Verlagen

Gestart door Maarten, 28-07-2006 23:32:50

Vorige topic - Volgende topic

face.flava

Citaat van: Johann op 13-08-2006 22:20:53
Mooi putdeksel in je deur.. ;D

haha  ;D ja met m'n nieuwe mod.... mooi he?

Maarten

Zeg jongens, moet ik na het verlagen nu ook opnieuw uitlijnen????
Want ik heb opeens last van piepende banden in de bochten , en daar hoef ik niet eens hard voor te rijden??
Groet maarten

ps: het binnenste wiel piept.
Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!

Jeroentjuh

Citaat van: Maarten op 15-08-2006 23:49:13
Zeg jongens, moet ik na het verlagen nu ook opnieuw uitlijnen????
Want ik heb opeens last van piepende banden in de bochten , en daar hoef ik niet eens hard voor te rijden??
Groet maarten

ps: het binnenste wiel piept.

Na verlagen van een auto moet je altijd opnieuw uitlijnen!

Maarten

Bedankt Jeroen.
Groet
Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!

RonnieDuck

VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

Maarten

Bocht naar links,linker voorwiel piept
Bocht naar rechts,rechter voorwiel piept

Groet

Enno

Veren moeten niet toevallig op kop gemonteerd worden zoals bij mijn H&R veren het geval was? tekst toonbaar...maar alleen mogelijk als veren op kop gemonteerd zijn.

M a r c

Citaat van: Maarten op 16-08-2006 10:40:18
Bocht naar links,linker voorwiel piept
Bocht naar rechts,rechter voorwiel piept

Groet

Piepen de banden of kraakt de vering?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

)()()sT

Citaat van: V70Enno op 16-08-2006 10:45:20
Veren moeten niet toevallig op kop gemonteerd worden zoals bij mijn H&R veren het geval was? tekst toonbaar...maar alleen mogelijk als veren op kop gemonteerd zijn.

Apex ook; logo is nu ondersteboven leesbaar ;)

Maarten

De banden piepen.
Groet Maarten

Enno

Bocht naar links....bocht naar rechts.....metaal op metaal.....piept ook......bij mij waren alle geluiden verdwenen nadat de veren omgedraaid waren.

M a r c

Jongens komop zeg... zijn banden piepen gewoon omdat de sporing opnieuw afgesteld moet worden.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Maarten

Kijk Marc, daar heb ik nu wat aan!!
Groet Marc

ps:  Mijn 850 had ik ook verlaagd en nooit opnieuw uitgelijnd en had ik geen klachten, maar dat kan ook toeval zijn.

AntonioMontana

Omdat ik geen nieuw topic wilde openen vraag ik het hier:

Ik heb Apex verlagingsveren liggen en wil die gaan monteren binnenkort, alleen zijn er nog een dingen onduidelijk voor mij.
Schokdempers/veren voor lukt als t goed is wel: http://members.shaw.ca/heeeeee/strut/1.htm
Schokdempers/veren achter las ik hetvolgende: Je krikt de auto zo ver op dat de wielen nog net op de grond staan, maakt de schokdempers aan de onderkant los en krikt de auto verder op.
De veer zit met 1 bout vast aan de onderkant en aan de bovenkant zit een kunststof dop in de veer die over een pin onder de auto schuift.

Mijn vragen zijn:

1)Kloppen bovenstaande werkwijzes en is er misschien een fotosessie voor het vervangen van achterveren?
2)Wat raden jullie mij aan mee te vervangen voor als alles toch al los ligt?
3) Bij de achterveren hoef ik dus geen verenspanner te gebruiken?

Alvast bedankt :)

Eugene

1) Ja
2) alles wat kapot/versleten is. Veerschotels kunnen slecht zijn, reactiearmpjes, wiellagers, draagarmen.... Dat KAN allemaal, maar hoeft niet kapot te zijn. Dus ter plekke bekijken en dan beslissen of je het vervangt of hergebruikt.
3) klopt

If it's not blown, it sucks...