Nürburgring Nordschleife 2006

Gestart door Emiel, 24-02-2006 22:45:21

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

JCviggen

Citaat van: eugene op 29-05-2006 23:45:23
Florian doet een 8:15 in zijn 850R. Is niet echt standaard meer. 19T, Atech IC, AP remmen, Rolkooi, KW, interieur gestript, en allerlei andere dingen om em sneller te maken.

Ferrari 360 met professioneel coureur doet 8:09 ;)

Een goede ronde zit ie rond de 8:30 BTG, het potentieel is er wel om lage 8 te doen zonder verkeer. Die tijd van de Ferrari is een volledige ronde, Dottinger Hohe "ontbreekt" in een BTG tijd. Weet niet hoeveel tijdsverschil het maakt, een seconde of 20 denk ik.
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

JCviggen

ik wacht nog op de high res...jammer dat het net voor Wipperman genomen is, ik ging er aardig over de kerbs en dat was een leukere foto geweest

alex V50

Citaat van: fearless op 26-09-2006 22:00:27
Ik vlam!
Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience

Eugene

heeej, is dat nou een duitse tolweg? ;D

If it's not blown, it sucks...

Laserblue

Citaat van: alex V70R op 31-05-2006 13:27:09

Ik laat 'm staan in de quote, allememaggies wat een mooie foto! :o

Lijkt wel de Road to heaven :D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

JCviggen

tis anders wel een klote bocht om goed door te komen zonder LSD  :P

Turbobiker

Je moet ook speed gebruiken Jan ;)
De Tussenpaus

Eugene

Citaat van: Laserblue op 31-05-2006 17:07:55
Lijkt wel de Road to heaven :D

Ze noemen em ook wel "De Groene Hel" ;)

JCviggen

Eugene

Nice ;D

Heb je weer een mooi plaatje voor in je Sig, hij kan namelijk nog een stuk breder ;)

Johann

Zit Emiel daar nu te drukken... ???  ;D ;D

Emiel

johan283

Marcel v Meerbeek

Zo, heb eventjes 41 pagina's Ringverhalen doorgenomen. Gaaf om te zien dat hier ook veel forumgangers met een Ringvirus lopen.

Heb intussen wat verschillende filmpjes gezien, waarbij mij opvalt dat er toch behoorlijk vreemde lijnen tussen zitten. Dat filmpje van die 850 Turbo met die mooie muziek op de achtergrond....
Die kerel kan wel sturen, auto is ook bloedsnel.....maar de manier waarop hij Schwedenkreuz doet......brrrrrrrrrrrrrr.  Auto zit veel teveel aan de binnenkant, daar moet je gewoon veel later insturen en als het ware pas aan het einde van de linker kerbs pas links zitten.
Bij die flim van SD11 ook. Je moet daar gewoon wegblijven. Je moet die listige bult halverwege de bocht als het waren zo recht mogelijk mogelijk nemen en je zal zien dat je auto met veel meer rust en een hogere snelheid richting Aremberg komt.
Ik heb overigens geen enkele fwd ervaring op de ring, dus misschien dat jullie bewust voor dit soort lijnen kiezen? :)

Ik ben dit jaar nog niet geweest ivm de ombouw van mijn e30 325i.
18 juni heb ik eerst een driftdag in Papenburg waar de auto zijn circuitdoop zal krijgen. Hoop dan snel om dit edele asfalt onder mijn kont door te voelen glijden:)