Motorgekken ?!?!?!?!

Gestart door Paco, 06-03-2003 00:34:27

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 06-07-2006 23:36:02
Mooie fiets zo'n VFR. Uniek geluid ook door zijn V4. En tenminste nog iemand hier met een VTEC  ;D.

Nix voor jou? Kennis heeft er nog te koop... had eerst een Blade net als jij, nu een VFR800 maar 't is 't toch niet helemaal...

HaRdCoRe-WeZ

Precies wat je zegt. Niet voor mij  ;D

Als je van een Blade op een VFR stapt mis je toch wel wat denk ik zo. Niets ten nadele van de VFR, maar die is nu eenmaal toch wat meer tour-gericht.

RonnieDuck

Citaat van: Taranis op 06-07-2006 23:53:35
Mooie fiets zo'n VFR. Uniek geluid ook door zijn V4. En tenminste nog iemand hier met een VTEC ;D.

Nix voor jou? Kennis heeft er nog te koop... had eerst een Blade net als jij, nu een VFR800 maar 't is 't toch niet helemaal...

Tja als die nu eens 50 cc meer had!! Helaas heb ik er het geld niet voor. Heb het altijd een schitterende fiets gevonden die VFR!

zelf heb ik deze:

en een Vespa Piaggio P200E, helaas geen foto van. Ligt ook nog steeds uit elkaar.

In het verleden heel wat fietsen gereden. Mijn persoonlijk favoriet was mijn Yamaha XJR1300,..helaas mee onderuit gegaan,.. zo zonde!!!!
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

M a r c

Een beemer...  Gelukkig hebben Beemende motorrijders een betere reputatie dan diegene die met de 4-wielige variant rijden  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

FGG

Citaat van: RonnieDuck op 07-07-2006 09:49:06
zelf heb ik deze:

Dat vind ik nou geen fiets voor jou!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Taranis

Citaat van: RonnieDuck op 07-07-2006 09:49:06
In het verleden heel wat fietsen gereden. Mijn persoonlijk favoriet was mijn Yamaha XJR1300,..helaas mee onderuit gegaan,.. zo zonde!!!!

Gaaaaaf! Heb sinds enkele weken een ritje tegoed van een kennis met zo'n ding... geweldige fietsen met Öhlins vering en dergelijke  8)

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 07-07-2006 00:31:55
Precies wat je zegt. Niet voor mij  ;D

Als je van een Blade op een VFR stapt mis je toch wel wat denk ik zo. Niets ten nadele van de VFR, maar die is nu eenmaal toch wat meer tour-gericht.

Klopt, maar na een televisie-optreden in Wegmisbruikers met z'n Blade (met 200 over ik dacht de Pijlerdam) was ie dus z'n rijbewijs kwijt en vond ie het tijd voor iets langzamers :) Maar ja, bloed kruipt waar het niet gaan kan... oom van me heeft nog een zo goed als nieuwe 2005 Fireblade (Repsol uitvoering) staan, nog niet eens 2000 km op de teller, en rijdt er niet meer op door een elleboogblessure, dus ik vermoed dat die volgend jaar ofzo van eigenaar wisselt ;)

banditos

Citaat van: Taranis op 06-07-2006 23:23:25
Citaat van: banditos op 06-07-2006 23:02:13
Honda VFR800 VTEC

Had met zo'n nickname eigenlijk verwacht dat je Bandit reed :P

Hiervoor reed ik idd met een bandit  ;D

banditos

Uniek geluid ook door zijn V4.

Vooral met Laser uitlaatjes ! mmmm

das zeker de volgende aankoop

FGG

Mooie fiets zo'n VFR. Uniek geluid ook door zijn V4. En tenminste nog iemand hier met een VTEC ;D.
Uniek? Heeft een Pan European ook geen V4?

FGG

Citaat van: Claudia op 07-07-2006 15:04:51
Eh....baksteen?
Steeds als ik jouw avatar zie.........vraag ik me af wat dat ding is.
Lijkt op traanplaat, en heeft iets weg van een vogel....i.m.h.o.
Wat is het? En waar is het voor?

Lijkt me 'gewoon' het kuipje van zijn motor, gemaakt van een stuk traanplaat:

[/img]

Rayman

Hoewel ik zelf niet zoveel met motoren heb, heb ik als kleine uk regelmatig me pappie horen thuiskomen met een Ducati 888 Strada....Nu nog kan ik genieten van die sound

(Bron: www.dankelman.nl)

Helaas...Deze hebben we niet meer

ed

Een van de mooiste motoren ooit gemaakt, en ondanks zijn leeftijd nog steeds erg modern ogend.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

BasV70

Netjes!!
Heb zelf geen brommer, maar heb wel een zwak voor Ducati's. Mijn broer rijdt een Ducati 900 SS van '91. Die hebben we afgelopen winter helemaal uit elkaar gehad voor revisie. Erg leuk klusje. En nu met de carbon dempertjes en open koppelingsdeksel is de soundtrack nog leuker!! 8) ;D

Heb vorig voorjaar eens een proef rijles gevolgd en toen bevestigd gekregen dat ik het erg leuk vind, maar dat ik dan ook zelfs zo'n ding wil. Maar ja... gebrek aan centjes en ruimte en een overschot aan andere activiteiten werken niet echt mee. Maar wie weet... wat niet is kan nog komen.

Gr.

855-Champagne

Heb zelf al paar jaar een Honda supermagna 750cc
Canadese import, een lekkere chopper om mee te toeren maar helaas komt het er niet van om er op te rijden.

JoopS

Ik heb een BMW R100RS en een Yamaha 850. Ook jaren beroepshalve op een ST1100 gereden ;D
Tja........