Nürburgring Nordschleife 2006

Gestart door Emiel, 24-02-2006 22:45:21

Vorige topic - Volgende topic

Johann

Het zou verboden moeten worden...

Schrok me de pleuris en was er bijna overheen gereden. Deden iets van 50 km/h..

Hylco

Citaat van: Johann op 29-05-2006 14:59:41
Het zou verboden moeten worden...

Schrok me de pleuris en was er bijna overheen gereden. Deden iets van 50 km/h..

En jij scheurde daar met 200+ tussen die 4 wielige brommers door  ??? Ik verbaas me op de weg al aan die legale vierwieler gevallen, maar om ze nou los te laten op een racetrack llijkt me enigszins waanzin. Die dingen schijnen bijzonder schadelijk voor de lak te zijn.

Emiel

;D

Die schakelkartjes waren echt idioot, voorste droeg zelfs geen helm...

Citaat van: Emiel op 29-05-2006 12:17:29
5 Rondes gedaan waarvan 1 in de regen (voor de foto's toch? ;D)

;D

Rayman

Een enerverend weekendje zo te lezen... ;)

Mooi werk  8)

Gr. Ray

Emiel

Lekker de wielkuipen uitschuren:

;D

Johann

rs

Helaas heb ik geen filmpjes of foto's van jullie.

Bizar die brommers op de baan, net zoals de wuivende buspassagiers.

Emiel

Johann

Ja.. letterlijk de binnenschermen wegvreten..

Heb de stukken plastic er vanmiddag nog onderweg gehaald.. Toch nog maar de camber iets bijstellen.

Emiel

Citaat van: rs op 29-05-2006 20:53:30
Helaas heb ik geen filmpjes of foto's van jullie.

Maarre Bert,

Hoe klinken die Volvo's eigenlijk als je langs de baan staat? Binnen klinkt het fantastisch, maar van buiten?

JCviggen

Ik weet uit ervaring dat je eigenlijk weinig hoort van "onze" autos als ze tussen een hoop andere gesandwiched zitten, als je wat vrij kan rijden klink't wel lekker :)
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

fearless

Citaat van: Johann op 29-05-2006 20:57:47
Heb de stukken plastic er vanmiddag nog onderweg gehaald.. Toch nog maar de camber iets bijstellen.

Goh jij ook al.  ;D

Emiel

Emiel

Hier deed ie het nog, bij Brünnchen niet meer, waarschijnlijk turboslang geploft, auto niet meer gezien die dag.

rs

Emiel, daar let ik niet op ik kom voor de wandelingen in de natuur en daarbij storen mij die auto's heel erg. Wat een lawaai zeg. Als ik geniet van de bloeiende bremstruiken etc dan zijn die auto's een zeer storende faktor.

;D :P
Ja de Volvo's klinken lekker vol (satter sound zoals de duitsers dat zeggen), je hoort dat er niet iets standaards langskomt.

Favorietjes van mij zijn ook de Honda's Type R met speciale open uitlaten en natuurlijk GT3 RSen, oh ja ik kan wel aan de gang blijven natuurlijk...Carrera GT en F40.

Een erg stoere gast vond ik een Nederlander in een klassiekere Opel Ascona met rolkooi en erg strakke lijnen.

Sorry voor mijn off-topic Volvotaal, ik zal bij toekomstige posts beetje meer bij de Volvo's blijven. (tenslotte Volvo forum)