volvorijders en hun beroep

Gestart door BennieV70T, 02-03-2003 17:17:21

Vorige topic - Volgende topic

tackle

nee....dat bedoel ik niet, doen ze dat in belgica alleen tegen betaling?

Antonie

Citaat van: WYD op 10-12-2007 18:57:58
Citaat van: Antonie op 09-12-2007 19:14:13
Zag ff vlug dat iemand bemanning zocht voor schip. Ben beschikbaar half jan.
Zit nu als 1ste Stuurman op de Stella Polaris  ;D

Dat is grappig, mijn broer was 1ste machinist op ik dacht de stella procyon, maar heeft volgens mij ook als 2e machinist op de polaris gevaren.
Hij zit nu bij Theodora tankers maar heeft ook weer een mooi aanbod gehad van Vopak waar hij z'n carriere zo'n beetje is begonnen. Misschien dat je hem (Jan) kent.

Nou zal hem zeker wel kennen. Zit nu alweer 10jaar bij Theodora Tankers.
Stella Procyon is alweer een tijd geleden verkocht. Is inderdaad grappig kleine wereld zo

barrel

Naast het kunnen schipperen moet je ook een redelijke dosis psychologie bezitten en bekend zijn met alle andere "gijteharen sokken" technieken.
Goede vrienden zie je niet, zij staan achter je...

R o b

Citaat van: reMARKable op 08-12-2007 15:06:22
Owja ben zelf werkvoorbereider bij een bouwbedrijf in Oss.

he he, eindelijk een collega erbij!  :eusa_dance:

WYD

Citaat van: Antonie op 11-12-2007 18:11:50

Dat is grappig, mijn broer was 1ste machinist op ik dacht de stella procyon, maar heeft volgens mij ook als 2e machinist op de polaris gevaren.
Hij zit nu bij Theodora tankers maar heeft ook weer een mooi aanbod gehad van Vopak waar hij z'n carriere zo'n beetje is begonnen. Misschien dat je hem (Jan) kent.

Stella Procyon is alweer een tijd geleden verkocht. Is inderdaad grappig kleine wereld zo

Hoorde zojuist dat Vopak geen buitenvaart meer doet en dat Theodora tankers een onderdeel van Vopak is ofzo die dat overgenomen heeft. Of in ieder geval iets in die trand.
Zal volgende week eens vragen op welk schip hij gaat varen volgend jaar.
Hij moest nu een schip helemaal opknappen omdat die verkocht was en nog klaar gemaakt moest worden. Schip ligt in Griekenland en moest in 2weken tijd klaar gemaakt worden.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

why-not

Citaat van: WYD op 12-12-2007 22:32:47
Citaat van: Antonie op 11-12-2007 18:11:50

Hoorde zojuist dat Vopak geen buitenvaart meer doet en dat Theodora tankers een onderdeel van Vopak is ofzo die dat overgenomen heeft. Of in ieder geval iets in die trand.
Zal volgende week eens vragen op welk schip hij gaat varen volgend jaar.
Hij moest nu een schip helemaal opknappen omdat die verkocht was en nog klaar gemaakt moest worden. Schip ligt in Griekenland en moest in 2weken tijd klaar gemaakt worden.

Komen jullie ook wel eens bij de DOW in Terneuzen?

wolff

Technisch verkoper bij een bedrijf in scheepselectronica. Wij richten ons op maatwerk voor de mega-yachting. Voor deze internationale markt ontwikkelen wij maatwerk bedienpanelen voor op de brug. In  Auto van de zaak wisselt nogal; gelukkig heb ik thuis een V70 classic automaat.
Wolff

1997 V70 2.5 20v aut; leder; privacyglass; Cascade;ProTech Lakbescherming

Laserblue

Citaat van: wolff op 13-12-2007 11:58:02
Technisch verkoper bij een bedrijf in scheepselectronica. Wij richten ons op maatwerk voor de mega-yachting. Voor deze internationale markt ontwikkelen wij maatwerk bedienpanelen voor op de brug. In  Auto van de zaak wisselt nogal; gelukkig heb ik thuis een V70 classic automaat.

je mag hier merken en bedrijfsnamen noemen hoor ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Marc O.

Citaat van: Laserblue op 13-12-2007 12:04:13
Citaat van: wolff op 13-12-2007 11:58:02

je mag hier merken en bedrijfsnamen noemen hoor ;)

Ben ik ook wel benieuwd naar ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

cas

Ik heb samen met iemand een winkeltje in tweedehands spulletjes in den haag. we ontruimen huizen, en kopen gehele of gedeeltelijke inboedels of partijen op. ook werk ik zo nu en dan i.o.v de gemeente, dan kopen we restanten op van overleden mensen waar geen of niet tijdig familie gevonden is.  :(

ERG leuk en afwisselend werk. soms heb je te smerige adresjes, waar kakkerlakken over het plafond lopen, of dat je uitglijdt in het lijkenvocht  :eusa_sick:( is mij gebeurd) je schoenen blijven plakken aan de vloer, en dat de stront tot over de pot ligt en wie weet waar nog meer, of dat de stank erger is dan na 3 dagen lang doorzuipen en dan aan de dunne op de WC. maar meestal is het elke dag weer avontuur  :eusa_dance:

ik vind zelf de meest leuke apparte hebbe dingetjes, mooie schilderijen etc etc. ik koop nooit schoonmaak middelen, vuilniszakken en wc papier..... dat ligt meestal wel in die huizen!  ;D 

waarom dan een volvo? omdat dit de grootste station is zon beetje, vlakke laadvloer, groote " ingang" of hoe je dat noemt.  en ook prima te gebruiken is voor op vakantie met de ( grote) hond. voor de zaak heb ik nog een dodge ramvan busje. en de volvo is nog goed te parkeren in het centrum. :eusa_whistle:

kortom,

Eigen ondernemer!
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Freakybaby

Tegenwoordig verkoop ik als freelancer de advertentieruimte op een aantal led schermen, onder andere die op hoog catherijne en de arena allee. En de advertenties op de led schermen tijdens de TT/Superbike en de Champcar op Assen.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Emhavee

vormgever, in vaste dienst en daarnaast bezig een eigen tokootje op te zetten

MichielMaas

Ben vanaf 01 januari 2008 Hogeschooldocent Integrale Veiligheidkunde aan de Hogeschool Utrecht.

Daarnaast ben ik supervisor / coach. Begeleiding van mensen in hun professie.
www.maasnet.info

Turbo-Geek

Vanaf volgende week stralingsdeskundige.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

cas

Citaat van: Turbo-Geek op 14-12-2007 16:07:42
Vanaf volgende week stralingsdeskundige.

hhmmzz... radioactief? of ga je water instralen allá Jommie? ;-) 

kan je als je 75 rontgen fotos hebt gehad in 1 jaar radioactief worden? ....
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....