voor nog geen 35 is ie van jou,,,, ongelofelijk!!!

0900-9293

Kun je gelijk de biostabil en de lateral thigh stepper bestellen ;D

gr derks

Taranis

D'r zijn tegenwoordig toch ook van die zelfdimmende zonneglazen? Zag daar tijdje terug een commercial van volgens mij...